Nonnih, likka nukkuu ja perunat kiehuu, joten ei voi vissiin tehä muuta ku notkuu netissä
Juu, meillä oli oikein mukava kahvitteluhetki
naukurin ja katrinaisen kanssa keskustassa. Eipä ollu monia vaunuja paikan päällä vaikka niin kovin on kaikki kuullu siitä, et se on sellainen paikka
Kolme julkimoakin ehdittiin paikan päällä ponkaamaan
Itsehän kävelin siitä sitten sen jälkeen Kamppiin ja kävin tyhjentämässä NameItin liikkeessä -70% rekin 74-kokosista vaatteista
Vaatteista, Kuten yllä olevasta selviää, niin NameItissä on mun mielestä loistavat verkkarit ja bodyt -siis tällasta perusarkikamaa. Sit toinen mihin oon hurahtanu on H&M Hello Kitty-vaatteet
Tosin tähän mennessä ei oo kovasti tarttenu mitään ostella, ku kaikki on ollu lainassa tai saatuja. Ihan muutamia oon vaan hankkinu
Majj, juu kyllä meilläkin on sahalaitanaskalit suussa. Just tänään puhuttiin suuta ei saa pienellä auki, et näkis onko uusia hampeja tullu, niin joutuu sormella kokeilemaan. Kyllä se aika voimakas se purasu on mikä sormeen tulee...aiaijai...
Poika ja kurpitsa, koittakaa viikon sisällä kuitenki saada käytettyä ne puuttuvat kalorit. Koska jos jatkuvasti jätätte vähemmälle ku mitä ohjeistus on, menee elimistö säästöliekille eikä poltakaan rasvaa ja tiputustulos onkin nolla. Se luulo, et syö vähemmän ku mitä pitää minimissään, ni olis nopeemmin tavotteessa ei ikävä kyllä juurikaan ikinä pidä paikkaansa vaan kostautuu jossain vaiheessa. Tossa on kuitenkin laskettu se turvallisen pudostustahdin ja parhaan mahdollisen lopputuloksen mukaan noi kalorit
Varmaan tosin tiesittekin jo tän, mut aattelin vaan muistuttaa
nimim. miljoona vuotta painonvartijoissa :ashamed: