Forum on siinä Torin kulmalla, Aurajoelta torille päin mentäessä oikeelle jäävä kauppakeskus. Se kahvila taasen on ihan Hesen lähellä, siinä levykaupan vieressä.
Meidän rytmiin ei kovin hyvin käy kumpikaan (10 tai 14) aika, mut parempi noista on toi iltapäivä. Jos tavataan klo 12 tai 13, niin poika kerkee nukkua iltapäiväpäikyt tapaamisen jälkeen. Aamu-unet vaikuttaa yöhön enemmän, joten ne pitäisin mieluusti ehjänä. Mites muille passais?
Tänään siellä kuurojen pitämässä kahvilassa ne pitäjät jutteli, että saattavat alkaa pitämään tapahtumia... Esim. sellasta olivat miettineet, että kertosivat vauvaviittomista ja opettasivat niitä. Musta se ois huippua... Oon jo jonkin aikaa ollu kiinnostunut, kun yhdessä pinkassa siitä oli puhetta. Oon joskus viittomakielen kurssinkin käynyt, mut unohtanut suunnilleen kaiken. :ashamed: Nyt vois kerrata.
mama-84- Juu, ei mitään henkilökohtasta. :ashamed: Kiva, ettet ottanu nokkiis mun terävästä kommentoinnista. Kyllä mäkin joskus Myllyyn ihan mielelläni menen käymään, mut en kovin usein... On niin raskaita reissuja pojalle. Ja mun mielestä on kivaa vaihtelua käydä eri paikoissa... Kun vaan tietäs enempi isollekin porukalle sopivia. Yleensä mammat kyllä mahtus, mut vaunuille ei o järkevästi tilaa.