En tosiaan tiedä, mut sen mä tiedän, et "hylätty" joltain osa- alueelta on välitön kotimatka.Ällös nyt...onko mitään haikua siitä, miten korkeelle siellä pisteytetään tota kuntotestiä? Ja - etpä tuota tiiä vielä mimmosiin suorituksiin oikein yllätkään, kun tosissas siellä oot menossa mukana , riskihän siinä on sitten sille että itekin yllätyt ilosesti.
...ja mistäs sen tietää, jos vaikka ne muut osa- alueet kompensoi mahdollisia muita notkahduksia, laitat nyt vaan ittes kehiin siellä ja ennen kaikkea pistät sen oman motivaatios loistamaan - jos oikeesti oot tosissasi asian suhteen
Juujuu, nyt pois kaikki "...no mä nyt mitään pystykykenemään enkä osamaan" - mussutukset ja rohkeena vaan heittäydyt mukaan ! *tumps* - sait jo onnenpotkun pjärsiilles
Sen tiedän, et koulutuksen jälkeisessä hommassa pärjäisin hyvinkin. Lihaskunnosta riippumatta.
Olen käyttänyt paljonkin valtaa ja tiedän sen, että se ei ole ilkivaltaa, väkivaltaa tai mielivaltaa. Milloin homma menee muskeleiden mittaamiseksi niin jotain on ollut pahasti päin persettä jo kauan ennen sitä.
Mutta kiitos onnenpotkusta pjärsiille.
Mun pjärseeni kestää potkimista, koska mulla on siellä peikon nahka. Onnenpotkuja pjärseeni kestää sit rajattomasti.
Ja jos ny kylmä ja hanki esti lumienkuleiden teon, niin Juhannuksena on luvassa vähemmän hankea mut savusauna.
Sinne saa koska tahansa tulla näyttämään miten niit lumienkuleita tehdään. Mun pöydässäni on aina tilaa yhdelle routamisulle.