Mä en päässyt kirjautumaan mun antiikinaikaisella luurilla. Tai sit en vaan osannut.Outoa kirjautua kännykällä, eka kerta Tulin lääkäriin, tosin tunnin liian aikaisin. Kulutan tässä hetken aikaa.
Mä en päässyt kirjautumaan mun antiikinaikaisella luurilla. Tai sit en vaan osannut.Outoa kirjautua kännykällä, eka kerta Tulin lääkäriin, tosin tunnin liian aikaisin. Kulutan tässä hetken aikaa.
Ja tätä käyttöliittymää on hankala käyttää. Mä en oikein osaa tätä.Mä en päässyt kirjautumaan mun antiikinaikaisella luurilla. Tai sit en vaan osannut.
Mä olen tän hölmön runon ennenkin laittanu, mut sopii ihan liian hyvin viestiisi:Pitäs imuroidakin niin ja pyykitkin ripustaa ja voisihan sitä ruokaakin tehdä....ei vaan jaksais.
Ällös nyt...onko mitään haikua siitä, miten korkeelle siellä pisteytetään tota kuntotestiä? Ja - etpä tuota tiiä vielä mimmosiin suorituksiin oikein yllätkään, kun tosissas siellä oot menossa mukana , riskihän siinä on sitten sille että itekin yllätyt ilosesti.Kiitos routamisu.
Jos oliskin niin helppoa, et esteet vaan eteen ja siitä läpi parhaaksi katsomallaan keinolla niin mä pärjäisin taatusti.
Mut fyysinen kuntoni on viimeiset ainaskin kymmenen vuotta ollut sarjaa "rapa" tai peräti "muta". Kun koneiden ja mielikuvituksen käyttö on kielletty niin mulla on nykyään tommoisen kuntotestiin aika heikot eväät.
Tossa kuluneen viikon neljä henkeä söi mun laittamia sapuskoja.Se syö, jolla nälkä
Eikö ollutkin kiva kokata isommalle porukalle ? Ja samalla höpistä mukavia?Tossa kuluneen viikon neljä henkeä söi mun laittamia sapuskoja.
Kaikki ovat vielä hengissä.
Mut painotan sanaa toistaiseksi.
*halaaruttaan*...hilavitkutinvempeleet = varhaisharmaannuttajiaKäänsin näytön, hiukan helpompaa. Mutta kirjoittaminen on haastavaa
Sen takia mulla on harmaita johtuu ammatista*halaaruttaan*...hilavitkutinvempeleet = varhaisharmaannuttajia
Öö, imurilla vaan kaikkiImuroiminen olis muuten ok, mutta kun ennen sitä pitää harjata kissa, teippiharjailla lakana ja peitto ja sit vielä ton maton imurointiin menee ainakin vartti
...muttamutta harmaa on aina tyylikäs väriSen takia mulla on harmaita johtuu ammatista
Ei se vedä kissankarvatolloja Pitikin hankkia pitkäkarvainen kissa. Sen karvat muodostaa harmaita pikku palloja kaikkiin tekstiileihin.Öö, imurilla vaan kaikki
Kokoharmaan voi värjätä sitten vaikka lilaksi...muttamutta harmaa on aina tyylikäs väri
Pirkko Liinamaa olikin ihastuttava edelläkävijä !Kokoharmaan voi värjätä sitten vaikka lilaksi
Tosta syystä bändien taustakankaidenkin pitäis olla harmaita. Siihen kun (lampun) väri tarttuu parhaiten.Kokoharmaan voi värjätä sitten vaikka lilaksi
Jos ny vaadit tietää, niin kävin lähikaupalla hakemassa piippukessua.Mihkä kaikki taas menivät? *mökötipökötipöks*
Poltatko sä piippua?Jos ny vaadit tietää, niin kävin lähikaupalla hakemassa piippukessua.
Voilà!...mie kävin aiheuttamassa keittiössä sotkua ja varoalueen mitoittamistaMihkä kaikki taas menivät? *mökötipökötipöks*
...uuuuuu..mutta niin supersexy sormenpäillä hipisteltäväksiMulla kasvaa sänkeä niskaan. Melko epämiellyttävä kun se hinkkaa tyynyyn.