*TheTammikuu2008*

Mä tulin vaan kirjottelemaan et lähdetään koko poppoo poijan lätkäpeleihin kohtapuolin niin mua ei taas koneella näy/kuulu.

Illalla supisteli 18-21 10-15 min välein ja sitte sanoin miehelle et menen maate kun eivät tihene yhtään ja se kaikista terävin kärki puuttui. Tuumasin vaan et joko ne loppuu tai alkaa tihenemään ja nehän sit loppui.
Toivottavast Jahvetti pääsit sinne Synnärille jo.
Merbaullako se oli tänään aika kanssa. Tsemppiä kaikille sinne jonnekin.

Vaikka taidan jo olla täällä yksin.
 
Sen verran itsestäni ilmoittelen, että koko viime yön supisteli ihan kivasti ja supistuksia tulee edelleen, tosin ei kauhean kipeitä vielä. Äsken sitten vessassa käydessäni huomasin rusehtavaa vuotoa. Oiskohan tässä sitten jo lähtö lähellä?? Toivotaan, että olisi niin ei tarviis sinne maanantaihin asti odotella ;)
 
Tsemppiä teille viimeisille tammikuisille! Ja Onnea vauvautuneille!
Tammikuiset on tosiaan sitkeitä. Nää kirjotukset ei muutu miksikään, kuinkahan monta yliaikasta täällä oikein onkaan. Taitaa olla meidän vauvoilla liian hyvät oltavat...

Meillä sujuu vauva-arki ihan hyvin. Näin toisella kertaa. Mähän tein sen ekstrakeikan kohtutulehduksen vuoksi sairaalaan. Neljä päivää meni siinä. Nyt on maanantaista asti oltu taas kotona. Tyttö on tosi "kiltti". Nukkuu jopa neljä tuntia yöllä putkeen, ja jatkaa siitä vielä unia. Ihan uskomatonta, meidän ísommat ei ole nukkuneet noin. Kakka on raukalla ihan vihreetä ja vetistä mun lääkkeistä johtuen, mutta onneks ei suuremmin väännä vatsaa kuitenkaan.

Tsemppiä loppusuoralle!!!

t: dinomamma ja etana 2 vkoa.
 
Saitko dinomamma minka nimisiä antibiootteja? Mulla oli kans kohtutulehdus kun tytön sain. Sellainen pakotus oli vaan häpyluun alla synnytyksen jälkeen ja painettaessa mahaan/kohtuun sattui. Tuli vähän roipetta, kalvojenpalasia, muutamia päiviä synnytyksen jälkee.
 
Heipä hei!

Mä pääsin tositoimiin synttäripäiväni illalla, mutta pikkuneiti päätti kuitenkin tulla maailmaan vasta ruuneberinä. Eli 5.2. syntyi tyttönen 3790g ja 52cm. Kotosalla ollaan nyt jo jokunen päivä oltu, pikkuhiljaa totutellaan taas vauva-arkeen. Isosisko on aika vauhdikas pikkuisen hoitaja, varuillaan saa hiukan koko ajan olla ettei käy mitään vahinkoa.

Jokos loput sinnikkäät sissit on päässeet laitokselle?
 
Minä täällä viimeisenä....

Tosin hyvien merkkien kanssa. Viimeyönä oli epäsäännöllisesti aikasen mojovia supistuksia, mut sellaisia et välillä oli jopa puoli tuntia supistusten väli. Kyllä otti aivoon kun ekan kerran siinä kahden aikaan yritin tänne sivuille päästä eikä sen huoltokatkoksen takia päässytkää. Puoli kuuden aikaan oli ilmestynyt tiedote et huoltokatko kestää 1-2 tuntia, mut vastahan nää sivut puolenpäivän maissa alkoi taas toimimaan. Kerrankin kun olis tarvinu yöllä jotain tekemistä.

No nyt on ollu säännöllisiä supistuksia tunnin, mut väli on vieläkin 10-9 min joten eipä tässä nopeasti ainakaan mitään tapahdu. Mullahan oli sovittuna huomiseksi käynti äitiyspolille heti aamusta. Et silloin viimeistään sinne lähden.

Mirkkuli 41+4
 
Onnea Mrs Knotty-Hilly (meillä tytöllä sama syntymäpäivä :) ) ja merbau! :flower:

Toivottavasti olet Mirkkuli päässyt jo tositoimiin.

Pikkuhiljaa taitaa olla kaikki tammikuiset syntyneet. Kuinkahan monta mahtoi syntyä yliaikaisena?

Jaha, kutsu käy imettämään....
 
ja OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAANTUNEILLE! :heart: :flower:

Ja koittakaahan loputkin tammikuiset jo jakaantua ja HUS-HUS siirtyä tuonne Tammivauvat 2008 -puolelle kirjoittamaan! =)

Terveisin: Tammiäiti ja neiti 2 viikkoa ja 4 päivää :heart:
 
Miekin sitten sain oman tyttösein 3 pojan jatkeeksi =)

Typy syntyi ilman käynnistystä 9.2.08 klo 14.58. Ihan sopivan kokoisella tytöllä oi kokoa 3330g ja 50cm, aivan ihana :heart:

Mirkkuli mites sulle? :wave: :wave:

Jahvetti ja Helmi-typy 2vrk
 
Mirkkuli tais lähteä kanssa? Onnea Jahvetille ja Mrs Knotty Hillylle!

Mirkkuli: mulla oli Kefexiniä ja Trikozolia. Tuo trikozol on sama kuin metronidazole. Sain sairaalassa suonen sisäisesti ja kotona sit viä suun kautta. Yhteensä 1,5 viikkoa.

Kirjotinkin tosta episodista jo tänne palstalle. Tänään loppu kuuri, eilen alkoi sitten hiivaoireet. Että semmonen jälkilahja vielä tästä... Ihan gynocapseilla yritän sen hoitaa, kun ei oireet vielä kovin rajuja ole, ettei tarvis varsinaisia hiivalääkkeitä käyttää. Suun kautta oon kyllä napsinu maitohappobakteereja, mutta ei näemmä riittäny.

T: dinomamma ja etana 2,5 vkoa
 
Sairaalassa ollaan edelleen tytön kanssa. Kaikenlaista on tapahtunut, kirjoittelen niistä lisää kun on aikaa. Tyttö syntyi rv 42+2 eli ke 6.2.2008 klo 12.02. Painoa oli hurjat 4580g, pituus 56cm ja pipo 56cm! Oma veikkauksemme vauvasta siis meni pieleen (poikaolo), mutta tilalle saimme maailman suloisimman prinsessan =)

Afu ja tyttö 6 päivää
 
Onnea Afu! :flower: Ihmettelinkin jo mihin olet kadonnut. Ei siellä Taysissa kauheeta ruuhkaa voi olla, kun ne ei sua sieltä pois päästä. ;) Tulehan kertomaan, miten kaikki kävikään, kunhan ennätät.

S+tyttö 1 vko
 

Yhteistyössä