Oltiin eilen vihdoin siellä vauvauinnissa ja kyllä oli kivaa! Miklu oli ihan elementissään ja kikatteli sydämensä pohjasta. Miklu oli muuten vauvoista isokokoisin vaikka ei läheskään vanhin

Siellä oli yksi puolivuotias poika ja voi että kun se oli pieni verrattuna Mikluun

Oltiin miehen kanssa molemmat altaassa, kyllä siinä hyvä oli kaksi olla, mulla ainakin väsyi kädet aika nopsaan... Viihdyttiin heti se puoli tuntia altaassa, Miklun ei tullut kylmä eikä kyllästynyt muutenkaan. Pari vauvaa alkoi jo alkumetreillä itkemään
Tänään maistettiin ekaa kertaa kaurapuuroa, meillä nyt siis viljat vuorossa kun kasvikset ollaan kaikki käyty läpi... Lihan aloitan sitten viljojen jälkeen. Olisin tietysti voinut odottaa viiden kuukauden ikään asti mutta kun muutenkin aloitettiin kiinteät aikaisemmin niin tuskin sillä parilla viikolla niin väliä on. Muutaman lusikallisen annoin kaurapuuroa eikä siitä mitään oireita tullut, huomenna aamulla taas vähän enemmän
Tuntuu että Miklun vierastaminen on tältä erää menossa ohi. Oltiin lauantaina lääkärissä (epäilin Miklulla korvatulehdusta mutta eihän siellä mitään ollut) ja Miklu kovin nätisti hymyili lääkärille kun hän kaulan imusolmukkeita tunnusteli

Olin ihan varma että alkaa kauhea huuto mutta vielä mitä... Vauvauinnissakaan ei vierastanut ohjaajaa joka näytti Miklun kanssa uimaotteita. Ja tänään käytiin mun työpaikalla, kauhea naislauma ympäröi heti Miklun ja hän alkoi vaan juttelemaan ja naureskelemaan kaikille
Miklu jo kierähtelee selältään mahalleen ja päin vastoin. Yksi ilta mentiin kauheaa vauhtia olohuoneen lattiaa pitkin tutin perässä, Miklu oli mahalleen ja potki vauhtia mun käsistä joita pidin Miklun jalkapohjia vasten

Oli poika innoissaan kun pääsi niinkin liikkumaan, heitteli tuttia eteenpäin ja hirveetä vauhtia perässä
Miklu on tänään ollut hirveän väsynyt, ei eilen malttanut uinnin jälkeen nukkua vaikka hirmu väsynyt oli. Mun äiti tuli Tampereelta asti käymään ja Miklu oli ihan innoissaan mummin tulosta

Nukkui tänään aamupäivällä kaksi tuntia, nyt jäi rattaisiin nukkumaan kun käytiin kävelyllä ja on yli tunnin jo nukkunut... Saanpa vähän omaa aikaa kun mies on taas töissä...
Voisin kai mennä syömään jotakin