Mesessä ärhakkä VIRUS

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joku troijalainen lienee, mulla tehnyt tähän jo vaikka mitä mukavaa, odottelen viisaammilta tietoa kuinka siitä pääsee eroon. tallentaa moneen paikkaan itsensä joten itse ohjelmaa on vaikea saada pois.

Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:
juu mullekki tuli eilen. mä yritin avata sen mut en saanut auki. :headwall:

ei sieltä mitään avaudu. kysyy vaan tallennetaanko jotain koneelle ja jos tallensit niin onneksi olkoon vaan olet saanut uuden lemmikin

Se tuskin hirmusti auttaa et haukkuu kuinka tyhmä on ollu. Kosahti se mullaki vaiks oon ollu varovaisempi mut het ku se linkki tulee semmoselt joka osaa pelata tietokoneitte kans ni ei osaa ees varoo. Toivois vaa vinkkei miten sen saa pois, ei niinkää niitä irvailuja et no tyhmästä päästä kärsii. Sen ku tiedän muutenkin iha sanomattaki :D

Sainpa kanssa tuon viruksen toissa iltana. Koitin avata "tyhmä minä" mutta ei aukennut ja samlla se virus sitten pääsi koneelle. Eilen ei enään kone toiminnut kunnolla netti selain meni kiinni vähänväliä ja mesessä ei pystynnyt kirjoittaa kunnolla...
Mies alkoi illalla kuudelta huoltaa konetta ja yksi virus löyty varmaan kymmenestä eri paikasta koneelta. Meillä kunnon virustorjunnat ja kaikki muut tarpeeliset.
Helpommalla pääsimme kun kone asennettiin uudelleen. Onneksi mies sen osaa..

Muutamalla kaverilla kone mennyt niin solmuun että piti viedä huoltoon saakka.

Joo tulipa klikattua mese auki ja ilmestyi teksti "löysin sun kuvan netistä" ja kone jumiutui samantien, f-secure löysi viruksen troijalaisen nimeltään ja kait onnistuneesti poisti sen... Kone toimii taas... Lisäksi lähetti kaikille meseystäville kyseisen viestin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei sieltä mitään avaudu. kysyy vaan tallennetaanko jotain koneelle ja jos tallensit niin onneksi olkoon vaan olet saanut uuden lemmikin

Ei se sitä itsestään asentele jos vaan tallennat. Ja muutenkin hirveen fiksua vailla .com tiedostoja :P

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei se sitä itsestään asentele jos vaan tallennat. Ja muutenkin hirveen fiksua vailla .com tiedostoja :P

kyllä se vaan asentelee. kun klikkaat avaa vaihtoehtona on vain tallenna, että näin toivottavasti et ko. urakkaan joudu ei nimittäin ole kivaa. ja sehän naamioi itsensä jpg-tiedostoksi.

Miten asentaa käyttis uudestaan jos ensin formatoi levyn...käyttis ainoastaan kovalevyllä? Pitääkö ostaa uudestaan käyttis joka on levykkeellä, kalliiksi tuli meille tuo virus.

Alkuperäinen kirjoittaja voihan per...:
Miten asentaa käyttis uudestaan jos ensin formatoi levyn...käyttis ainoastaan kovalevyllä? Pitääkö ostaa uudestaan käyttis joka on levykkeellä, kalliiksi tuli meille tuo virus.

sillon kun meille tuli tää läppäri niin käyttis tuli cd-levykkellä josta se piti asentaa(saa sen muuten netistäkin sen wintoosan).

Oggi..katotaan viikon päästä onko saanu pois ettei oo jääny, en halua pelotella tai mitään mutta.. se kopioi pirun äkkiä itteään..

mä sain sen kanssa onneksi sain varoituksen siitä ennen sitä, kaksi konetta oli jo tutuilta mennyt ja kun he sanoivat et nyt on virus heiltä pois ja kone kunnossa heidän mese EDELLEEN LÄHETTÄÄ VIESTIÄ joka kaataa koneita vaikka omalla koneella ei näy mitään, varoittakaa nyt ihmeessä mesekamujanne...ärsyttäviä tuollaiset... :/

Yhteistyössä