Toukokuun touhottajat

Alkuperäinen kirjoittaja Helmiläinen:
Ella Kiitos, tuo tieto auttoi että voi näyttää koko kierron haamua/viivaa.
Jostain muistan lukeneeni että luteaalivaihe pitäisi kestää ainakin sen 12 päivää(voi olla vanhentunutta/väärää tietoakin) Mulla on kuitenkin kierto tänään jo 30/28...
Täytynee kait siiten tyytyä odottelemaan mitä tapahtuu :/
Juu luteaalivaihe voi kestää 10-16 päivää, yleisimmin 12-14 päivää.
 
En tiedä johtuuko nyt auringosta ja läämmöstä vain, mutta pari päivää oon ollut tosi väsynyt. Oviksen jälkeen alkoi tämä. Tosin väsymys kuuluu myös pms oireisiin, että ei voi siitäkää mitää päätellä.. Nännejä aristaa, mikä on mulla viikko ennen menkkoja- oire ollut melkein aina. Aristus jatkuu menkkojen alkuun saakka.
 
Vappu oli kiva ja aurinkoinen, nyt lienee muillakin muodissa aurinkolasirusketus. B) Jatkan niinikään huhtikuisista tänne. Ovista odotellaan ellei ole juuri tuloillaan tai oloillaan. Ainakin koko ajan tekis mieli. :) Voi tosin johtua ihan keväästäkin! kp 25/37-42 ja yk 4.

Piprane emalle peukut pystyssä, ilmoittelehan jos vahvistuu.
 
Siis voi että mä oon toivoton.Joka kuukausi käyn lueskeleen tuolla odotuspuolella niiden pinoja,siis nytki taas kytänny tota tammikuun pinoa sillä silmällä että jippii,kohta mäki varmaan saan tähän liittyä ja sit täti aina tiputtaa mut maan pinnalle :ashamed: :headwall: ja sit oikein itseä kiusatakseni vielä nytki kp2 pitää itteni sinne puolelle klikata lukeen niiden kuulumisia,oireita jne. :ashamed: :(
No,sitte ku sinne puolelle perustetaan helmikuisten pino niin sinne liityn plussanneena sitten! :LOL:
 


ikuisuus....................kp 58/28.........................yk1
Tiukun äiti.................kp 40/28-49.....................yk2
Ganja........................kp 33/25-32......DPO 18
marrr.........................kp 32/28-30......................yk7
Varanikki...................kp 30/28
Helmiläinen................kp 31/28..........................yk3
Myrtle........................kp 30/28-29......................yk12
Ella-83......................kp 30/32-35.......DPO3......yk6
Cladoceran.................kp 26/37-42.................yk4
sintsu78...................kp 20/30-33........................yk4
Hippuli-81.................kp 16/33-45......................yk3
nirppurotta................kp 13/27......................yk13
high5......................kp 13/28...................yk2
moumou...................kp12/29-31..................yk6
Minna77....................kp 9/26-32.................yk8
Petite........................kp 6/27........................yk3
äityli30......................kp 6/27-31...................yk3
Hemmi.......................kp 3/28-31
Sero..........................kp 2/25-35...................yk6

Taustalla

Lintsi85
Marta


Plussanneet



piprane ema.............2.5........(kp 27/20-28)
 
Onnea Pipranelle :flower:
mä päätin tän kierron suhteen ottaa nyt iisimmin,vähän taukoilenkin välillä. jos se plussa sitten tulis kun sitä ei niin kyttää :D mieskin taas hommassa mukana ja täti pakkas kamansa niin päästiin jo harjottelemaan tositoimia. B)
 
ONNEA pippurinen äiti !!! :flower: :flower: :flower:

Tein tänä aamuna negatiivisen r-testin, David merkkinen liuska, kai se on ihan luotettava (? ) ...
Oman mielenrauhani takia testasin ja levottomuus on tiessään, ja ehkäpä ne menkatkin sitten uskaltavat tulla, laittakaas täti kurvaamaan tänne :wave:

Petite, niin sitä pitää, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Kai nyt käskit miehen piilottaa kaikki testit talosta, niiden kanssa EI voi ottaa iisisti |O

Auringonpaisteesta nauttimaan siirtyy hän, kun jo vesisadetta ennustelevat perkuleet.. |O :wave:
 
Tääl odotellaan edelleen, samalla kun joku viiltelee mun sisuskalujani leipäveitsellä. Mua kyllä varoiteltiin, että kipuja saattaa olla kun se kysta tulee ulos. Mutta kuinkahan kauan tässä nyt sitten pitää kärvistellä... Jos olis normaali kierto, niin olis kyllä alkanut jo! Toisaalta ovista en bongannut ennen kuurin aloittamista, ja vikan teron otin ti, joten ehkä tässä viel pari päivää voi rauhassa odotella. Ketuttaa vaan ku kierto venyy..

Noh, tänään piristän mieltäni muutamalla asuntoesittelyllä, pitäähän tulevalle pikkuiselle oma huone saada! =)
 
Piprane emalle isot onnittelut :flower:

Tämä kieto on meillä mennyt vähän penkin alle.....jotenkin on usko mennyt tähän touhuun, varsinkin kun toi kierto oli viimeks yhtäkkiä 4 päivää lyhyempi. Nyt ei ole ollut ovistuntemuksia lainkaan, enkä oo ukkoakaan sitten patistanut. Nyt tänään on tullut vetistä limaa, mutta ovislima taitaa olla sellaista venyvää..... No tänään kuitenkin sitte koitetaan taas koti-inssiä, mutta ei tosiaan toiveet oo tän(kään) kierron suhteen korkella.

Onneks nuo puutarhahommat vie hiukan ajatuksia pois tästä vauvailusta.
 
Tänään olisi dpo 4 ovistestin perusteella ja mietin, voiko raskaus aiheuttaa jo oireita kun tässä tuntus olevan ällötystä sun muuta.. Kiinnittymiseen kuitenkin menee se n. viikko joten epäilyttää oireet näin varhain. Kaipa ne ovat jälleen kerran merkki saapuvista menkoista..

Nyt olisi kotitesti.fi:llä äitienpäiväkampanja 3.5-10.5. "Kun tilaat raskaus- tai ovulaatiotestejä yli 20 eurolla saat 6 erittäin herkkää raskaustestiä kaupan päälle." (6 r-liuskaa maksas 8,50e)
 
kp 31/32-35 ja dpo 5. Aamulämmöt korkeahkot. Oviksen jälkeen oli notkahdus alaspäin mutta noussut hiljalleen ylemmäs taas. Menkkafinni tuli leukaan, se on yleesä aika varma merkki tädin tulosta. Väsymystä, turvotusta ja repimisiä sisuksissa edelleen.
 
Onnea piprane ema :flower:

Mulla kan taitaa olla hiukan terassirusketusta B) Oli niin kivat ilmat koko viikonlopun.Ovis oli ja meni.Eikä oltu ku yhen kerran vauvanteko puuhissa ja seki ehkä liian myöhään :headwall:
Hiukan kiukuttaa mut ei voi mitään.Kyllä mä arvasin et näin käy.Ku tuo mun kulta ei oo hirveen innostunu seksistä ainakaan montaa kertaa viikossa :ashamed:
 
Täällä ei ole oikeastaan mitään raportoitavaa.. Lämpöjä en ole seuraillut, ihana olis tuntea oma kroppa kuten Ella-83 tuntuu tuntevan :D Laiska olen mittailemaan, hyvä että o-testin muistan tehdä, mikä oli taas negatiivinen.

Rusketusta löytyy sentään täälläkin, monta päivää pihalla lueskellut tuossa tyttöjä vahtien sivusilmällä. Tänään himpun kylmempi ilma ja sateitakin luvassa :(

Tätiii... Täälläää ... :wave:
 
Onnea piprane ema. Näin se kevät tekee tehvänsä! :) :flower: Toivottavasti tulisi lisää pian!

Vähän tuntui tuossa viikonloppuna, että oiskos niin, että ois ovulaatiota tulossa/menossa tms. Vähän oli lyhytpinnaisuutta ja kosteampaa kuin aikoihin. Ehkä turhan aikaista mulle vielä, mut aina voi toivoa. Tänään pitäisi yrittää muistaa mittailla vähän lämpöjä, kun kotiin pääsee. Ois kyllä kiva, että olisi vaihteeksi vähän lyhyempi kierto! Meillä meni vaput remonttipuuhissa pääosin, mutta ulkonakin tuli oltua = hankin varmaan lisää vaan pisamia.
 

Yhteistyössä