Turkulaisia äitejä

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna-78:
Ei ollu tossa ku 3 pistevyöt minkä sieltä eilen sain.. Mä asioin kyl mielummin Oz Babyssa tai Baby1:ssä. Toi oli eka ja vika kerta ku tuolta mitään ostan..
Sen Gracon istuimen täytyi olla sitten vanhaa mallia, siitäkin tosin olis myyj voinut mainita.

Huomasitko muuten y-viestini?

Joo, niin olis voinu mainita juu..Noh, nyt on ihan uusin malli ja toimii ja on hyvä..

Ja laitoin umbrella78 sulle yytä takas.

Käytiin tänään Forumissa siinä kuurojen pitämässä kahvilassa ja oli tosi kiva paikka. Olisko se hyvä paikka tiistaina?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-84-:
Me tultais kanssa mielellämme tapaamiseen. Mä olisin ton myllyn kannalla..siellä olis tosiaan ainakin tilaa jos meitä on isokin porukka tulossa. Ja kyllähän turun keskustasta tulee bussi suoraan myllyyn. =)
Tulee keskustasta bussi Myllyyn, mutta sitä ennen kun ronttautuu sinne keskustaan, niin matkaan menee helposti melkein tunti ja takasin tullessa sama. Lisäks pitää huomioida se, että muitakin on tulossa... Ei mahuta kaikki samaan bussiin vaunujen kanssa. Jos joka kerta pitää sinne asti vääntäytyä, niin mä jään tästä pinkasta kokonaan pois. Tasapuolisempaa kun on, jos vuorotellaan eri toiveiden välillä. Kyllä muualtakin tarpeeks tilaa löytyy. :)

Se kuurojen kahvila on mustakin kiva... Siihen mahtukin ihan ok määrä porukkaa. Hätätapauksessa siinä on se Rico Deli ihan lähellä, jos ei mahdutakaan.
 
Myy-80 : en tarkottanut mitekään pahalla tota viestiä..ja olen samaa mieltä että muidenkin toiveet otetaan huomioon,mutta sitä tää on kun on iso porukka,eli kaikilla on eri paikka ja aikatoiveita ja on muidenkin vauvoilla jo rytmejä.
Toivottavasti löytyy sopu ja päästään kaikki yhteisymmärrykseen ajasta ja paikasta =)
 
Mulle sopii myös se kahvila Forumissa. Itselle ei tullut se mieleenkään, ajattelin vaan Hansan kahviloita ja mietin miten niihin iso porukka mahtuis. Joten hyvä ehdotus tuo kuurojen pitämä kahvila.

Mutta entäs se aika? Meille sopis tosiaan parhaiten iltapäivä aika päiväunien jälkeen tai sitten aikaisin aamupäivällä jo n. 10 maissa.
 
No meidän pikku-ukolla on sitten eka korvatulehdus, kurjaa! Onneks saatiin lääkkeet ja tauti alkaa helpottamaan. Yöt olleet tosi katkonaisia, univelkaa on enemmän kuin laki sallii...

Me päästään kans tiistaina ellei esikoinen sairastu tuohon flunssaan -jos näin, ei viitsitä tulla sitten tartuttamaan teitä muita. Klo 10 tai klo 14 meille ok. Sitten "tyhmä" kysymys: missäs se Forum on? Ollaan aika vasta muutettu Turkuun... kaikki paikat ei ole vielä ainakaan nimeltä tulleet tutuksi... keskusta tai Mylly meille molemmat ok, auto on käytettävissä ja kun Nummenmäellä asutaan, keskustaan voidaan kävelläkin.
 
toi 14 on aika kiva aika, tänään käytiin niin ahkerasti shoppailee että jori nukku siihen aikaan sitte ;)
iltapäivät on parempia muutenki, ei tarvitse niin kiirettä pitää aamulla- täältä löytyy kolme ihmistä ketkä ei oo aamulla parhaimmillaan :D ja meillä kumpikin lapsi nukkuu tarvittaessa kyllä rattaissa, niin noi kellonajat ei oo ikinä haitannut päiväunia, ollaan kyllä onnekkaita täsäs suhteessa :)
 
Forum on se, missä on H&M siinä kulmassa, siinä torin toisella puolelle.

Meille kävis kans paremmin toi klo 14 ja tosiaan, kuten Myy sano, niin siinä on se Rico sitte jos paljon tulee porukkaa..

Siitä kuurojen kahvilasta sen verran, että vaikka siel kahvikuppi maksaa 2e niin mielelläni sen maksoin eilen ja tänään. Siellä on tosi hyvää kahvia. Ja palvelu on hyvää ja hyvin ymmärtää, vaikka he kuuroja ovatkin. Muutenki tosi kivan ja viihtyisän oloinen paikka.
 
Forum on siinä Torin kulmalla, Aurajoelta torille päin mentäessä oikeelle jäävä kauppakeskus. Se kahvila taasen on ihan Hesen lähellä, siinä levykaupan vieressä.

Meidän rytmiin ei kovin hyvin käy kumpikaan (10 tai 14) aika, mut parempi noista on toi iltapäivä. Jos tavataan klo 12 tai 13, niin poika kerkee nukkua iltapäiväpäikyt tapaamisen jälkeen. Aamu-unet vaikuttaa yöhön enemmän, joten ne pitäisin mieluusti ehjänä. Mites muille passais?

Tänään siellä kuurojen pitämässä kahvilassa ne pitäjät jutteli, että saattavat alkaa pitämään tapahtumia... Esim. sellasta olivat miettineet, että kertosivat vauvaviittomista ja opettasivat niitä. Musta se ois huippua... Oon jo jonkin aikaa ollu kiinnostunut, kun yhdessä pinkassa siitä oli puhetta. Oon joskus viittomakielen kurssinkin käynyt, mut unohtanut suunnilleen kaiken. :ashamed: Nyt vois kerrata.

mama-84- Juu, ei mitään henkilökohtasta. :ashamed: Kiva, ettet ottanu nokkiis mun terävästä kommentoinnista. Kyllä mäkin joskus Myllyyn ihan mielelläni menen käymään, mut en kovin usein... On niin raskaita reissuja pojalle. Ja mun mielestä on kivaa vaihtelua käydä eri paikoissa... Kun vaan tietäs enempi isollekin porukalle sopivia. Yleensä mammat kyllä mahtus, mut vaunuille ei o järkevästi tilaa.
 
Kellonajasta, niin meille ihan sama, voidaan tulla miten vaan. Mielellään ei kyllä ennen klo 12, ku Ella menee yöunille vasta klo 23-24 aikaan niin nukutaan aamusin sitte klo 9-11 välille.

Mut onks se ti ok päivä? Käyks se kaikille, jos koitetaan tota kellonaikaa sovittaa kaikkien aikatauluun jotenki sopivaks?
 
Meillä on pojat niin eri rytmeissä tällä hetkellä että vähän säätämistä ton lähtemisen kanssa... Eikä mikään kahvilla istuskelu kyllä ton esikoisen kanssa oikeen onnistu, se on sen verran vilpertti, että ei jaksa istuksia paikallaan.
Mut josko lapanen ja Sssalla teitä sattuis huvittaan ulkoilla täällä jossain joku iltapäivä? :whistle:

kiinteistä sen verran, että meillä ei tosiaan pidentyny unet. Esikoisen täysimetin sen 6kk ja tällä toisella aloitin 4,5kk iässä kun unet oli sellasta 1-2h kerrallaan öisin.
Ens alkuun annokset on tosiaan aika pieniä, että kestää ennenkun niistä tulee enemmän vatsantäytettä: mitä pienempi vauva niin sen varovaisemmin täytyy kuiteskin aloittaa. Ja meillä mun mielestä kävi niin, että yösyömiset lisäänty. Vauva ei jaksanut syödä tarpeeks maitoa päivisin ja otti sen sitten takasin yösyöpöttelyllä.

...ja jotain muutakin piti sanoa, mutta pojat heräsi ja äipän vapaahetki on ohi :wave:
 
Mä joudun jättään kans tiistain väliin, kun en jaksa lähtee keskustaan näiden neitosien kans kolmisin. Esikko juoksis vaan pitkin ja en ehtis muuta kun viihdyttään, et hetken olis paikallaan. Jos myllyyn sovitaan jossain vaihees uudestaan treffiä, ni sinne kyl voidaan tulla, kun tuo mies on siäl sit viihdyttämässä tota vanhempaa typykkää. ;)

Ninniliina Juu ilmanmuuta ulkoiluseura kelpaa! :D Ja kun noi muksutkin on niin samanikäset...Millon sopis?
 
juu me voitais kanssa ulos.. mites olis vaikka ma tai ke? ja jori tipahtaa nukkumaan nykyään kahden maissa, että ennen sitä tai jälkeen sen jos onnistuis =) jori kohtuu nätisti jaksaa tunnin tai pari istua, jos sillä on lelua tai pillimehua millä saa lahjottua.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaita:
Alkuperäinen kirjoittaja begemot:
En kehtaa lähteä päiväuniaikaan julkisille paikoille tuon esikon kanssa :whistle: . Myöhemmin sitten.

Ja kukas teistä mammoista näki mut tänään, kun vastaantulijoista kahdella syttyi lampun kuva pään päälle :D
Missä moinen tapahtui ? Istuttiin sekalaisen seurakunnan kanssa Forumissa jos siellä näit joitain valaistuneita :D ?
ihan vaan täällä kotinurkkien tietämillä länskäristä kotio kävellessä

 

Yhteistyössä