*TheTammikuu2008*

Onnea kaikille vauvautuneille!
Tsemppiä vielä viimeisille tammikuisille, kyllä niiden on pakko teidän synnytykset kohta käynnistää.

Meillä poitsu syö ja nukkuu tosi hyvin. Isot veljet vähän hakee paikkaansa, mutta vauvaa kohtaan eivät ole ilkeitä.

Maximilian ja poju 8 pv

Sairaalasta kirjoittelen.. Täällä käytävillä on ainakin kaksi konetta (erittäin hyvä asia nettiriippuvaiselle ihmiselle =) ).

Tunti sitten sain viimeisen tabletin murusen suuhun. Viimeiset reilu kaksi tuntia on kyllä supistellut ihan kiitettävästi 2-5 min välein, niin että jotain jo tuntuukin =) . Mutta ainakin vielä pärjään hyvin ilman kipulääkkeitä. Toivottasti eivät nyt lakkaa. Tänne saa lähettää kaikki ylimääräiset kipeät supistukset, että pikkuinen näkee viimeistään huomenna päivänvaloa :wave:

Selässä ja masussa kyllä tuntunut kiitettävästi pariinkiin otteeseen tätä kirjoittaessa ;) . Palaillaan... Ensi yöstä ei 100%:n varmuutta. Jos supistukset häviää, niin yöksi kotiin ja aamulla takaisin. Jos näin jatkuu kivun kehitys niin yöllä varmaankin syntyy..

Afu ja lisääntyvät kipeähköt supistukset 42+1

AA-AFU, AA-AFU, AA-AFU, Tsemppiä! Tsemppiä, Hyvä, jaksa jaksa :LOL:

Ihanaa kun käyt välillä väliaika tietoja laittamas.

Mä täällä kannustan kun en viitsis näitä kahta supistusta sulle luovuttaa. Omahyväiseks tullu nykyään. ;)

Täällähän on hiljentynyt.
Afulla tais tulla pitkä yö, mutta toivotaan että sai palkaksi nyytin syliin :heart:
höh, miksi meiän sairaalassa ei ollu konetta :LOL: Miehen kanssa naurettiinkin ku synnytyssalissa oli tietokone, kaikkee niitä tietojen keräämistä varten yms. Nii et pääseköhän tuolla nettii. Kui sukkeelaa siinäki ois aika menny netissä surffaillen :LOL:

Tosiaan, keskiviikko yönä alkoi lapsivesi tihkuttaa jolloin alkoi supistukset. Aamulla lähdettiin polille tarkastukseen, kotona supistukset olivat jo luokkaa 5-3 min kun lähdettin, mutta matkalla harvenivat ja laittoivat sitten osastolle odottelemaan josko jotain tapahtuisi. Seuraavana yönä sitten alkoi kovat supistukset, ettei voinut nukkua. 4 aikaan yöllä siirryttiin saliin, sain epiduraalin mikä oli kyllä todella hyvä. Sain jopa nukuttua hetken, sillä kahtena edellisenä yönä olin saanut supistuksilta nukuttua yhteensä vain 3 tuntia...olin ihan poikki. Oksitosiinilla vauhditettiin synnytystä ja tyttö syntyi sitten tasan laskettuna-aikana, torstaina klo 11.15. Synnytys sujui ihan hyvin, alkusupistukset olivat kyllä todella kipeitä, samoin sitten tuo loppu ponnistus otti todella koville...mutta, kyllä se oli sen väärti! Tyttö painoi 3370g, 48 cm ja pipo 35 cm. Maanantaina kotiuduttiin sairaalasta. Nyt sitten opetellaan vauva-arkea miehen kanssa, on tämä aika ihmeellistä...ja tyttö on sitten aivan mielettömän suloinen rakkauspakkaus!

Paljon onnea kaikille äideille ja isille, varmaan tuolla vauvapuolella vielä kirjoitellaan! :wave:

Onnittelukukkia tulin tänne jakamaan kaikille tuoreille perhelisäyksille! :flower: :flower: :flower:

Vauvapuolelle Tammikuissa on suht hiljaista - taitaa olla sen verran menoa joka perheessä nyt. Niin täälläkin kyllä päivät/viikot vain huristelevat ohitse - eikä paljoa jää luppoaikaa ja jos jää niin se on illalla jolloin jo omat silmäluomet tipahtavat.

Tsemppiä vielä teille joilla hieman vielä matkaa h-hetkeen!!
JonnaP

Alkuperäinen kirjoittaja mirkkuli:
Hei nyt mä aloitan tän...

LIMATULPPA PONGATTU!!!!!!!!!! :D

Et nyt sitte odotellaan et kahden viikon sisällä pitäis tilastojen mukaan syntyä :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Hei - pientä toivonkipinää: mulla syntyi poika samana päivänä kun limatulppa irtosi....eli ei sitä koskaan tiedä vaikka... ;) Limatulpan jälkeen tuli myös tiputellen verta, mikä viittaa siihen että paikat aukeaa ja synnytys lähenee, eli jos sulla mitään semmoista vielä niin siitä vaan laukkua pakkaamaan ;)

Tsemppiä!

Mulla meni esikoisen kans 2 päivää tulpan pongaamisen jälkeen. eikä mitään veristä vuotoa ennen kuin salissa vasta. "Välimallin" kanssa en mitään tulppia edes pongannut.

Mies lähti töihin reilu tunti sitte enkä sille viittiny mitään sanoa. Sanoi viimeistään yhden maissa tulevansa kotiin. Hälyttimet menee klo 23 päälle siellä joten silloin sen pitää olla poissa sieltä. Ja sitte se ajomatka kotiinkin, et on se jo ennen yhtä kotona.

Mut jos vaikka huomenna illalla syntyis sitte (olis se 2 vrk:tta)

Mutta missä on shakki, kotikurppa ja merbau?????????? Ketään muutakaan unohtamatta (paitsi etten nyt muista oliko edes muita enää)

Sori kun kyselen ja huhuilen, mut aikasen hiljaista täällä ;)

Meillä sitte lähti tuo toinenkin kissanpentu tänään uuteen kotiin. Toivottavasti ei kovasti ikävöi.On sillä siellä toinen kisu kaverina, toivottavasti tulevat toimeen. MUtta onneksi meille jäi pennuista yks tuon emon kaveriks, saa niitä helliä. Ja tuota koiranronttiakin.

Täällähän sitä edelleen ollaan :ashamed:
Väsyttää, tylsistyttää jo tämä raskaus, vaikka ei kait sitä pitäisi valittaa, mutta tuntuu ettei tämä synny ikinä. Tuo käynnistys vähän jännittää vaikkei eka kerta olekkaan. Toivottavasti vain tällä kertaa olisi nopea, mutta luulen, että taas kestää :/

maanantaita odotellen Kurppa ja pikkuveikka 41+3

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
täälläpä edelleen.. :|

41+3
Koita nyt mennä :kieh: :kieh:
Juu...toivottomia tapauksia nämä "Tammikuun jämät" :LOL:

:headwall: :headwall: :headwall:

Jahvetti 41 tasan
äläs nyt :D mä oon ainaki lauantaihin vielä täällä, jospa sais käynnistyksen sillon ja ehtisin pois alta jos sä sit sunnuntaina poksahat :kieh:

Yhteistyössä