The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ällös nyt...onko mitään haikua siitä, miten korkeelle siellä pisteytetään tota kuntotestiä? Ja - etpä tuota tiiä vielä mimmosiin suorituksiin oikein yllätkään, kun tosissas siellä oot menossa mukana :), riskihän siinä on sitten sille että itekin yllätyt ilosesti.

...ja mistäs sen tietää, jos vaikka ne muut osa- alueet kompensoi mahdollisia muita notkahduksia, laitat nyt vaan ittes kehiin siellä ja ennen kaikkea pistät sen oman motivaatios loistamaan :) - jos oikeesti oot tosissasi asian suhteen :)

Juujuu, nyt pois kaikki "...no mä nyt mitään pystykykenemään enkä osamaan" - mussutukset ja rohkeena vaan heittäydyt mukaan :)! *tumps* - sait jo onnenpotkun pjärsiilles :)
En tosiaan tiedä, mut sen mä tiedän, et "hylätty" joltain osa- alueelta on välitön kotimatka.
Sen tiedän, et koulutuksen jälkeisessä hommassa pärjäisin hyvinkin. Lihaskunnosta riippumatta.
Olen käyttänyt paljonkin valtaa ja tiedän sen, että se ei ole ilkivaltaa, väkivaltaa tai mielivaltaa. Milloin homma menee muskeleiden mittaamiseksi niin jotain on ollut pahasti päin persettä jo kauan ennen sitä.

Mutta kiitos onnenpotkusta pjärsiille.
Mun pjärseeni kestää potkimista, koska mulla on siellä peikon nahka. Onnenpotkuja pjärseeni kestää sit rajattomasti.

Ja jos ny kylmä ja hanki esti lumienkuleiden teon, niin Juhannuksena on luvassa vähemmän hankea mut savusauna.
Sinne saa koska tahansa tulla näyttämään miten niit lumienkuleita tehdään. Mun pöydässäni on aina tilaa yhdelle routamisulle.
 
En tosiaan tiedä, mut sen mä tiedän, et "hylätty" joltain osa- alueelta on välitön kotimatka.
Sen tiedän, et koulutuksen jälkeisessä hommassa pärjäisin hyvinkin. Lihaskunnosta riippumatta.
Olen käyttänyt paljonkin valtaa ja tiedän sen, että se ei ole ilkivaltaa, väkivaltaa tai mielivaltaa. Milloin homma menee muskeleiden mittaamiseksi niin jotain on ollut pahasti päin persettä jo kauan ennen sitä.

Mutta kiitos onnenpotkusta pjärsiille.
Mun pjärseeni kestää potkimista, koska mulla on siellä peikon nahka. Onnenpotkuja pjärseeni kestää sit rajattomasti.

Ja jos ny kylmä ja hanki esti lumienkuleiden teon, niin Juhannuksena on luvassa vähemmän hankea mut savusauna.
Sinne saa koska tahansa tulla näyttämään miten niit lumienkuleita tehdään. Mun pöydässäni on aina tilaa yhdelle routamisulle.
No mutta - viisaampia ollaan tilanteesta tuon valintakoerutistuksen jälkeen :). Mun silmiini ja korviini vain tuo kuulosti kuitenkin semmoselta "AaKoon näköiseltä perkulesjukolaare- nyt lähtee!"- motivaatiopläjäytykseltä, jotta ei muuta kuin tulta päin :)! Kävi miten kävi, niin varmasti toi kokemus jo itsessään laittaa runsaasti veret kiertämään ja värit kohdilleen(y)

Savusauna multa onkin kokonaan kokematta, kovasti kehuja oon kyllä kuullut...mutta melkoisen haasteelliseksi heität tuon lumienkulitekemisen:alien::notworthy:...ellei sitten Kyöpsikkä taio hetkellisesti lunta kehiin jotta saatais tää "...Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen"- ugrilaisböömiläinen lausahduskin vähäsesti sinnepäin laitetuksi....tai sitten tyrkkää jotain horsmakesätystaikoja :D

Ja - ootpa ihana :), mieluusti sunkin kanssa saman pöydän ääressä höpöttelisin, kiitos *niiata niksauttaa*
 
Seksikkyys ei oo tukasta kiinni, ainaskaan mun mielestä.
Vaikka kuinka punatukkaiset kääntää mun pään, niin se on vaan mun valuvika jolle en mitään voi. Mut ei se ole kuin Samson, jonka voima oli hiuksissa.
Samson - Delilah

tuossa Tapani Kansa - Delilah
/QUOTE]
Ei muuten ookaan, vaan seksikkyys on asenteessa ja siinä omassa itessään, miten sinut on ittensä kanssa :). Miten osaa näyttää kaikille vastaantulijoille, että rakastan itteäni tämmösenään - valuvikoineen kaikkineen - ja viihdyn itessäni ja oon onnellinen :). Vaikka menis säkki päässä.

...mutta mun sormenpäät vaan niin kovin isoon ääneen kertoo ja sielunsilmäni vahvistavat, että meijen @-tibis on tuossa niskasängissään superseksikäs, ihana nainen:love:!
 
Päivää! Hienoa nähdä ketju taas kukoistamassa (y)

Onnellista syntymäpäivää @Äkäinen Hra Majuri :love: tulkoon näitä päiviä ainakin toinen mokoma lisää!

Mun päivä oli hevonvitun perseestä, perkeleestä, saatanasta ja muistakin belsebuubeista. Yritin pitää kuukkelilaumalle fiksua tiimipäivää, jossa suunnitellaan vuoden toimintaa. Huutokisaksihan se meni. "Toi sano mulle pahasti 2.12.2007 eikä oo ikinä pyytänyt anteeksi"- tyyliä. Loppupäivän suunnittelin miten saan riitapukarit päiviltä niin ettei se näytä henkirikokselta.
 
Päivää! Hienoa nähdä ketju taas kukoistamassa (y)

Onnellista syntymäpäivää @Äkäinen Hra Majuri :love: tulkoon näitä päiviä ainakin toinen mokoma lisää!

Mun päivä oli hevonvitun perseestä, perkeleestä, saatanasta ja muistakin belsebuubeista. Yritin pitää kuukkelilaumalle fiksua tiimipäivää, jossa suunnitellaan vuoden toimintaa. Huutokisaksihan se meni. "Toi sano mulle pahasti 2.12.2007 eikä oo ikinä pyytänyt anteeksi"- tyyliä. Loppupäivän suunnittelin miten saan riitapukarit päiviltä niin ettei se näytä henkirikokselta.
...selitys on ainakin jo valmiina..."...en oo ollu sielläpäinkään..ja nää oli jo raatona kun mä tulin...!..."...:barefoot::D

Nyt ei muuta kuin rentoilua ja päivän nollaamista, jos mahdollista niin nostat kinttus kohti kattoa ja siemailet ainakin lasillisen viiniä :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
oon ruukannu ajaa yhdellä autolla noin 150tkm ja se on kohta tulossa täyteen eli auton vaihtoa tuuppaa joka tapauksessa tälle vuodelle

toi v90 vois olla aikas magee
...mun piti mennä oikein kuuklettamaan, että mimmonen...ja joo! Onpa muuten hyvännäkönen ilmestys(y)! Ja kuvista päätelleen tilaakin vaikka hevosille...pakko kait tommosta on nyt ainakin kengittämässä käytävä :)
 
...selitys on ainakin jo valmiina..."...en oo ollu sielläpäinkään..ja nää oli jo raatona kun mä tulin...!..."...:barefoot::D

Nyt ei muuta kuin rentoilua ja päivän nollaamista, jos mahdollista niin nostat kinttus kohti kattoa ja siemailet ainakin lasillisen viiniä :)
:rolleyes: Kävin kotimatkalla kampaajalla ja sanoin että nyt teet jonkun rentouttavan haudehoidon ja päähieronnan
 
:rolleyes: Kävin kotimatkalla kampaajalla ja sanoin että nyt teet jonkun rentouttavan haudehoidon ja päähieronnan
Voi hallelujaa, aivan loistava pit stop :)!

Päähieronta on muuten ihan nirvanallista...saati että joku toinen kampaa hiukses:barefoot::love:....

No ni - nyt sitten sitä pieruverkkari+villasukka+ viinilasillinen jos toinenkin osastoa kehiin, niin tämän päivän hapatukselliset kuukkelit on vain pieneksi pureskeltua välipalaa vaan...(y)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä