Työpaikalla tyydyttely

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen hotellissa töissä ja arvatkaa kuinka helppoa on saada munaa töissä, petejä riittää ja voin kertoa että panoja on joka päivä, välillä tuntuu että nain enemmän kuin kuin teen hotelli emännän töitä
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Mielestäni se on hyvä asia jos ihmiset voivat rakastella aina kun panettaa! Kummallista kun ajatellaan että vaimo jotenkin kuluisi käytössä? Mielestäni se vaimo paljon parempi sängyssä jos se saa käydä panemassa muitakin ja geepiste on aina kovana kun tulee vieraista niin laukeaa myös paljon helpommin kun saanut vierasta miestä aikaisemmin
 
vierailija
Mielestäni se on hyvä asia jos ihmiset voivat rakastella aina kun panettaa! Kummallista kun ajatellaan että vaimo jotenkin kuluisi käytössä? Mielestäni se vaimo paljon parempi sängyssä jos se saa käydä panemassa muitakin ja geepiste on aina kovana kun tulee vieraista niin laukeaa myös paljon helpommin kun saanut vierasta miestä aikaisemmin
Totta joka sana, elämä on ihanan kutkuttava nyt kun tiedän että vaimoni nussii toisen kanssa ja tulee kotiin ja levittää ihanan naidun pillun eteeni ja alkaa kiihkeä sessio ja hän kertoo kuinka nautti vieraasta kalusta
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
Miksi opettaja ei voi antaa isoa aisaa täysi-ikäiselle parikymppiselle kiimaiselle naiselle joka nyt sattuu opiskelemaan. Miksi laki kieltää seksi tai muut suhteet täysi ikäisiltä, mikä juttu tää on?! Meidän koulussa on ope jolla on selvästi mieletön kalu, hän jotenkin välittää kehollaan viestiä että katsoo minua seksuaalisesti ja oletan että me molemmat runkkaamme vessassa miettien toisiamme, sen sijaan voisimme naida kunnolla ja aah, molemmat olisi tyytyväisiä Täysi ikäisyys sisältää näköjään rajoitteita ikään kuin minä 20 vuotias en ymmärtäisi mitä tapahtuu ja olisin uhri, kyllä se uhri olisi ope kun mä saisin antaa sille komistukselle kyytiä
 
  • Rakkaus
Reactions: Fransiscus
Miksi opettaja ei voi antaa isoa aisaa täysi-ikäiselle parikymppiselle kiimaiselle naiselle joka nyt sattuu opiskelemaan. Miksi laki kieltää seksi tai muut suhteet täysi ikäisiltä, mikä juttu tää on?! Meidän koulussa on ope jolla on selvästi mieletön kalu, hän jotenkin välittää kehollaan viestiä että katsoo minua seksuaalisesti ja oletan että me molemmat runkkaamme vessassa miettien toisiamme, sen sijaan voisimme naida kunnolla ja aah, molemmat olisi tyytyväisiä Täysi ikäisyys sisältää näköjään rajoitteita ikään kuin minä 20 vuotias en ymmärtäisi mitä tapahtuu ja olisin uhri, kyllä se uhri olisi ope kun mä saisin antaa sille komistukselle kyytiä
Hei, 16 v saa aloittaa seksin, mutta 18 v, jos partneri (opettaja tms) on valta-asemassa. Silti, vaikka 18 v, niin esiintyy moraalista paheksuntaa ja epäilyä valta-aseman hyväksikäytöstä puolin ja toisin. Mutta, muutoin kyllä, antaa palaa🔥♥🥰😘
 
vierailija
Hei kiitti 😍🤩 Vielä kun uskallan tehdä opelle aloitteen. Jos olisi lämmin ilma niin laittaisin lyhyen hameen ilman pikkareita niin eiköhän ope ymmärrä siitä jos levitän vähän jalkoja mutta miten nyt ilmaisen, jättämällä rintsikat pois? Vai miten 🤫
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Hei kiitti Vielä kun uskallan tehdä opelle aloitteen. Jos olisi lämmin ilma niin laittaisin lyhyen hameen ilman pikkareita niin eiköhän ope ymmärrä siitä jos levitän vähän jalkoja mutta miten nyt ilmaisen, jättämällä rintsikat pois? Vai miten
Kiitos kysymästä, näin opettajana sanoisin, että opettajalla on melkoisesti tuntosarvet herkkänä oppilaisiin ja heidän reaktioihinsa sekä opetuksen vastaanotosta. Niinpä Sinuna antaisin itselleni - opettajana - ymmärtää henkilökohtaisempaa kiinnostusta ottamalla katsekontaktia, hymyilemällä, vilkuilemalla viettelevästi ja muikistelemalla huulia, kokeilla hipaisevaa kosketusta ja pyytämällä tai kysymällä tarkennusta eli huomiota vaikka tunnin jälkeen ja hyvä parfyymi saisi ainakin minulla eloa myös housuissa. 😃 Onnea yritykseen! 😘♥
 
vierailija
KYSELY: YHDEKSÄN KYMMENESTÄ ON HARRASTANUT SEKSIÄ TYÖPAIKALLA!
Yleinen oletus lienee, ettei seksi kuulu työpaikalle. Silti Saucy Dates-sivuston kysely paljastaa, että valtaosa ihmisistä on harrastanut seksiä töissä.
Kyselyssä, johon osallistui 20 000 ihmistä, selvisi, että peräti yhdeksän kymmenestä on joskus harrastanut seksiä työpaikallaan. Yleisin syy tähän on vastaajien mukaan jännitys. Kiinnijäämisen pelko tuo oman lisäkipinänsä seksiin.
Yhteinen teema on se, että ihmiset nauttivat jännityksestä, jonka seksi tuo silloin, kun heidän olisi tarkoitus olla tekemässä töitä. Valtaosa vastaajista oli sitä mieltä, että kiinnijäämisen riski tuo jännitystä seksiin toimistossa, sanoo sivuston edustaja David Minns.
Suosituin paikka seksin harrastamiselle työpaikalla oli yksityinen toimisto. 26 prosenttia pariskunnista oli käyttänyt seksiin yksityistä tilaa. Myös varastotilat olivat suosittuja; niissä seksiä oli harrastanut yksi seitsemästä. 13 prosenttia harrasti seksiä työpaikan vessoissa ja viisi prosenttia hississä.
On syytä muistaa, että deittisivusto Saucy Datesin käyttäjät tuskin edustavat tarkasti koko väestön mieltymyksiä. Silti, seksi työpaikalla näyttäisi olevan paljon luultua yleisempää.
En usko. Pelkkää fantasiaa.
 

Yhteistyössä