Moi! Oon vähän pihalla näistä jutuista, mutta tulin moikkaileen silti
Täällä taitaa enimmäkseen olla juttua pikkuvauvavaiheesta, meillä kun tytöt tulee jo 10kk.
Molemmat ryömii, toinen hakee konttausasennon ja pääsee itse istumaan. Tukea vasten puskevat seisomaan. Molempien tasapaino olematon, joten päivät kuluu kun pitää toisella kädellä toista niskasta ja toisella kädellä toista
...mitäs tässä muutakaan tekemistä olis...
Sen mahavaivaepisodin jälkeen haetaan nyt taas normaaliruokavaliota. Mahavaivat paljastuivat peruna-allergian aiheuttamaksi suolistotulehduksi, jota hillittiin ruokavaliolla, lääkekuurilla ja nutrilon pepti juniorilla. Taivas kun on kallista maitoa kun ei mitään kelakorvauksia tipu.
Vaunuissa siirrytään pikkuhiljaa ratasosiin. En tykkää kun haluaisin pitää kopat aina
Rattaat on niin suojattomat.
Ekat kengät on hankittuna ja kurahousut. Odotellaan lämpimiä kelejä, että päästään hiekkikselle!
Tytöt on suht iloisia ja tyytyväisiä. Kaikki tekeminen on niin mukavaa, että päivä/yöunille ei enää meinaisi malttaa nukahtaa ja päiväunet onkin nyt supistuneet, jotta nukkuvat vain kerran päivässä.
Hauskinta on kun isosisko tulee eskarista, laitetaan pyykkiä pyörimään, tyhjennetään lusikkalaatikon sisältöä, saa napattua kaukosäätimen/puhelimen tai kun sisko pelleilee (laittaa korin päähän, tutin väärinpäin suuhun ym.)
Omaksi helpotukseksi ostin molemmille käytetyt kävelytuolit. Saa edes hetkeksi laitettua toisenkaan vauvan siihen. Ovat kätevä apu uloslähtiessä kun voi pukeissa olevan laittaa tuoliin odottamaan toisen pukemista ja että saa myös itselle päälle.
Sellaista meillä. Tässä samalla oon jatkanut kaiken ylimääräisen tavaran hävittämistä. Edelleen haaveissa siintää isompi talo kun seinät meinaa kaatua päälle. Kapuloita rattaisiin heittää nyt se tosiasia, että miehen työpaikka menee alta, lopettavat koko tehtaan toiminnan
Mulla olisi vakipaikka täällä, mutta haetaan molemmat töitä myös mun kotipaikkakunnalta. Ehkä palaan juurilleni tässä hoitovapaan aikana!
Enna ja tytöt pian 10kk