Hei kaikki Mammat
En oo paljoa kirjoitellut, ku en ehdi
Päivät menee taaperon kans touhutessa ja koululaisten kans ku kotiin koulusta tulevat.
Ja ja ja, mä meen illalla SEISKALTA nukkumaan
En pysy hereillä, päivällä nukun päikkärit taaperon kans, ja silti en illalla pysy hereillä!!! Mies reppana joutuu/saa hoitaa illat muksujen kans, mut en pysy hereillä vaikka kuin yritän pinnistellä. Perjantaina pinnistelin puoli kasiin
Auttaako tuohon mikään???
En siis ehdi tännekkään paljoa kirjoittelemaan!!
Ylihuomenna meillä on ultra, mua jännittää ihan hirveesti. Vaikka eka neuvolakäynnillä näin pienokaisen jolla sydän sykki ja liikuskeli massussa :heart:
Mutta mua PELOTTAA, viime yönä näin unta että meidän vauva oli kuollut massuun 12vkon iässä, ja se leikattiin sektiolla pois ja tää pieni ihmisen alku annettiin kuolleena miun naaman eteen :O
Ihan hirviä uni!!!!! Ihan ihmeellinen uni, mutta varmaan myös tuossa tuo sektio siksi ku sitäkin nyt pelkään ja jännitän ihan hirmusesti!!
Mutta
IHANAA lueskella teidän juttuja vaikka en aina kerkeäkkään ite kirjoittelemaan. Älkää siis mua hyljätkö, ja josko tuo väsymys helpottais ni jaksaisin ahkerammin rustailla miekin tänne
Vielä yks juttu,
NÄRÄSTYS!! on tullut jo minulle myöskin, onko muilla?? Tosi turhauttavaa jo tässä vaiheessa :kieh: Mutta vielä en oo alkanut napsiin mitään vaivaan. Mut pakko kohta varmaan rennien ostoon lähteä!!
PöllöKala ja Pikkunen 11+5