*TheTammikuu2008*

Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja merbau:
täälläpä edelleen.. :|

41+3
Koita nyt mennä :kieh: :kieh:
Juu...toivottomia tapauksia nämä "Tammikuun jämät" :LOL:

:headwall: :headwall: :headwall:

Jahvetti 41 tasan
äläs nyt :D mä oon ainaki lauantaihin vielä täällä, jospa sais käynnistyksen sillon ja ehtisin pois alta jos sä sit sunnuntaina poksahat :kieh:
Aikun kiva :D :LOL:
Kyl sie mieluusti saatkin ennen mua mennä...mut ennen sitä sunnuntaita... :D Ite kyl epäilen, et ei sunnuntaina viel tapahdu mitään :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Aikun kiva :D :LOL:
Kyl sie mieluusti saatkin ennen mua mennä...mut ennen sitä sunnuntaita... :D Ite kyl epäilen, et ei sunnuntaina viel tapahdu mitään :/

mä kans epäilen ettei ne rupee käynnistään lauantaina vaan vasta joskus ku 42 viikkoa on menny täyteen :| ku ei mulla oiken mitään valittamistakaan nyt oo.. ta siis kaikki inhottavat vaivatki hävinny johki :kieh: ainut että mä oon ihan sairaan kömpelö ja toisia lapsia on vaikea hoitaa ja nostella :ashamed: oliskohan siinä tarpeeks syitä :whistle: ehkä pitää pari tekosyytä keksiä viel lisäks.. mulla on kuitenki lauantaina jo 41+5 et vois käynnistää kyllä.
 
Mullekin on ihan arvoitus et mitä ne huomen siellä äippäpolilla sanoo, mut ajattelin kuitenkin ottaa kassit jo mukaan jos vaikka sinne jäisin.
Mies nyt kuitenkin aamulla töihin lähtee ja kun ne tuskin mitään rupee ennen viikonloppua tekemään jos ei ole täysin varmoja että ennen pe iltaa, eli huomisiltaa syntyis. Soitan sitte miehelle mitä ne siellä sanoo ja eihän sillä mene kun 2 tuntia kun se on sinne saapuu. Saa sekin ottaa vaihtovaatteet töihin mukaan ettei ihan paskaisissa vaatteissa sairaalaan joudu tulemaan jos nii käy. Tosin asutaan tässä matkan varrella et kai se kotonakin suihkus kerkeis käymään.
 
merbau heittäydyt vaan lattialle ja alat parkuu kun pieni lapsi ettet poiskaan lähde :kieh: :kieh:

Mirkkuli mie kanssa yksin sitte sunnuntaina meen ja sillä mielellä, et vaikka sisälle joutusin, niin ainakin kotoa käyn tavarat hakemassa ja auton viemässä miehelle. Onneks asutaan lähellä =)
Kun se aikakin on jo ysiltä, niin ei tarvi niin aikasee lähtä penskoj mihkään kuskaa...

Mut toivossa on hyvä elää :hug:
 
No niin. Haki vaan vettä ja vatkaimen...

Niin jos se hakis muksut niille hoitoon kun pojalla on taas pelejä lauantai aamusta, mut onneks loviisassa. Nyt kun se ei ole päässy niihin, on ollu kahtena viikonloppuna jo peräkkäin pelejä, niin on jo aika kärsimätön et kuka vie ja pääseekö se ym.
 
mirkkuli meijän kans pitää sumplii noita kuskaamisia, et jos sattuu niin et ollaa synnyttämässä kun olis harkkoja tai pelejä :LOL: :LOL: Niistähän EI VOI jäädä pois |O
Mut voikun sunnuntaina jo alettas...huoh...kukahan lääkäri siellä päivystää :whistle: Ei tullu kysyttyy...
 
Elikkäs meille syntyi tyttövauva ("Johanna Ludviga Runeberg" :LOL: ) 5.2.2008 klo 21.25. "Pikkuisen" strategiset mitat olivat 3955g, 52cm ja pipo 36cm. Molemmat voidaan hyvin ja tänään kotiuduttiin sairaalasta. Esikoinen on vauvasta aivan innoissaan; pussailee, halailee ja hoitaa.

S + tyttö 2vrk
 
Papuselle onnittelutt! :flower:

Ja te loput kärvistelijät; hus synnärille siitä! Ei vainen...Kovasti paljon voimia teille vielä odotukseen. Mulle ainakin oli kaikista raskainta koko odotuksessa toi yliaika (41+3 siis syntyi). Mä yritän näistä jälkisupistuksista kehittää teille jotain lähetettävää.

 
Meille syntyi poikavauva rv 41+1 ma 4.2. klo 4.33. Mitat: 3660g, 54 cm.

Tsemppiä kaikille teille h-hetkeä vielä odottaville! Älkää menettäkö toivoanne, sillä ihmeitä voi tapahtua. Minun ihmeeni oli, että ensimmäisen kerran synnytys käynnistyi omilla suppareilla ja niitä riitti loppuun asti. Kahdella aikaisemmalla kerralla on pitänyt käynnistää. Ja tapahtumaan voi alkaa todella yllättäen ja nopeesti!
 
Onnittelut kaikille, jotka nyytin ovat jo syliinsä saaneet. Ja oikein paljon jaksuja teille jotka vielä odottelette.

Kyllä tuon pojan kanssa kiirettä riittää, tissiä pitäis koko ajan olla antamassa...
Hiukan vielä nuo epparihaavat vaivaavat, jotenka kauan ei tässä koneellakaan pysty istuskelemaan.
Täytyypi tulla taas lueskelemaan kun, pojalta aikaa liikenee.

Niipa ja Leevi 2vko 1pvä
 
Onnea Shakki tyttösestä! :hug: :flower: :heart:

Mä eilen saunan jälkeen kävinkin katselemassa et koska susta on kuulunu ja löysin et 4.2.olit kirjoitellu. Mut enää en viittiny arvailla et olitko lähteny kun sekin varmaan jo muista ärsyttävää kun täällä jatkuvasti huhuilen. ;)


Onnea Minneli poika vauvasta!! :flower: :heart: :hug:

Heräsin tossa pyykkejä kuivumaan laittamaan kun mies töihin lähti. Jos vielä hetkeks menis nukkumaan.

Niin ja katselin eilen et Mrs. Knotty -Hillystä ei ole kuulunu mitään 5.2. jälkeen ja Blancasta 6.2. jälkeen .
 
Onnea shakki ja minneli :flower: :)

Minulla noita supistuksia on ollut eilis illasta asti ja koko yön kesti ja vieläkin tuntuu, mutta ei näillä vielä mitään vauvaa synnytetä |O
Mutta toivotaan, että näistä nyt jotain hyötyä olisi tuota käynnistystä ajatellen, että paikat edes vähän aukeis...
Kyllä me tästä vielä jakaudutaan...muutaman päivän päästä :snotty:

Kurppa ja pikkuveikka 41+4
 

Yhteistyössä