Renkaansuojat Mä tuolla aikasemmin mainostin, että oon tilannut nämä:
Tullsa, Hjulskydd, Delbart, 35 cm, Svart, 1-pack - Lekmer.fi Osta lastentarvikkeet netist
Ovat tulleet ja testattu. Nämä toimii meillä hyvin. Eli on ostettu sen takia, että vaunuja säilytetään sisällä ja halutaan rullata vaunut eteisestä olkkarin nurkkaan, koska vauvat nukkuu näissä vaunukopissa päivällä. Olkkarissa ovat keskeisemmällä paikalla, joten on helpompaa käydä laittamassa tuttia jne.
maibei Tilasin Lekmer.fi :stä samalla kertaa sen Bumbleriden oman sadesuojan. Meni hermot tuon viime viikkoinna piinanneen sateen kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että jos menee kauppaan sovittelemaan muita suojia tai jopa kahta erillistä suojaa, niin helposti tuleekin kalliimmaksi. Ei ehditty ulkona vielä testata, kun tulikin nämä pakkaset. Istuuhan se kuitenkin parhaiten, kun on se valmistajan oma.
Karcci Onnea vielä tätäkin kautta! Tsemppiä ja jaksamista pienten syöttöihin. Meillä vielä sairaalassa piti parina ekana yönä syöttää 3 tunnin välein. Olihan se rankkaa laittaa kello soimaan syöttöjen merkiksi, mutta kyllä siitä selvisi.
Liikkuminen Me ollaan nyt kahtena viikonloppuna käyty kylässä kavereiden luona koko perheen voimin. Pientä harjoittelua hoitolaukun pakkaamiseen ja ennen kaikkea auton kanssa liikkumiseen
Melkoista taidepakkaamista saada kaikki kolme lasta auton takapenkille. Esikoinen on turvavyöistuimessaan keskellä ja kaksoset turvakaukaloissa (telakoilla) reunoilla. Normioloissa, kun mies vie esikoista tarhaan, on hänen istuin reunassa ja yksi telakka irrotettuna auton takalaatikossa. Se on kuulemma niin v-mäistä yrittää saada sitä turvavyötä kiinni, kun istuin on keskellä. Ymmärrän kyllä. Isofix-telakan laittaminen on kuitenkin sen verran helppoa ja liikutaan toistaiseksi aika vähän, niin ihan ok siirrellä niitä. Ne aamut esikoisen kanssa on kuitenkin niin hektisiä, niin ei viitsi kiristää omaa pinnaa noilla "teknisillä" säätämisillä.
Muutoin en ole juurikaan liikkunut missään julkisella paikalla. Pientä asiointia vaunulenkkien yhteydessä. Jotenkin en oo uskaltaunut minnekään ostoskeskukseen tms. vielä. Lähinnä ongelmana on se, että mulla ei oo autoa käytössä ja julkisilla/kävellen kestää sitten kuitenkin mennä sinne. Meillä on nyt ehkä toi rytmi tai syöttövälit vähän tasaantuneet, niin ehkä ehtiskin jonnekin. Jotenkin se syöttäminen julkisella paikalla yksin ei houkuta. Jos molemmat on nälässä samaan aikaan, niin se huuto on jotain aivan käsittämättömän korvia raastavaa, jos ruokaa ei saa heti nyt. Kotona saa kuitenkin syötettyä samaan aikaan tarvittaessa, mutta julkisella paikalla ei taida onnistua.
Pakkaset tuli, mutta täällä ollaan vielä oltu siinä -10 asteessa, niin on päästy vielä vauvojen kanssa ulos. Tosin meidän pitäis päästä hakemaan isoveli päiväkodista ti-to, joten suotavaa olisi, että pakkaset ei hirveästi kiristy. Tosin meidän ulkoilumatka on n. 10 min, joten ajattelin kyllä hakea, jos ei ihan paukkupakkaset tai hyytävät tuulet iske.
Ristiäisiä ollaan kovasti suunniteltu. Ne on siis edessä sunnuntaina. Perjantaina kävin juttelemassa papin kanssa. Ja pääsin käymään kampaajallakin
Mun vanhemmat olivat hoitamassa tätä kolmen katrasta. Nyt oli esikoinen muuten vähän osoittanut mustasukkaisuutta, kun mummi ei voinut leikkiä vaan hänen kanssaan. Muutoin esikoinen on edelleen ollut avulias pikku-apulainen. On rohkaistunut jo pussailemaan vauvoja.
Lisäksi suunnitellaan esikoisen 4v. synttäreitä. Ei mitään erikoista tiedossa... Vähän Cars-rekvisiittaa on tilattu jne.
Rytmi Meillä on vauvat edelleen samassa rytmissä. Ihan ei toinen aina ole vaatimassa samaan aikaan ruokaa, mutta oon vielä syöttänyt monesti samaan aikaan, kun se on helpompaa. Öisin syötän peräkkäin, mutta muuten sitten syötän sittereissä tai imetystyynyllä samaan aikaan. Miehen ollessa kotona sit kummallakin on oma syötettävä.
Vauvoilla on selkeästi illalla tankkaussyömiset. Nyt on 2-3 edellistä yötä ollut niin, että syövät illalla puoli yhdentoista - kahdentoista välillä. Sen jälkeen seuraava syöttö on ollut puoli viiden - puoli kuuden aikaan. Käy mulle
Saa itse nukuttua ihan hyvän pätkän. Sen jälkeen ollaan vielä käyty nukkumaan ja seuraava herätys on ollut siinä kahdeksan - yhdeksän maissa. Syöntikertoja on vuorokaudessa 5-6. Syövät kerralla useinmiten sen 140ml, mutta joskus sitten 80ml tai jopa 200ml. Aika isoja vaihteluita ja välillä tuleekin lämmitettyä ihan liikaa tai liian vähän korviketta
Yöllä laitan ison satsin ettei tarvii lämmitellä lisää. Cuplatonia käytetään edelleen. Ehkä on masuvaivat hellittäneet hieman. Molemmat puklaavat joka syötön yhteydessä ja välillä on röyhtäisyt tiukassa. Piereskelevät kyllä aika paljon. Kakkaa tulee yleensä kummaltakin kerran päivässä (ärsyttävästi yleensä jompi kumpi kakkaa yöllä..). Suht säännöllisiä lapsia. Iltaisin on enemmän sellaista levottomuutta ja tyytymättömyyttä.
Yöt nukkuvat yllättävän rauhallisesti. Sänkyyn mennessä tai yösyötön jälkeen saattaa olla jonkunlaista tuttirumbaa, mutta aika nopeasti ovat rauhoittuneet. Yleensä näissä on vaan toinen osallisena, kun toinen vetää sikeitä vieressä. Eivät juurikaan nukahtamisen ja syötön välillä huutele (tai en ainakaan herää siihen).
Päivät menee edelleen pitkälti nukkuessa. Aika vähän ovat hereillä - pieniä pätkiä siellä täällä.
Tämmöistä tänne. Tähän vielä kuva 1kk kunniaksi :heart: Hyvin huomaa, että kummalle maistuu ruoka paremmin
Pohjoistuuli ja A&N 1kk