tervehdys
kämppä on siivottu ja sain jopaa ruokaa laitettua, eli tää päivä on ollut tosi tarmokas!! nyt oottelen että Tuukka heräis, niin voitais syödä ja lähteä sit kokeilemaan vaunuilua pitkästä aikaa. on luvattu niin paljon sadetta tuleviksi päiviksi, että täytyy koettaa ulkoilla nyt kun vielä aurinko paistaa ;o)
minkälaiset ruokailuvälit teidän muiden vauvoilla on? meillä syödään päivisin 3-4 tunnin välein, eilen yksi väli oli jopa 6 tuntia (Tuukka ei syönyt siinä kolmen tunnin kohdalla vaikka tarjosin). yöllä sit vaihtelee tosi paljon, mutta eka väli on ehkä 5-7 tuntia ja sitten 3 tuntia. eli ilmeisesti meillä syödään harvakseltaan, ainakin mitä olen muiden kertomuksia lukenut?...... hyvin tuo poika silti kasvaa, eikä itke nälkäänsä, joten tullee tällä rytmillä kylläiseksi. niin ja rintamaidolla siis mennään. tällä viikolla maisteltiin eka kertaa luumusosetta ja päärynäsosetta, mutta kumpikaan purkki ei tyhjentynyt kokonaan - luumu oli parempaa!
ensi torstaina ois 4kk-neuvola, jota minä odotan taas innolla. on aina niin kiva nähdä kuinka paljon Tuukka on kasvanut.
kyllä mäkin Tuukan kitinää voin vähän aikaa kuunnella, mutta jos se jatkuu ja jatkuu niin en kyllä odota itkuun saakka. en usko että näin pieni ihminen vielä osaa meitä vanhempia manipuloida itkemällä "turhaan", vain syliin pääsemisen toivossa - mä uskon että jos Tuukka kitisee, niin hänellä on jotain vähän huonosti. onneksi meillä kitistään tosi vähän, voisi jopa sanoa että epätodellisen vähän - hyvä jos 10 minuuttia itketään päivässä, useimmiten ei kyllä sitäkään. Tuukka on sellainen perustyytyväinen vauva!