Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Yllätin työkaverin hieromassa suihkussa pilluaan ja lopulta sain häneltä pillua kun uhkasin että kerron tapahtuman. Tykkäsi lopulta munastani niin että sai orgasmin niin että taatusti joku kuuli, ruiskin sisään lastin, Nyt menossa kotiin toisen naisen pillulle tuoksuvana ja yritän saada heti vaimolta jotta muna siirtää toisen naisen kiimanesteet oman vaimon pilluun.
 
  • Vau!
Reactions: Fransiscus
vierailija
Mä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois
 
vierailija
Mä olen rakastellut saman päivän aikana 3 eri työkaveria. En pessyt kaulani kertaakaan ja kotona työnsin kivikovan pillulle tuoksuvan kaluni vaimon sisään, hän ihmetteli hajua mutta meni sen piikkiin että hänen pillu oli voimakkaalla tuoksulla tänään. Neljää pillua munaa pesemättä, voi luoja miten hyvälle kaluni tuoksui. Harmitti pestä tuoksut pois
Entäs tautiriski?
 

Yhteistyössä