Heissan!
Meillä onneks on nuha helpottamassa (kop,kop ) Mutta en tiiä olisko hampaita tulossa vai mikä, mut hirmunen kitinä ollu muutaman päivän, ei hetkeäkään viihdy yksin lattialla, vaikka normaalisti viihtyy pitkäänkin. :/ Ei suussa ainakaan mitään uutta näy tai tunnu, noh kaipa se taas tästä.
Tänään neitonen meni pariin otteeseen konttausasentoon ja siinä ihan hetken itteään hytkytteli
Ei varsinaisesti ryömi, mut jotenki se aina onnistuu vaihtaa paikasta toiseen, ei niin selkeesti enää kieriskelekään. Mullekin sopis kyllä että vielä hetken olis maaten tuol lattialla, ei mikään kiire konttaamaan saati kävelemään
Linnea istuu pitkät tovit selkä suorana, ei vaan oikein osaa siitä takas mahalleen mennä, vähän nokalleen kellahtaa. Ja tyttö nukkuu läpi yön
Illalla puol 9 paikkeilla nukahtaa ja heräilee 7-8 aikoihin, pari kertaa alku yöstä vähän huudahtaa, mut ei tarvii mitään palveluja. Kolmet unet täälläkin nukutaan, 30min- reilu tunti on normaali aika.
Sainpa tänään siivottua perusteellisesti keittiön, mikron, jääkaapin, roskiskaapin, kahvin- ja vedenkeittimet, leivänpaahdin... Kaikki kiiltää
Paljoo muuta ei sit ehtinykää tänää tehdä, paitsi vihdoin, Pitkästä aikaa on pyykkikori aivan Tyhjä :attn:
Onneks lahjat on jo hankittuna, paketoituja ja toimitettuina. Maustekakun tein anoppilaan vietäväks, sinne siis mennään sunnuntaina ja tiistai aamusta lähetää kodin kautta ajelee mun äidin luo ja sukuloimaan sinne päin. Et autossa istumista tiedossa taas. Laskettiin, et lähemmäs 1500km tulee ajelua ennenku ollaan taas kotona joskus uuden vuoden jälkeen. Eli tulee mulle piiitkä tauko, etten pääse lueskelee teijän kuulumisia. Tuleekohan ihan vierotusoireita... :kieh:
Ens torstaina mennään kahestaan ukon kanssa laivalle, aluks oli tarkotus mennä vaan päiväreissulle, mut päädyttiinkin ihan yöristeilylle lähtee. Eka kerta kun Linnea menee yöhoitoon, mun isän luo
Sisko siel kans, eiköhän ne pärjää.
Ja ainahan voin uida hätiin, jos jotain tulee
täytyyki vaikka heti huomenna kokeilla, miten pullosta ottaa korviketta, kun ei oo taas aikoihin tarvinu antaa. Tosin sillon tällön on velliä juonu ihan ilman ongelmia, et eiköhän se korvikekin kelpaa
Semmosia, paranemisia nuhanenille ja muille sairastelevillekin :hug:
Oikein lämmintä ja (useille ensimmäistä ) Perheellistä Joulua kaikille!! :heart:
Toivottelevat Bianca ja Linnea 7kk 1pv