Farkuista, tossa se vielä puolisen tuntia sitten istuskeli lattialla hello kitty farkkujensa kanssa
Ne on ihan mukavat ton ikäisellä eihän ne purista mistään. Toki kotona pidetään verkkareit mut ku ihmisten ilmoille mennään niin pitäähän sit olla vermeet kohillaan
Meillä on kahdet farkut ja yhdet farkkuhaalarit
Ruokamäärät, vaihtelee vähän mut hyvin vähän
eli 3-10 teelusikallista menee kerta-aterialla. Eli siis hyvin vähän.... et
Matami, musta toi kuullostaa ihan reippaalta syömiseltä
Mä päätin et alan rajaamaan tota maitoa ja annan vettä pullosta ettei täyttäis itteään maidolla vaan saisin ruokaa uppoomaan :/ miks tän pitää olla näin hankalaa
Nyt on haalareita kaksi, kaksi talvilakkia, 4 kypärämyssyä ja sit vielä kahdet 2? verkkarit lähti mukaan ja loppusummakaan ei ees päätä huimannu. Oon niin tyytyväinen
Majj, meinaatteks Oulun kautta mennä? Meinaan et siellähän on kaksi liikettä.... tai siis oulunsalossa sekä haukiputaalla
Sydämentykytys
Likka kaato mun mehulasin pöydälle ja tietty tietsikan suunnalle... :kieh: No eipä tarvinnu jäädyttää neidin viikkorahoja vaan kone säilyi kuivana -onneks
Maissivaipoista, oon katellu kaupassa niitä ja ne on meidän lähi-ässässä aika suositut
Mä luotan meidän pamppersseihin.
Oon ihan viime päivinä tutustunut ekologiseen kodin putsaamiseen. Soodaa viemäreihin, sitruunalla uuni, sokerilla hella, pesupähkinöitä jne... aikas jänniä juttuja. Onkos kukaan kokeillu noit pesupähkinöitä?