Matami, voi noita teidän öitä :hug: Mä kävin eilen lääkärillä (jonotettiin 3h terkalla), sit noin 5min lekurikäynti, määräs veri- ja pissakokeen. No onneks labrassa oli niin hyvä tilanne et siellä oli vain YKSI jonossa

Sain sit hoidettua sen siinä samalla alta pois. Verikokeen tulokset kerto et munuaiset on ihan kunnossa ja pissa oli myös lähtenyt puhtaana viljelyyn. Joten lihaspitoista tää on ja luultavimmin oon jumiuttanut selän sillon ku varoin tota perke*een kättä :kieh: Tänään on ollut hiukan parempi et eiköhän se tästä parane vielä.
Nemika *koputtaa ruutua ja mulkoilee alta kulmain*

Keikalle mars!!! Jätät kundin isän hoidettavaks, kyllä se pieni tajuu homman nimen. Meillä tuo isä laittaa nukkumaan toooooosi harvoin, mikä vain tarkoittaa vaan sitä et se on hitaampaa ja ehkä äänekkäämpääkin (mut enpähän ole ite kuuntelemassa

) Paikalla on kuitenkin isä joten ei se yksinään huuda, jos huutaa

Ja sit toisekseen, eikös me just sun kanssa sovittu että sinne mennään? Ja otat käsidesin mukaan ja vaikka maskin. Mut joo, mä ymmärrän kyllä noi sun pelot asian suhteen :hug:
Repa, meillä kans nyt taas tahkotaan päikkyjen kanssa, eilen teki taas temput (herätin jo 8.30) eikä meinannut mennä nukkumaan millään. Luulin sit tosiaan laittavani sen nukkumaan YÖUNILLE klo 18.00 ja kököt, 20.30 se kieku sängyssään

Ja oli meidän ilona sit 23:een asti :kieh: Nyt laitoin sen tuossa 40min sitten sänkyyn ja jätin sen tylysti sinne (näkee mut kyl). Tän 40min se jakso vinkua ja kitistä ja välillä huudella (varmaan ilkeyksiä mulle) ja nyt se vihdoin sammu. On tää taistelua
Mua kans nyt vähän alko jännäämään et uskallanko mennä kahdille synttäreille likan kanssa nyt viikonloppuna. Molemmat on sellaisia paikkoja jossa on useampi tarhalainen sekä koululainen ja nythän täällä alkaa räjähtää epidemia käsiin. Ja tiedän, että tuo tyttö on molemmissa kemuissa se nuorin (ja ihanin tietty

), ni sitä halitaan ja leikitetään koko ajan useamman lapsen voimin. Ni se vähän mietityttää et uskallanko mennä

Jos olis jo rokotteen saanu, ni sit uskaltaisin kyl, mut nyt en tiiä kyl :ashamed:
Näihin kuviin ja tunnelmiin....