?
...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :D:auttaskohan siihen antibiootti??
Heh-heh.. erittäin hauskaa..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:auttaskohan siihen antibiootti??
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:Eiks tääl tosiaan kukaan tiedä miten sen viruksen saa koneelta pois? Ko joskus ol samanmoinen ja sen sai jostain ihme alkuasetuksista pois kun avas koneen ja paino vain kovasti (oliko se nyt) F8:a ja pääs sinne tilaan jne..
Mites muute ku ny tulee koko ajan et pc turva plaa plaa juttu et ku tässäki kirjottelee ni tää saattaa heittää sinne sivustolle ja sanoo et on yksityisyys vaarassa yms ni onks kellekää muulle tullu semmosta?
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Te jotka teettä niitä virustarkastuksia, onko teillä mese auki silloin? Virus lienee siinä mesetilissä, ei koneessa.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt se sama perkeleen linkki tulee eri tekstillä "sun kuva?" + linkki.
Vitunperkele ja se tulee jatkuvasti!!!!!!!!!!!!
Sen oli joku muu lähettänyt kun se kyseinen henkilö!!! Mun mese lähettelee sitä kanssa jos laitan päälle mut enpä nyt siellä ole kun ootan et veli tulee korjaan tän koneen!Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Nyt se sama perkeleen linkki tulee eri tekstillä "sun kuva?" + linkki.
Vitunperkele ja se tulee jatkuvasti!!!!!!!!!!!!
voi vittulainenmulle tuli sama linkki! yx jätkä kysy mesessä että ootko sä tässä ja laitto jonkun linkin,siinä oli mun s.postiositekin niin luulin että se on joku vanha kuva tms. minkä joskus laittanut,en saanut sitä linkkiä auki,mutta siis mitä tuo tarkoittaa?? tekikö se tyyppi sen tahallaan vai kirjottiko sen kone itsellään sen vai siis mitäh???
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:Entä jos tyhjentäis koko koneen ja ajais ohjelmat alusta asti uudestaan? Lähtiskö sitte?
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Ja nyt mulla alkoi sekoilemaan mese taas salasananvaihdosta huolimatta..Oli jo pitkään normaali ja sitten yhtäkkiä.. PASKA! Kohta ei viitti koko meseä käyttää, ettei kaikkien kone saastu.
Jos jollain on joku hemmetin hyvä vinkki millä tän saa loppumaan, niin saa kertoa..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Älkää avatko mitään,mistä ette ole varmoja mitä ne on!Näin säästytte mahd.viruksiltakin..