The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Joskos nyt ehtis hetkeks istahtaa..
Tuossa aiemmin avasin jo palstan ja ketjunkin mutta tuli vielä meno, ja sit unohtui ku muistin että miullahan on noita jumppakuminauhoja nyt ja netistä löysin pienen jumppavideonkin ja ja ja....:oops:

Mut nyt oon täällä! Ainaki hetken..:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Voi hallelujaa, aivan loistava pit stop :)!

Päähieronta on muuten ihan nirvanallista...saati että joku toinen kampaa hiukses:barefoot::love:....

No ni - nyt sitten sitä pieruverkkari+villasukka+ viinilasillinen jos toinenkin osastoa kehiin, niin tämän päivän hapatukselliset kuukkelit on vain pieneksi pureskeltua välipalaa vaan...(y)
Nyt riittää pieruverkkarien, villasukkien ja viltin lisäksi kahvi.

Sanoin kuukkeleille että menkää pihalle huutamaan niin me muut voidaan suunnitella rauhassa
 
IhQ
Huh ku sattuu kurkkuun kun joutuu vähänkin kovemmin sanomaan. Lapset vissiin istuu toistensa päällä tuolla huoneessaan, jatkuvasti pitää käydä sanomassa että siskoa ei tarvi kiduttaa.
Tänään oli niskatkin ihan jumissa taas, päänsärkyä jne. Liekköhän mies sai tartutettua flunssansa minuunkin..
 
Huh ku sattuu kurkkuun kun joutuu vähänkin kovemmin sanomaan. Lapset vissiin istuu toistensa päällä tuolla huoneessaan, jatkuvasti pitää käydä sanomassa että siskoa ei tarvi kiduttaa.
Tänään oli niskatkin ihan jumissa taas, päänsärkyä jne. Liekköhän mies sai tartutettua flunssansa minuunkin..
Kuulostaa niska-kurkkukipuineen samalta flunssalta mikä mulla oli. Se ei kestänyt onneksi kauaa.
 
Ai nii...
... lunttasin ketjua taappäin...

joku neropatti poissaollessani kertoi, et Anu on ny eronnut Risto-- Matista ja olis ny vapaana. Kauheeta. Ja olis mulle sopiva saalis?

Mut mun maailman Anut saa olla ja mennä miten tykkäävät. Kunhan eivät häiritse mun rauhaani. Mun Peppini ei noiden Anujen seasta löydy.

Joten mun puolestani epekki saa käydä pokaamassa Anun eikä asia häiritte mua tippaakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
IhQ
Jossain vaiheessa mietin et mitenkähän pitkään ne oikeen meinaa olla yhessä..mies vaikuttaa aikas hiljaselta ja se nainen taas, kaikkea muuta. Äänekäs ja semmonen, tuomitseva. Vaan ei kai ne ees asuneet yhdessä viime vuosina..vai miten lie, en oo kovinkaan paljoa elämäänsä syventynyt.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä