Jes mahtavaa miten paljon uusia lokakuisia pömppömasuja ollaan saatu porukkaamme!
Tervetulloooo!!
willarose oooohhh onpa superhieno lista....kiitos kun uhrasit aikaasi!
iisuli iiiiik ystävänpäivän ultra...ihanaa!
ja niitä ihania uutisia ootellaan tottakai, mitäs muuta!
uusiäippä78 minun oli pakko lopettaa imetys kun siitä aiheutui niin pahat supistukset ja selkäsäryt ja alavatsakivut..
sunnia ihania uutisia ultrasta oiiii :heart:
Sukupuoli halutaan tietää..tyttö ois kivaa vaihtelua kun kaksi poikaa tossa jo painaa menemään..
Mutta poika kelpaa yhtälailla!
En ota
influenssarokotetta...ainakaan näillä näkymin. Normaaliin kausi-influenssaanhan kuolee ihmisiä yhtälailla kuin kausi-influenssaan.. Mutta molempi parempi, se ottaa joka ottaa ja joka ei ni that's fine!
Madde84 hahhahaaa
..mitäs siskosi oli mieltä uutispommista..??!
ujm voi olen pahoillani :'( ..pikaista tärppionnea!
KAS miten ultra meni..?
Addoda ihana kun voit olla noin rennon rauhallinen raskauden suhteen..
Minäkin yritän suhtautua reippaan positiivisesti..sekä raskauden jatkumiseen että mahdolliseen keskenmenoon jos niin olisi tullakseen.. Kun on kokenut keskenmenoja ja keskeytyneen sellaisen ja molempia lapsia yritellyt pidempään, niin menneisyydessä on niin raskaita hetkiä, etteivät ne helpolla unohdu.. :heart: Joten täytyy sanoa, että pelottaa ja oireita tulee pohdiskeltua ja henkisesti valmistauduttua siihen toiseenkin vaihtoehtoon (jos edes on mahdollista henkisesti valmistautua keskenmenoon)
Tosi kiva kun ootte laittaneet noi
raskausviikot tonne vastaustenne perään..täytyypä itsekin muistaa laittaa ne tuohon.
Kaksosia joo toivotaanpa että tähän porukkaan osuis yhet kaksoset ainakin hih..
Mulla ei noissa fb-ryhmissä oo kellään ollut kaksosraskautta samaan aikaan!!
krizze83 mulla oli 1. raskaudessa raskausdiabetes muttei toisessa raskaudessa..
Höh toivottavasti tää minunkin raskaus jatkuu mukavasti, en malta oottaa että päästään turisemaan tonne
facebookinkin puolelle ja masukuvia lisäilemään ym..!!
Tyttömasu ja Piipero rv5+6