Nyt auttakaa, äiti osallistunut johonkin tekstiviestillä ja tulee tämmösiä viestejä ja menee maksua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Siis ollut seiskan välissä joku raaputusjuttu ja äiti sinne laittanut viestin, nyt sille tulee vähänvliä tämmösiä viestejä "liittymäsi saldo ei ole riittävä palvelun tilaamiseen numerosta 17232." ja perässä sama enkuksi. Nämä viestit tulee numerosta 14008. Lappu ei ole enää tallessa ja ei se oikein itsekkään tiedä mikä se juttu oli. Hänellä on prepeid liittymä ja saldo menee kun näitä viestejä tulee...millä tän saa loppuun, minne otan yhteyttä?

Mulle tuli kans kerran, ku tilasin soittoäänen. Ihmettelin kun oli muutama euro joka kuukausi puhelinlaskussa menny johonki palveluviesteihin tmv. No soitin Dna:lle ja sain sen poistettua sitä kautta.

Ota yhteyttä operaattoriin, tai jos voi jotenkin tutkia "mistä se lasku muodostuu" niin voisi katsoa mikä palvelun nimi on la lähettää txt tuulillä palvelu x lopeta.

Tosin kun on prepaid, niin on vaikeampaa, mutta jos mahdollista niin helpommalla melkein pääsee jos ostaa uuden, tosin sillon tulee uusi numero..

Löysin googlella jonkun palvelun missä sama numero ja siellä oli ohje että lähettää STOP siihen numeroon, laitoin ja sieltä tuli että astuu voimaan tunnin kuluttua ja jos haluaa jatkaa niin lähettää sana ballablaa numeroon...siis ei toi sana mut en nyt muista mikä oli josko se tällä nyt loppuis.

Kurjaa kun nää palvelut on nykyään tämmösiä et minne vaan yhden viestin laittaa niin liityy jonnekkin ja nytkin äitillä menny paljon hukkaan puheajoista tän takia, ei se ole edes tajunnut mulle sanoo aiemmin tästä se on vähän käsi noiden puhelinten kans muutenkin...

Mä katoin kans tota samaa lappua kun oli seiskan välissä. Löytyipä tuolta lehtien seasta vielä. Eli Peruutetaan viestillä : STOPP numeroon: 17232
Tossa mukamas voitti jotain ku raaputti kolme samaa..sit luin takaa,ni huomasin et on taas näitä jotain kestojuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja hei!!:
Mä katoin kans tota samaa lappua kun oli seiskan välissä. Löytyipä tuolta lehtien seasta vielä. Eli Peruutetaan viestillä : STOPP numeroon: 17232
Tossa mukamas voitti jotain ku raaputti kolme samaa..sit luin takaa,ni huomasin et on taas näitä jotain kestojuttuja.

Asiakaspalvelu numero on: 0923114204
Ringaling.tv on tuo palveluntarjoaja.

Yhteistyössä