The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tehtävälista (mistä oli tarkoitus aada puolet tehtyä tänään)
- imurointi
- pyykkiä
- kissanruokaa eläinkaupasta
- laukku suutarille
- palauta kirjoja kirjastoon

Tähän mennessä tehty
-
- imuri toimii huomennakin
- pyykit ei häivy korista mihinkään
- suutarikin on auki huomenna
- kirjastokin on auki huomenna

- kissanruoka on sit vähän kysymysmerkki? Kysy siltä kelpaisko sille pari raakaa kananmunaa?
 
..niin, ja @Asiankannattaja - ei muuta kuin pohojalaasella menttaliteetilla vain kohti valintakokeita :)!

Eli mahdolliset esteet läjäpinoon ja päreiksi vaan :D!

Tossa on muuten niin hienosti siivua uudelle tuntemattomalle mutta niin kipinöivälle seikkailulle, jotta lataat vain ittes kokonaan valintakokeissa tarjolle, niin hyvä siitä tulee :)

Tsemppihengessä oon taatusti mukana!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Caruna tasoittaa hinnankorotustaan perusmaksun alennuksella - ESS.fi
Sähkönsiirtoyhtiö Caruna tasoittaa hinnankorotustaan perusmaksun alennuksella. Asiasta on sovittu neuvotteluissa kuluttaja-asiamiehen kanssa.

Caruna laskee sähkönsiirron kiinteitä perusmaksuja tulevana vuonna molemmissa verkkoyhtiöissään 25 prosentilla.

Yhtiö kertoo, että perusmaksun alennuksen ansiosta keskimääräinen korotus asiakkaiden sähkönsiirron verollisessa loppusummassa jää alle 15 prosenttiin.
 
Huomenna häivyn Helsingistä. No jääköön maanantaille. Okei mä lupaan edes siivota tänään.
Mä häivyin viime viikolla.
Ei täällä oo kukaan siivonnu, mut toisaalta ei oo sotkut lisääntyneetkään.

Kissasta en oo ihan varma. Joinain aamuna olen ihan varma, että nukkumaluukussa on salakissa. Ei kait mun suuni muutoin vois maistua kissanpaskalle?
 
Caruna tasoittaa hinnankorotustaan perusmaksun alennuksella - ESS.fi
Sähkönsiirtoyhtiö Caruna tasoittaa hinnankorotustaan perusmaksun alennuksella. Asiasta on sovittu neuvotteluissa kuluttaja-asiamiehen kanssa.

Caruna laskee sähkönsiirron kiinteitä perusmaksuja tulevana vuonna molemmissa verkkoyhtiöissään 25 prosentilla.

Yhtiö kertoo, että perusmaksun alennuksen ansiosta keskimääräinen korotus asiakkaiden sähkönsiirron verollisessa loppusummassa jää alle 15 prosenttiin.
Tossa just edesmenneen tätini mies ihmetteli yhden kiinteistönsä taannoista sähkölaskua. Kulutus 0kWh- mut lasku perusmaksusta, sähkönsiirrosta ja veroista yhteensä 70 Euroa
 
..niin, ja @Asiankannattaja - ei muuta kuin pohojalaasella menttaliteetilla vain kohti valintakokeita :)!

Eli mahdolliset esteet läjäpinoon ja päreiksi vaan :D!

Tossa on muuten niin hienosti siivua uudelle tuntemattomalle mutta niin kipinöivälle seikkailulle, jotta lataat vain ittes kokonaan valintakokeissa tarjolle, niin hyvä siitä tulee :)

Tsemppihengessä oon taatusti mukana!
Kiitos routamisu.

Jos oliskin niin helppoa, et esteet vaan eteen ja siitä läpi parhaaksi katsomallaan keinolla niin mä pärjäisin taatusti.

Mut fyysinen kuntoni on viimeiset ainaskin kymmenen vuotta ollut sarjaa "rapa" tai peräti "muta". Kun koneiden ja mielikuvituksen käyttö on kielletty niin mulla on nykyään tommoisen kuntotestiin aika heikot eväät.
 
Pitäs imuroidakin niin ja pyykitkin ripustaa ja voisihan sitä ruokaakin tehdä....ei vaan jaksais.
Ei muuta kuin jotkut tosi energiset popit vain korviin soimaan ja sitten askareita nurin laittamaan :)

Mä just sain taas pesukoneen tyhjennettyä ja seuraavaksi pitäs valloittaa keittiötä :barefoot:...tiedossa Sitä sun tätä ja varsinkin tuota- á la tahmatassu:notworthy::D

Se syö, jolla nälkä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä