Skål !Oho. Ketju on herännyt eloon!
Ja mulla pitkästä aikaa punkkua lasissa.
Nautiskele ja hemmottele itseäsi ansaitusti
Skål !Oho. Ketju on herännyt eloon!
Mä en oo facessa niin mä tartten yksityisviestin.Näkyy facessa. Laitoin kuvan tänään.
Ja päivää tinkulle ja muille tulleille.
Mulla jäi reissusta jokunen sihijuoma.Oho. Ketju on herännyt eloon!
- imuri toimii huomennakinTehtävälista (mistä oli tarkoitus aada puolet tehtyä tänään)
- imurointi
- pyykkiä
- kissanruokaa eläinkaupasta
- laukku suutarille
- palauta kirjoja kirjastoon
Tähän mennessä tehty
-
Ei oo.Ei oo meno muuttunut
Laitat pyykkikoneen pyörimään ja pika-imuroit. Muut ehtii huomnnakin.Tehtävälista (mistä oli tarkoitus aada puolet tehtyä tänään)
- imurointi
- pyykkiä
- kissanruokaa eläinkaupasta
- laukku suutarille
- palauta kirjoja kirjastoon
Tähän mennessä tehty
-
Kuva on puhelimessa. Ootas vähän.Mä en oo facessa niin mä tartten yksityisviestin.
Määäää kanssa! Tai kaveripyynnön feissariin.Mä en oo facessa niin mä tartten yksityisviestin.
Huomenna häivyn Helsingistä. No jääköön maanantaille. Okei mä lupaan edes siivota tänään.Laitat pyykkikoneen pyörimään ja pika-imuroit. Muut ehtii huomnnakin.
No en mä ny sillä oikeesti mitään tee. Kunhan heitin huulta.Kuva on puhelimessa. Ootas vähän.
Mä häivyin viime viikolla.Huomenna häivyn Helsingistä. No jääköön maanantaille. Okei mä lupaan edes siivota tänään.
Tossa just edesmenneen tätini mies ihmetteli yhden kiinteistönsä taannoista sähkölaskua. Kulutus 0kWh- mut lasku perusmaksusta, sähkönsiirrosta ja veroista yhteensä 70 EuroaCaruna tasoittaa hinnankorotustaan perusmaksun alennuksella - ESS.fi
Sähkönsiirtoyhtiö Caruna tasoittaa hinnankorotustaan perusmaksun alennuksella. Asiasta on sovittu neuvotteluissa kuluttaja-asiamiehen kanssa.
Caruna laskee sähkönsiirron kiinteitä perusmaksuja tulevana vuonna molemmissa verkkoyhtiöissään 25 prosentilla.
Yhtiö kertoo, että perusmaksun alennuksen ansiosta keskimääräinen korotus asiakkaiden sähkönsiirron verollisessa loppusummassa jää alle 15 prosenttiin.
Kivaa häipymisreissua - maisemanvaihdos on aina hyvästä. Kummasti sitä saa pienenkin reissun aikana akut ladatuksi ja kotiintulokin maistuu hyvältä.Huomenna häivyn Helsingistä. No jääköön maanantaille. Okei mä lupaan edes siivota tänään.
No en mä ny sillä oikeesti mitään tee. Kunhan heitin huulta.
Lälläspyy ittelles. Niih!
Kiitos routamisu...niin, ja @Asiankannattaja - ei muuta kuin pohojalaasella menttaliteetilla vain kohti valintakokeita !
Eli mahdolliset esteet läjäpinoon ja päreiksi vaan !
Tossa on muuten niin hienosti siivua uudelle tuntemattomalle mutta niin kipinöivälle seikkailulle, jotta lataat vain ittes kokonaan valintakokeissa tarjolle, niin hyvä siitä tulee
Tsemppihengessä oon taatusti mukana!
Ei muuta kuin jotkut tosi energiset popit vain korviin soimaan ja sitten askareita nurin laittamaanPitäs imuroidakin niin ja pyykitkin ripustaa ja voisihan sitä ruokaakin tehdä....ei vaan jaksais.