Laskettuaika Lokakuussa 2014

Piatulle voimia :hug:

Ruumää: hiukanko jännää odotella onko siellä yksi vai kaksi :D

Kas: hyviä oli sinunkin ultrakuulumiset.

keskenmenon pelko on läsnä, mutta ei hallitse minun elämääni. Toki tässä iässä riskit on isommat ja samalla aikaa uusiin yrityksiin vähemmän. Siksi toivon, että pieni pysyy matkassa. Stressittömyys auttaa.

Kertominen asiasta mietityttää. Läheisimmät ystävät tietävät. Vanhemmille kerrotaan maaliskuun alussa ja töissä vasta pääsiäisen jälkeen, jos en paljastu sitä ennen pahoinvoinnin takia.

Olen kotona nyt. Pahoinvointi vahvaa, mutta en vielä oksenna. Tosin ehkä olo korjautuisi edes hetkeksi, jos oksentaisi. Nyt etoo ihan hela dagen...

Oletteko keksineet mitään apuja etovaan oloon?

Hyvää ystävänpäivää ja onnea ultriin!
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Tervetulot minunkin puolesta uusille ja ultraan menijöille isot tsempit! Toivottavasti kaikki on hyvin masuissa!

piatu: :hug:

vauvatoiveinen: mä olen saanut ainakin oman etomisen pysymään kurissa sillä, että oon tasaisin väliajoin napostellut jotain. Parhaiten uppoaa suolainen salmiakki ja mandariinit. Voisin varmaan elää niillä just nyt :LOL:

addodda: Näinhän se on, olen koittanut nyt itseeni iskostaa ajatuksen, että jos jotain käy niin ei se ole minun käsissäni. Nyt koitan nauttia tästä ajasta.

Hempsuli82: Minä ainakin saan jollain tapaa varmuutta kun näkee tollaisia lukuja, kiitos siis siitä. Valtaosa raskauksista jo näinkin pienillä viikoilla päättyy onnellisesti.

Täällä on alkanut vähän heikommat olot vaivaamaan, ei vielä voine puhua kuitenkaan pahoinvoinnista. Mandariinit ja salmiakki ovat tällä hetkellä todella mieleeni. Oikeastaan voisin ehkä elää tällä hetkellä niillä. Pidän niin peukkuja, että tämä jatkuva krapulainen olo ei jatku koko ajan ja säästyisin pahimmalta pahoinvoinnilta. Minä kun olen oksentamisen suhteen vähän foobikko.

Kertomisesta, minä olen kertonut parhaalle ystävälleni, joka on myötä elänyt tätä meidän yritys aikaa. Minulle oli jotenkin hurjan tärkeää, että pääsi jollekin purkamaan tämän ilon aiheen. Myös minun vanhempani nyt tietävät, vaikka alun perin oli suunnitteilla, että kerrotaan vasta myöhemmillä viikoilla. Mutta kun tuli heidän kanssa puheeksi auton vaihto ja hieman ihmetystä herätti, miksi yhtäkkiä halutaankin farmariauto? Eikä sitä sitten valehtelemaankaan haluttu alkaa. Meidän tän hetken auto kun on niin pieni, ettei sinne vaunuja kyllä saisi kyytiin. Tai ehkä saisi, mutta ei sitten mitään muuta :DTulevat isovanhemmat olivat oikein innoissaan, äitilleni kun tämä on ensimmäinen lapsen lapsi :heart: Ilmeisesti uutisia oli jo hetken aikaa odoteltu kun avioliittoelämääkin meillä takana jo syksyllä kolme vuotta. Nyt pitää sitten miettiä, että halutaanko tasa-arvon nimessä kertoa myös miehen vanhemmille. Tiedän että siellä ainakin uutisia odotetaan ihan hirveästi. Sanoin miehelle, että päätös on hänen ja vastausta ei ole vielä kuulunut...


Minua vähän jännittää, miten saan pidettyä tämän salassa töissä. Siinä mielessä ei haittaa paljastumisesta ole, että olen ihan vakituinen työntekijä ja naisvaltaisella alalla. Monet siis varmaan jo odottavat uutisia minun suunnaltani. En kuitenkaan haluaisi sitten joutua kaikille selittelemään, jos kaikki ei päädykään hyvin tai on vaikka tuulimunaraskaus. Onneksi ensi viikko on lomaviikko, joten ainakin yhdellä viikolla saan vielä tätä paljastumista siirrettyä. Turvotusta ei ole ainakaan vielä, paitsi että tissit on kyllä jo niin esillä, että vähänkään asiaan vihkiytynyt arvannee mistä on kysymys. Varsinkin jos mässytän noita mandariinejäkin tunnin välein ja meinaan nukahtaa pystyyn kesken päivän :x

Tänään 4+5
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu


:heart: Lokakuun Lutuset 2014 :heart:

29.9
Stiina / 25 / 1. / -

30.9
Sunniva / 24 / 3. / PKKS

1.10
Jenni-Julia / 23 / 3. / SEKS
Ruumää / 26 / 1. / K-PKS
Bari / 27 / 2. / -
Dolly04 / 29 / 2. / -

2.10
Senya / 20 / 1. / JS
-inna- / 19 / 1. / SAS

3.10
Iisuli / 27 / 2. / KOS

4.10
KAS / 32 / 4. / TYKS
Vauvatoiveinen / 37 / 1. / -
Venetsia / 28 / 2. / TAYS
Hempsuli82 / 31 / 1. / KOKS
Hepa_ / 25 / 2. / TYKS
Jeisi / 26 / 3. / -

5.10
Sarasofia / 25 / 2./ -
Sunniva / 24 / 3. / -
Wenda / 26 / 2. / KOKS
Loiste79 / 34 / 3. / SEKS
Smesmira / 29 / 3. / TYKS

6.10
Lullaby89 / 24 / 1. / K-SKS
Kajotar / 26 / 1. / TAYS
#Exec / 30 / - / -

7.10
Anni00 / 26 / 1. / OYS
Pulla2014 / 34 / 2. / -
Emma77 / 36 / 2. / -

8.10
Ansukka / 34 / 4 / -
Efi / 27 / 2 / ulkomailla
PienRuu / 31 / 3. / K-SKS

9.10
Kasenja / 37 / 1. / -
Jjjulia / 21 / 2. / EKKS
Alokas / 22 / 1. / TAYS
Madde84 / 29 / 2. / SAS
Bebe2014 / 32 / 2. / Jorvi

10.10
Tyttömasu / 36 / 3. / -

11.10
Näkymätön / 26 / 2 / JS tai KOS
Elviira 86 / 27 / 1. / SatKS
Maijac / 24 / 1. / HYS
Annuski / 32 / 2. / -

14.10
Elanor85 / 28 / 1. / TAYS
Koruharakka / 30 / 2. / -

15.10
SannaMarko / 26 / 1. / HYKS
Vauvaonnea / 28 / 1. / TYKS
Uusiäippä78 / 35 / 2. / -

17.10
Luckygirl / 34 / 2. / Jorvi
Ponityttö / 23 / 1. / Jorvi
Morrison / 30 / 5. / TYKS
Mahakeko / 33 / 4. / TYKS

19.10
Beanna / 27 / 1. / Jorvi
Halli / 30 / 3. /

LA ei vielä tiedossa
Willarose / 23 / 2. / HYS
Iita_82 / 31 / 2. / KYS
Addoda / - / 2. / HYS
Krizze83 / 30 / 4. / TYKS

Menetyksen kohdanneet :hug:
Kotikiss@ Rv 6+1
Dragonfly77 Rv 4+6
Ujm Rv 5+1
Piatu Rv 5

Synnytyssairaaloiden lyhenteet : JS = Jorvin sairaala, SAS = Salon aluesairaala, KOS = Kätilöopisto, NKL = Naistenklinikka, PS = Porvoon sairaala, LUS = Länsi-uudenmaan aluesairaala, EKKS = Eteläkarjalan keskussairaala, HYS = Hyvinkään aluesairaala, IAS = Iisalmen aluesairaala, K-HKS = Kanta-Hämeen keskussairaala, K-PKS = Keski-Pohjanmaan keskussairaala, KAKS = Kainuun keskussairaala, K-SKS = Keski-Suomen keskussairaala, KOKS = Kymenlaakson keskussairaala, KYS = Kuopion yliopistollinen Sairaala, LAS = Loimaan aluesairaala, LKS = Lapin keskussairaala, LPKS = Länsi-Pohjanmaan keskussairaala, LS = Lohjan aluesairaala, MKS = Mikkelin keskussairaala, OAS = Oulaskankaan aluesairaala, OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala, PHKS = Päijät-Hämeen keskussairaala, PKKS = Pohjois-Karjalan keskussairaala, RAS = Raahen aluesairaala, SKS = Savonlinnan keskussairaala, SEKS = seinäjoen keskussairaala, SATKS = Satakunnan keskussairaala, TAYS = Tampereen Yliopistollinen sairaala, TYKS = Turun Yliopistollinen sairaala, VAS = Vammalan aluesairaala, VKS = Vaasan keskussairaala.
 
Piatu Pahoittelut :( voimia!:hug:

Ruumää juu voit päivitellä kaverina jos ehdit :)

Monilta on tullut jo ihania ultrakuulumisia <3 tsemppiä kaikille muillekin jotka on vasta ultriin menossa! :)

Olisi kiva saada tuo lista ensimmäiselle sivulle, kun täytyy muuten vähän väliä laittaa uusi lista uudelle sivulle, kun ei sitä tuolta jaksa etsiä menneiltä sivuilta. Mitä olette mieltä, jos tekisin uuden keskustelun "lokakuun lutuset 2014" ja sinne saisin tuon listan laitettua ekalle sivulle, mitä sit voisi aina päivitellä? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
vauvatoiveinen kyllä tässä on mennyt kaikki ajatukset sekaisin tuosta kaksos uhkasta. :LOL:
willarose olen täysin tuon uuden sivun kannalla koska se on sekavaa etsiä listaa. ja jos ketju menee liian isoksi niin alkaa hidastumaan. senkin kannalta olisi ihan fiksua aukaista joka kk uusi ketju.
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttömasu
Vieläkö saa liittyä mukaan? :)

Täällä plussattu juuri eilen ja tänään vielä uusiksi, kun pakko varmistaa.
Eka neuvolakäynti 10.3. Raskauslaskurin mukaan laskettu aika olis 24.10.

Stiina / 25 / 1. / - / 29.9.
Kotikiss@ / 28 / 3. / KYS / 30.9.
Jenni-Julia / 23 / 3. / SEKS / 1.10.
Ruumää / 26 / 1. / KPKS / 1.10.
Bari / 27 / 2 / - / 1.10.
Dolly04 / 29/ 2./ - / 1.10.
senya / 20 / 1. / JS / 2.10.
-inna- / 19 / 1. / SAS / 2.10.
KAS / 32 / 4. / TYKS / 4.10.
vauvatoiveinen / 37 / 1. / - / 4.10.
sarasofia / 25 / 2. / - / 5.10.
Sunniva / 24 / 3. / PKKS / 5.10.
Elviira 86 / 27 / 1. / SatKS / 8.-11.10.
Kasenja / 37 / 1. / - / 9.10.
Nani92 / 22 / 1. / SatKS / 24.10

Päivitetty
 
Moikka. Oon tuolla toisessa lokakuisten ketjussa hihhuloinut, ja aattelin tulla tähänkin raapustelemaan kun nuo jo olemassa olevat lokakuisten fb-ryhmät tuntuu olevan aika isohkoja jo ja kaipaan ainakin itse pienempää ryhmää, niin perustin aamusella uuden. Mulle voi laittaa viestiä jos tahtoo mukaan. Ja ainakin toistaiseksi ryhmä on salainen.
 
Stiina / 25 / 1. / - / 29.9.
Kotikiss@ / 28 / 3. / KYS / 30.9.
Jenni-Julia / 23 / 3. / SEKS / 1.10.
Ruumää / 26 / 1. / KPKS / 1.10.
Bari / 27 / 2 / - / 1.10.
Dolly04 / 29/ 2./ - / 1.10.
senya / 20 / 1. / JS / 2.10.
-inna- / 19 / 1. / SAS / 2.10.
KAS / 32 / 4. / TYKS / 4.10.
vauvatoiveinen / 37 / 1. / - / 4.10.
sarasofia / 25 / 2. / - / 5.10.
Sunniva / 24 / 3. / PKKS / 5.10.
Elviira 86 / 27 / 1. / SatKS / 8.-11.10.
Kasenja / 37 / 1. / - / 9.10.
Nani92 / 22 / 1. / SatKS / 24.10
AnnaSeptember / 27 / 1. / TYKS / 23.10.
 
Onpa Lokakuisissa hiljaista... Kahden minua edeltäneen viestien aikaero 6kk ?? Miten te lokakuiset jakselette? Mulla on ainakin jo niiiin iso maha että huhhuh (+12 kg) ! Ihanaa kun alkoi vihdoin syksy, oon ollut niin kuumaverinen että ihanaa päästä ulos välillä jäähtymään. Selkä/lantio kremppaa, jalkapohjat väsyy seistessä + jännekalvon tulehdus jalkapohjassa mutta eiköhän tämä tästä. Ainiin, LA 30.10. Toivon hartaasti että tulisi lokakuun puolella, vaikka vähän etukäteenkin :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä