Heippa kaikille taas PIIITKÄÄSTÄ aikaa!
Olen ollut reissussa, niin en ole päässyt kirjoittelemaan omia kuulumisia, mutta muiden juttuja olen välillä lukenut, jos olen päässyt koneella käymään..
Gallup: Miehen kanssa menee todella hyvin, varmaan parhaiten koskaan..
reilut 2,5v takana yhteistä taivalta, josta yhdessä asuttu melkein koko aika, kihloissa ei vielä olla, mutta kovasta tässä sormusta odottelen..
Parin viikon päästä mies sanoi vievänsä mut viikonlopuksi jonnekin rentoutumaan, joten ties vaikka siellä kosisi..
jos ei niin eipä se mitään, kosii sitten kun sille on oikea hetki, ihana päästä kuitenkin rentoutuu!
Seksiä on ollut mukavasti, tuntuu että itsellä halut vain kasvaneet..
Ja muuta läheisyyttä on tietysti päivittäin ja paljon. Mies on todella huolehtivainen ja ottaa hyvin mut huomioon ja ymmärtää raskauden tuomat oireet yms. Mulla on pinna pysynyt aika tyynenä, mikä on aika outoa, yleensä olen aika temperamenttinen, nyt vain herkkä... ihan kuin tää raskaus ois tähän mennessä tasapainottanut mua, siis suuttumuksien suhteen..
Nepulalle iso :hug:
Oma napa: Eilen käytiin ekassa neuvolassa, jolloin oli 10+3 ja todella mukava neuvolatäti oli siellä! Puoltoista tuntia siinä meni ja verikokeet otti, tuloksia ei vielä tietenkään tullut ja pissanäyte pitää viedä myöhemmin labraan.. verenpaine oli hyvä. Sydänäänet kuunneltiin ja kuului todella helposti ja selvästi!!! :heart: Siellä sen pikkuisen sydän hakkas kuin höyryveturi, syke oli 167!
Olo ollut vaihteleva, välillä päiviä, jolloin ei pahemmin oireita, välillä päiviä, jolloin paljon oireita ja oksennus tulee ja yökkäilen paljon. Röyhtäilen jatkuvasti ja närästää, jos sattuu syömään esim. ruisleipää, siksi en sitä nyt olekaan syönyt... Pitäisi itsekin käydä ostaa niitä entsyymejä, mikäli ne sopii raskaana oleville, sillä söin niitä ennen raskautta ja mulla ainakin auttoivat!
Ostin iho-omegoita, mustaherukkasiemenöljyä, kun sen on tutkittu olevan hyväksi, jos on atopiaan taipumusta ja mul oli pienenä tosi paha atopia.. jos se vähän hillitsis sen periytyvyyttä/syntyvyyttä lapselle ni ois kiva...
Parin tunnin välein kun syö niin olo pysyy suhteellisen hyvänä, tosin joskus ruuan jälkeen tulee se huono olo myös.. Väsymys on kova, voisin vaan nukkua!
Yöllä heräilen ja käyn pari kertaa vessassa.. Rinnat ei enää niin arat, mutta silti vähän aristaa ja pingottuneet. Alavatsa tuntuu vähän pömpöttävän, huomaa kun housut alkaa puristaa.. Paino noussut 69kg-->71kg. Painoindeksi 23, eli ihan ok.
Tänään pitäis lähteä koululle ohjaamaan liikuntoja, allasjumppaa ja kuntosalia, huh! Toivottavasti ei tuu huono olo siellä...
Ultra ois parin viikon päästä ja siitä viikon päästä eka lääkäri neuvolassa..
Kysymys: Oletteko jo ostanut jotain äitiysvaatteita esim. housuja, ja jos niin mistä ja millä hinnalla...?? Itse tarvis jotkut pöksyt ja mahdollisimman edullisesti..opiskelijal ei hirmusti varaa mihinkää ylimääräiseen... :/ Enkä miestä jaksais koko ajan raha-asiois vaivata..
Oletteko vielä miettinyt, että haluatteko tietää etukäteen kumpi on tulossa, jos sen näkee ultrassa vai sitten vasta kun pikkuinen syntyy ni näkee kumpaa sukupuolta on?
Me halutaan ehdottomasti odottaa siihen synnytykseen asti ja sitten tulee yllärinä kumpi on..