Ja jessus, millainen krapula siitä tulee.Konjakki on pahaa.
Otin vähän lääkkeeksi.Ja jessus, millainen krapula siitä tulee.
Se on passeli vaikka kakunmausteena. Tai kermasossissa tilkka maustajana.
Tarttooko mun oikiasti kertoa, notta milloon naarasotus luuloo olevansa vähemmän seksikääs verkkariis ja villasukiis, niin luuloo pahasti väärin.No ni - nyt sitten sitä pieruverkkari+villasukka+ viinilasillinen jos toinenkin osastoa kehiin, niin tämän päivän hapatukselliset kuukkelit on vain pieneksi pureskeltua välipalaa vaan...
En viitti perustella koska olet väärässä.Konjakki on pahaa.
Nyt riittää pieruverkkarien, villasukkien ja viltin lisäksi kahvi.Voi hallelujaa, aivan loistava pit stop !
Päähieronta on muuten ihan nirvanallista...saati että joku toinen kampaa hiukses....
No ni - nyt sitten sitä pieruverkkari+villasukka+ viinilasillinen jos toinenkin osastoa kehiin, niin tämän päivän hapatukselliset kuukkelit on vain pieneksi pureskeltua välipalaa vaan...
Mie en luule, vaan tiedän.Tarttooko mun oikiasti kertoa, notta milloon naarasotus luuloo olevansa vähemmän seksikääs verkkariis ja villasukiis, niin luuloo pahasti väärin.
Kuulostaa niska-kurkkukipuineen samalta flunssalta mikä mulla oli. Se ei kestänyt onneksi kauaa.Huh ku sattuu kurkkuun kun joutuu vähänkin kovemmin sanomaan. Lapset vissiin istuu toistensa päällä tuolla huoneessaan, jatkuvasti pitää käydä sanomassa että siskoa ei tarvi kiduttaa.
Tänään oli niskatkin ihan jumissa taas, päänsärkyä jne. Liekköhän mies sai tartutettua flunssansa minuunkin..
sun pitää oikeasti, niinkuin minunkin, kiiinnittää vastaisuudesssa huomiota sisäilmanlaatuun.Päivää, sain pölynimurin synttärilahjaksi, kun vanha on kuulemma pjaska
Niinpäsun pitää oikeasti, niinkuin minunkin, kiiinnittää vastaisuudesssa huomiota sisäilmanlaatuun.
Onnistuu, kun lukittaudut yksin kotiisi, etkä ota vierailijoita käymäänMun pitäisi vielä olla vielä noin 20 päivää saamatta influenssaa. Sit ois sytostaattihoidot ohi. Saas nähdä, onnistunko.
Onnistuu, kun lukittaudut yksin kotiisi, etkä ota vierailijoita käymään
Et selvästikään oo nähny minua. Kiitä onneasiKai maar nyt kuka tahansa nainen on verkkareissa ja villasukissa seksy.
(tissit paljaina)
Toivotaan parasta. Käsidesiä ja hengityssuojaimia?Mun pitäisi vielä olla vielä noin 20 päivää saamatta influenssaa. Sit ois sytostaattihoidot ohi. Saas nähdä, onnistunko.
Oisin taipuvainen väittämään vastaan mutta nyt ei jaksa.Tarttooko mun oikiasti kertoa, notta milloon naarasotus luuloo olevansa vähemmän seksikääs verkkariis ja villasukiis, niin luuloo pahasti väärin.
Tahdotko sinäkin kutsun savusaunaan?Oisin taipuvainen väittämään vastaan mutta nyt ei jaksa.
Onko tuo haaste?Tahdotko sinäkin kutsun savusaunaan?
Mun pitää varoa sanojani, koska sinähän tulisit.