Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
Se lähettääs en nyt sitten kaikille joilla on mese päällä. Pistä varotus sinun boksiin siitä heti kavereille ettei ne avaa ja tallenna sitä kans.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
voip olla.
Se kopioi itteensä pirun nopeesti ja piiloutuu..hidastuttaa toimintaa jne...
sanoisin että tää tulee varmaan olee tietsikkakorjaajien kulta-aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
voip olla.
No mitä mä nyt teen???????? jelppa mej!
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
voip olla.
onko sulla tallella sitä ajuri cd:tä ? siis millä se windows asennetaan koneelle? jos on niin yksinkertasesti sillä asennat uudestaan windowsin(ja tiukat asetukset palomuuriin)...jos ei oo tota cd:tä niin sit kandee pyytää jotai atk nörttiä tekemään(helpoin ja varmin) :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mun koneell alla virus vaik toimii ihan normaalisti? yritin avata sitä linkkiä ja taisi jopa tallentaakin....
voip olla.
onko sulla tallella sitä ajuri cd:tä ? siis millä se windows asennetaan koneelle? jos on niin yksinkertasesti sillä asennat uudestaan windowsin(ja tiukat asetukset palomuuriin)...jos ei oo tota cd:tä niin sit kandee pyytää jotai atk nörttiä tekemään(helpoin ja varmin) :ashamed:
En kyl tosiaan osaa! liekö tää edes aito windows? vai onko ne kaikki. oon auttamattoman urpo näissä kone asioissa