huh. olipa tullut tekstiä. Te rupeette heti aktiiviseks kun mä pidän paussia koneella notkumisesta
Hahaa. mä oon toista päivää jo ennen raskautta mitoissa!!! Tuuletan vaikka paino aina vaihteleekin. no nyt ei pitäis olla minkään paastoilun syytä
meillä poika heräs jo kuudelta.. Tais olla kakkat housussa kun ei pidempään nukkunu. Heti aamupalan jälkeen painu uudestaan nukkumaan ja nyt on vedelly sikeitä jo 1 h 20 minuuttia. Vielä kun sais sitten 12 pintaan nukkumaan ni jaksais vauvajumpassa.
Carmen kyseli uintia: me ollaan käyty ihan keskenämme uimassa!! Ja tosiaan sukellusrefleksi ei taida toimia jos ei oo ennen 6kk sukeltanu. mutta kuten joku jo sanos, niin polskiahan voi muuten vaan.
vaatteet: meillä koon 80 bodyt ja koon 74/80 housut.. Menee jotkut 74 bodyt, mutta on jo nafteja.. Jenkeistä ostetuissa vaatteissa meillä on 1 vuotiaan koko. Miten niin pieniä????
ulkoilu: me ei olla käyty vielä keinumassa. Mimmosessa keinussa keinuttelette?? poika vois tykätä kun tykkää vauhdikkaista jutuista. Pyrin siihen että poika olis ulkona "kunnolla" joka toinen päivä, ja ulkona unilla joka päivä. Ollaan käyty pulkkailemassa vähän.
maito + ruuat: nyt maistuu ruuat taas paremmin muutaman paastopäivän jälkeen. meillä syödään 5x päivä, joista 2 x puuro, 1 x hedelmä sose ja loput lihaa ja kasvista. maitoa menee se 6 dl yhteensä ja ennen ruokaa.
Tarviiko tän ikäselle antaa vettä ruokajuomaks????
täällä on sitten muitakin ketkä ton
pituuskasvun kanssa kipuilee!!! meillähän pojan pituuskäyrä oli tullu alaspäin ja joudutaan sen takia kontrolliin.. Pituutta oli 68,5. Tuntuu vaan että mittauksessa on tapahtunu joku fiba, tai mittaustapa on jotenkin eri ku aiemmassa neuvolassa. pituuskäyrä kun lähti neuvolan vaihdon myötä laskemaan.... Mutta kovasti mun silmään poika on kasvanut. tai ainakin vaatteet jää pieneks.
äippäpakkauksen haalari on meillä käytössä. mies varsinkin tykkää siitä, kun on helppo pukea. ja onpa toi ihan sulosen näkönen, joskin TOSI ISO. lisäks meillä on toppatakki ja haalarit, joita käytän kanssa esim. automatkoilla jne, kun tietää että on helppo pukea päälle kotona tai kylässä...
me ei olla ostettu alesta mitään ens vuodeks. luotan siihen että mun vanhemmat taas ostelee pojalle jotain (joulunakin saatiin tosi iso kasa vaatteita ihan muuten vaan ) !! Muutaman 86 senttisen bodyn oon alesta ostanut. Ne kun menee aina.
eipä muuta. johan täs tulikin joristua. Kohta tulee kaveri kaffelle! kivaa.
mukavaa keskiviikkoa
PS: missä on JENNI????