Heippa kaikille :wave:
Ja hyvää alkanutta vuotta :flower:
Meillä vuodenvaihde sujui oikein mukavasti omalla porukalla, saunottiin, syötiin hyvin, katseltiin raketteja, ammuttiin omia ja valettiin tinat. Isommat jaksoivat valvoa keskiyölle ja silloin oli kyllä mahtavat rakettiammunnat! Kaunista oli joka paikassa, kun värit täyttivät taivaan.
Hyvin samoillalinjoilla mennään täälläkin tuon uuden vuoden lupauksen kanssa... Eli kilojen ja läskien on lähdettävä :kieh: Tänään en minäkään vielä aloita :ashamed: kun herkkuja jäi niin paljon, että annan itselleni vielä tänään luvan herkutella
Sen verran kyllä jo aloitin, että kävin yksin sauvakävelyllä heti aamusta
Ulkona oli aivan mahtava ilma, raikasta ja aavistuksen pakkasella. Teki hyvää kipeälle selälle ja hartioille!
Mies oli äsken lasten kanssa pelaamassa ulkona, Maija meni nukkumaan päikkäreitä. Hyvä ilma siellä onkin nyt touhuta ja ulkoilla!
Minnihiiri, ihana uudenvuodentina
Jospa teille tuleekin sitten se pikkuinen käärö
Tuo pakkaaminen kauhistuttaa minuakin... Helmikuussa mennään sinne Ylläksen mökille koko perhe ja pakko on varmaan ottaa peräkärry mukaan :ashamed: Älkää kuolko nauruun, mutta en keksi mitään muuta keinoa saada 8 hengen tavarat mukaan :/ Maijalle on kuitenkin otettava vaunut, seitsemälle sukset, monot.... No, eiköhän se järjesty
Nyt kutsuu pyykit, tästä se arki alkaa!
Hei, sitä piti vielä sanoa, että kaikki painonpudottajat, kertokaahan hyviä vinkkejä tuohon touhuun! Itse olen ajatellut ottaa lenkkeilyn ja uinnin nyt oikein kunnolla päivä/viikko-ohjelmaan mukaan. Ruokaa yritän syödä vähemmän, enemmän kasviksia ja hedelmiä ja vettä paljon! En taida alkaa millekään kuurille, ne on huonoiksi havaittuja... Yritän vain liikkua nyt tosissani enemmän ja katsoa mitä suuhuni laitan. Juu, ja sellainen lupaus tuli miehelle tehtyä, että en tuo kotiin enää yhtää limsoja, sipsejä ja nameja... Mitenhän tuo sitten pitää
Olen kyllä totaalisen suivaantunut näihin läskeihin, jotta härkäpäisesti yritän nyt puskea ilman niitä
En tainut kertoakaan, että kuulin "tutun, tutun kautta" kun oli kassajonossa kyselty, että tuleeko meille vauva
:ashamed: Todella, siis olenkohan mä niiiiiin läski, että joku luulee mun olevan raskaana |O No, toppatakin kanssa näytän ehkä enemmän maatuskalta :headwall: :ashamed:
Nyt hirveä tsemppi tuonkin takia päällä
Keveämpää Uuden Vuoden alkua kaikille "keventäjille"
:wave:
Parasta aikaa ja Maija :heart: