Kavereilta tulee semmosia että "ootko tässä?
" viestejä joissa on joku linkki perässä... Näitähän riittää taas, just oli se ihmeen tietojenkalastelu -systeemi kierrossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Nii että on siis linkki perässä,että siitä sit arvaa,et on virus kyseessä?
Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Nii että on siis linkki perässä,että siitä sit arvaa,et on virus kyseessä?
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja TuiKKu:Nii että on siis linkki perässä,että siitä sit arvaa,et on virus kyseessä?
Juuri näin. Itse en aukaise mitään linkkiä, jos ei oo mitään puhetta ollu linkin sisällöstä ja suosittelen tätä kaikille. Meillä on noiden linkkien laittaminen vähennetty minimiin, eikä koskaan aloiteta keskustelua linkillä.
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mäkään en aukase kyllä mitään mikä näyttää vähänkin epäilyttävältä. Mä sain tässä yhtenä päivänä, tais olla maanantaina eräältä ystävältä englanninkielisen viestin niin poistin sen heti ja ihmettelin vaan että mikäs tää nyt on? Ystäväni oli kans saanut samanlaisen viestin. Raivostuttavaa tollaset kun ne levittää ihme viruksia mesen ja netin kautta. Eikä kyllä kannata mitään liitteitä aukasta. Mä saan paljon noita ketjukirjeitä missä on liitteitä niin en aukase yhtäkään koska aina on epäilys että niissä voi olla joku virus joka sitte hyökkää koneeseen eikä lähe pois vaikka olisi millaset torjunnat tahansa koneessa.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:Mäkään en aukase kyllä mitään mikä näyttää vähänkin epäilyttävältä. Mä sain tässä yhtenä päivänä, tais olla maanantaina eräältä ystävältä englanninkielisen viestin niin poistin sen heti ja ihmettelin vaan että mikäs tää nyt on? Ystäväni oli kans saanut samanlaisen viestin. Raivostuttavaa tollaset kun ne levittää ihme viruksia mesen ja netin kautta. Eikä kyllä kannata mitään liitteitä aukasta. Mä saan paljon noita ketjukirjeitä missä on liitteitä niin en aukase yhtäkään koska aina on epäilys että niissä voi olla joku virus joka sitte hyökkää koneeseen eikä lähe pois vaikka olisi millaset torjunnat tahansa koneessa.
toi on ketjureaktio..yks avaa sen ja sit se alkaa kopioimaan ittiään kaikkiin nimilistassa oleviin osoitteisiin