The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onko tuo haaste?
Onko tuo haaste?
Ei vaan kehu.

Mä tiedän, että sinä tulisit jos sille päälle sattuisit.

Mut totta munassa kutsu koskee sinuakin.

Mä olen soittanu humpattia vaivaiset kolkytä vuotta ja olen jokseenkin varma siitä, että jonkun mutkan takaa tunnen miehesi. Tiedät säännön joka sanoo, et kuormasta ei syödä.
Joten kyseessä ei ole haaste.
 
Ei vaan kehu.

Mä tiedän, että sinä tulisit jos sille päälle sattuisit.

Mut totta munassa kutsu koskee sinuakin.

Mä olen soittanu humpattia vaivaiset kolkytä vuotta ja olen jokseenkin varma siitä, että jonkun mutkan takaa tunnen miehesi. Tiedät säännön joka sanoo, et kuormasta ei syödä.
Joten kyseessä ei ole haaste.
Saunomisesta puhuttiin, ei kuormasta syömisestä
 
vierailija
Snickers-mainos naurattaa – kuinka monta kuvankäsittelymokaa löydät?

Suklaapatukoistaan tunnettu Snickers teki huvittavan mainoksen, joka leviää nyt sosiaalisessa mediassa vauhdilla.
Mainosmaailma on täynnä huvittavia kuvanmuokkausvaiheessa tapahtuneita mokia, jotka lähtevät vähemmän yllättävästi usein leviämään kulovalkean lailla sosiaalisessa mediassa.

Suklaapatukoistaan tunnettu Snickers käytti aihetta hyväkseen ja teki mainoksen, joka nyt leviää sosiaalisessa mediassa hilpeällä tahdilla. Mainos on parodia kaikista epäonnistuneista kuvamuokkauksista, joita mainosmaailmassa on viime vuosien varrella nähty. Mainos herättää käyttäjissä huvittuneisuutta, ja sitä onkin jo jaettu ja kommentoitu urakalla somessa. Mainos julkaistiin alun perin Sports Illustrated -lehden uusimman numeron takakannessa.

– Kuvankäsittelijät hämmentyvät, kun he ovat nälkäisiä, kuuluu hupaisa mainoslause.

Kuvassa osuvat ensimmäisenä silmään ainakin irtonainen käsi mallin hartioilla ja väärässä paikassa oleva napa. Adweek-viihdelehti selvitti, että mainos on BBDO New York -mainostoimiston käsialaa ja että siinä on kaiken kaikkiaan 11 ”virhettä”.

http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-2000001121428.html
 
Miullakaan ei on tapana kytätä toisten naisten etupyllyjen karvoituksia, eikä vahdata kuinka syviä kyykkyvatkauksia suihkun puolella harrastetaan o_O.
Mä oon ollut varmaan sadan naisen kanssa yhtöaikaa saunassa eikä oo hauakaan miltä näyttivät noilta osin. Jauseamman miehenkin ja ihan yhtä tietämätön olen.

En mä sentään NIIN pervo ole, että SAUNOESSA kyttäisin muita!
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä