Mun piiiitkä sepustus katos jonnekin...Argh! :kieh: Uusiks män...
Välipalasta ja muustakin syömisestä Meillä J syö viis ateriaa päivässä. Ja isoja annoksia syökin. Välillä mietin, että minne neiti ruokaa oikein vetää
. Välipalaksi saa joko hedelmä- tai marjasosetta, kiisseliä tai jogurttia. Yöllä J ei ole syönyt enää useampaan kuukauteen. Sormiruoat on nyt pop! J on saanut käteensä maissinaksuja, päärynää ja ruisleipää. Neiti on niin tyytyväisen näköinen, kun saa itse haukata palasia
.
Maidosta J juo joka ruoan päälle 100ml (viis kertaa päivässä). Lisäksi laitan maitoa puuroon ja ruokaan eli päivässä saa n. 6dl maitoa. Ruokajuomana juo vettä.
Kengät Ostan sitten, kun J oppii jotenkin kävelemään. Nyt meillä seisotaan miljuuna kertaa päivässä karhunkävelyasennossa.
Matamimimmi Olipas teillä reissu....hienoa että neiti oli reipas tyttö
!
Vaatekoko 74cm vaatteet on nyt sopivia. Just tänään suunnittelin, että täytyisi käydä J:n 80cm vaatteet läpi, jos niistä jotkut olisi jo sopivia. Äitiyspakkauksen haalari menee vielä. Inhoan sen haalarin vetoketjuja/kaulusta :/ . Ylös asti ei voi laittaa "läppää" kiinni tai se on neidin suussa. Joka kerta saa kikkailla sen kanssa, että saisi sen leuan alle niin ettei kuitenkaan kurista neitiä.
Edla-mamma Oot kyllä ollut tehokas
. Mä meinasin ostaa J:lle ens talveksi haalarin kans alesta, mutta jäi kauppaan. Epäröin koon kanssa...86 olis kyllä varmaan ollu meidänki neidille hyvä. Noooh...tietääpähän minne rahaa sit ens talvena sijoittaa
.
Vilma- Samoin kuin Repa, mä oon kans antanu purkkiruokia, joissa uusia ruoka-aineita. En ole muutenkaan enää niin kauaa testaillut joka ainetta kuin silloin alkuun. Kyllä sen sitten nopeesti huomaa, jos niistä jotain tulee. Tietysti, jos on allergioita, niin olisin tarkempi.
majj Ei kiva tilanne teilläkään :/ . Jaksamista kovasti :hug:
Kaikille sairastelijoille paranemisia!
Miehen työkuviot muuttuu ens kuussa ja mua pännii :ashamed: . Tällä hetkellä on tehny töitä kotona 4 päivää viikosta ja yhden eripaikkakunnalla 200km päässä toimistohommissa. Helmikuusta lähtien joutuu olemaan 2päivää ja yhden yön pois kotoa viikosta. Alkuun noin ja saattaa olla, että reissupäivät lisääntyy kevään aikana. Vajaa vuosi sitten, kun muutettiin sai mies pitää vanhan työpaikkansa kuitenkin. Silloin pomo itse ehdotti, että mieheni tekis hommat kotoa käsin. Nyt ilmeisesti työpaikalla joku kateellinen on valittanut, että miksi joku saa tehdä hommat kotoa käsin.... Hävettää urputtaa :ashamed: , kun täällä on monella paljon vaikeampaakin, mutta täytyy saada purkaa ettei tuu patoutumia
.