H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:juu mullekki tuli eilen. mä yritin avata sen mut en saanut auki. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:juu mullekki tuli eilen. mä yritin avata sen mut en saanut auki. :headwall:
ei sieltä mitään avaudu. kysyy vaan tallennetaanko jotain koneelle ja jos tallensit niin onneksi olkoon vaan olet saanut uuden lemmikin
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mulla ei mese suostu edes avautumaan :headwall:
siis kun pikakuvaketta painaa niin ei aukee :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja martsukka--:juu mullekki tuli eilen. mä yritin avata sen mut en saanut auki. :headwall:
ei sieltä mitään avaudu. kysyy vaan tallennetaanko jotain koneelle ja jos tallensit niin onneksi olkoon vaan olet saanut uuden lemmikin
Ei se sitä itsestään asentele jos vaan tallennat. Ja muutenkin hirveen fiksua vailla .com tiedostoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voihan per...:Miten asentaa käyttis uudestaan jos ensin formatoi levyn...käyttis ainoastaan kovalevyllä? Pitääkö ostaa uudestaan käyttis joka on levykkeellä, kalliiksi tuli meille tuo virus.
Alkuperäinen kirjoittaja A shadi..huhuu:(saa sen muuten netistäkin sen wintoosan).
Mitä tämä tarkoittaa?