Hoika mun huono päivä on huonot unet yhdistettynä uhmaavaan yksi vuotiaaseen

. Tarvitsen unta 9h yössä tällä hetkellä, jotta olen virkeä. Välillä on nyt ollut öitä kun selkä särkee ja on kipeitä supistuksia, tähän vielä tuo yksi yö kun samaan aikaan vielä vauva potki lonkkaluuhun ja veti suonta jalasta

heh heh...
Mulla vaivaa siis tuo selkä, iskias. Viime viikolla oli pari päivää kun piti kotona kontata, eilen sain kävelykeppi joka hieman helpottaa ainakin kävelyä. Ja tuo pieni uhmaaja ei yhtään helpota tilannetta. Juoksee karkuun kun pitäisi pukea tai vaihtaa vaippa, rappuset on halunnut kiivetä tähän saakka itse, nyt on tullut pari kertaa stoppi kesken rappusten ja sitten kaikki normi uhmat vielä päälle. Nauttikaa esikoisraskaudesta, tai siitä kun isommat jo oikeasti isoja! Täällä mä itkeskelen aamupäivät kun en pärjää tuon kanssa.
viimatar kokemuksesi on aika rankka ja ymmärrän että vaikuttaa läpi koko tämän raskauden. Mulla ennencesikoista takana yksi alkuraskauden km, jonka vuoksi pelkäsin taas ensimmäiset 4kk. Luulisi että pääset tuon takia neuvolan kautta psykologille säännöllisesti koko raskauden ajan. Omat pienet menetykset ei tunnu miltään sinuun verrattuna.
Na-dene täältä myös toivotaan sinne hyviä uutisia.
kestovaipoista mun piti esikoisella alkaa kokeilla lesboja kunhan ollaan alkuun päästy. Mulla meni sitten pari kuukautta toipumiseen etten miettinytkään mitään ylimääräistä. Esikoinen on myös ollut aina kunnon kakkakone, että tais jäädä myös sen vuoksi. Vauvana tavaraa tuli pahimmillaan 7 kertaa päivässä ilman erikoista syytä ja vasta pari viikkoa on menty niin että kaksi kertaa päivässä yleensä ok. Olen kyllä todella ylpeä niistä ketkä jaksaa kestoilla. Toivon että nyt saisin jonkun normaali kakkaajan

niin voisin edes osan vaipoista käyttää kestona.
Jos on kova vaippojen tuhlaaja vauva, niin niihin saa kyllä rahaa kulumaan. Mutta tunnen myös erittäin suuren piston sydämessä siitä vaippavuoresta kaatopaikalla. Yritänkin sitten korvata tuon kierrättämällä kaiken muun. Kyllästyin mm. Siihen että lapsen ruokaillessa kuluu paljon talouspaperia, otin vanhoja harsoliinoja ja leikkelin neljään osaan ja niillä pyyhitään suuta sitten, eikä vie paljoa tilaa pesukoneesta.
Täällä oli eilen pikainen neuvola jossa vain mittaukset ja huomenna oisicsitten pelkopoli. Ja tänään siis 30+5.