Huomenta :wave:
No niin, olin jo kirjoittanut pitkät pätkät ja taas tapahtui jotain ihan ihmettä ja kaik män
Mä en tajua tätä konetta :/ Mutta, kun nyt olen tässä, niin pistetään uusiksi!
Eli melkoista lentoa on ollut meillä pari päivää... Eilen jäi koneetkin auki, kun maksoin laskuja. Nyt tulin laittamaan koululaisia kouluun ja ajattelin, että pistämpä parit rivit menemään. Tytöillä on kirkko tänään koulusta ja saavat todistukset.
Hilipatuinen ISO :hug: ja voimia surun keskellä!
Kniinkuinkirppu, minä lähden töihin maaliskuun lopussa. Haaveissa on vielä joskus ehkä opiskellakin, mutta katsotaan toteutuuko se koskaan... Meillä talo kouluttaa melkoisesti ja itselläkin edessä isompi urakka koulutusta työnpuolesta, jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu.
päiväunista, Maija nukkuu yleensä kahdet unet, mutta välillä tarvitsee kolmetkin. Ei mene onneksi rytmit sekaisin, vaikka joskus ottaa pikkutirsat klo 19, silti menee yöunille siinä 21-22.
Minnihiiri Kiitos ihanasta runosta :flower:
Vaniljatäti, onneksi pääset leikkaukseen! Olisihan se ollut todella väärin, ellei asiaa olisi otettu hoidettavaksi.
emmi, kyllä teilläkin nyt on koettelemuksia :hug: Voimia ja jaksamista!
Mitähän piti vielä kommentoida... :ashamed:
No, jospa sitä omaa napaa vielä "vähän"
Paketoin toissapäivänä kaikki lahjat, kun tyttö ja poika olivat hoitopäivällä ja siinä hommassa meni reilut 4tuntia :ashamed: Selkä huusi hoosiannaa ja olin kyllä jo aika täynnä papereita ja naruja sen urakan jälkeen :kieh: Sen jälkeen alkoikin leipomisurakka ja yleensä teen kyllä sellaisen 2 tai 3 litran pullataikinan, mutta täytyy sanoa, että 4 litran pullataikina on aika iso leivottava...
Tein pääasiassa pitkoja, niin se helpotti. Lähimmille naapureille mies ja tyttö veivät sitten lämpimäisiä joulumuistamisena, tykkäsivät kyllä
Ja meille tuli sitten itsetehtyä salaatinkastiketta, leipää ja suklaata
Sinä samana iltana oli vielä uimareiden pikkujoulut ja mies ottikin tytön ja pojankin sinne mukaan. Sain vähän siivoiltua jälkiä ja pienemmät olivat innoissaan. Ne pikkujoulut on aina niin rennot ja mukavat. Syötävää vievät nyyttärimeiningillä ja käyvät altaassa ottamassa parit leikkimieliset pelit ja kisat. Lopuksi jaetaan vuoden palkinnot. Ylpeä äiti ilmoittaa, että esikoinen valittiin vuoden parhaimmaksi uimariksi :heart:
Oli kyllä tyttökin onnellinen!
Eilen aloitin joulusiivouksen heti aamusta. Se sujui ihmeen hienosti ja ihan yksin
Matot oli ulkona, imuroin, luuttusin lattiat, pyyhin pölyt.... Koululaiset auttoivat alakerran siivoamisessa. Vielä täytyy vaihtaa kaikkien lakanat ja pestä sauna. Yritän järjestää kaikki sillätavalla valmiiksi, että aattona ei tarvitsisi kauheasti käyttää aikaa valmisteluihin. Saunahommat lähinnä on sellaisia, tarkistan, että takkahuoneen jääkaapissa on limsaa, kynttilät valmiina, puhtaat pyyhkeet koukuissa jne.
Eilen juhlittiin myös kaksosten synttäreitä, talo oli täynnä vieraita klo 20.30 asti
Mä olin aivan sippi illalla :ashamed: Siivosin vielä miehen avustuksella kuitenkin keittiön tiptop kuntoon, kun aamulla on aina niin paljon mukavampi herätä, kun keittiö on puhdas
Meillä mies ei tänä jouluna ehtinyt auttaa joulusiivoamisessa yhtään
Heillä oli niin hirveä kiire omassa yrityksessä vuodenvaihteen takia, että päivät ovat olleet kovin pitkiä. En kyllä kokenut siivousta nyt kovin pahaksi, mistä lie johtunut
Vaikka aikaa kului tähän perushommaankin koko ajan, niin ihmeen hyvin sain sen hoidettua, onneksi
Joulun valmistelut alkaa kyllä olla hyvällä mallilla :xmas: Eikä ole stressikään päässyt pintaan
Ilolla odotan aattoa! Mies on tämän koko viikonlopun vielä töissä, tulee vasta myöhään sunnuntaina kotiin. Haaveissa on laittaa viikonlopun aikana kaikki kuntoon ja odotella miestä sitten saapuvaksi kotiin :heart: Mukavinta on se, kun mies aina muistaa kommentoida ja kehua, kun olen siivonnut tms. Tulee kiva olo, kun toinen huomaa kuinka on touhunnut
Mutta nyt täytyy lähteä valmistautumaan koululaisten vientiin, mekot päällä, niin pääsevät autolla kouluun
En vielä toivota jouluja, palaan ihan taatusti vielä linjoille...
:ashamed:
Paitsi tietenkin kaikille niille oikein ihanaa ja rauhaisaa joulua, jotka eivät enää palstalle tule käymään ennen joulua :hug: :xmas:
Parasta aikaa ja Maija :heart: