chiaraa Mun ovistikkujen ohjeissa lukee, että "plussan" jälkeen seksiä tulisi harrastaa 24 tunnin jälkeen plussasta, mutta ennen 48 tuntia. Eli tuo vuorokausi olisi ihan hyväkin odottaa.
haaveilija87 Ovikselta kuulostaisi mun korvaani. Ja ihan vinkkinä sanon (en todellakaan tarkoita pahalla ), että kannattaa yrittää hillitä itseään ja yrittää rauhassa ootella menkkoja/plussaa, koska oon itse tippunut niiiin monta kertaa kovaa ja korkealta :ashamed: Toki monet tulevat raskaaksi jo suunnilleen koskemalla miehen "sitä" ja niin minäkin kuvittelin, mutta kohta on jo puolivuotta yritystä takana, eikä ole mitään kuulunut. Toivon tietenkin, että sulla tärppäisi mahdollisimman nopeasti, mutta yritä säästellä itseäsi :heart: Se on ihan perseestä, kun pettyy kerta kerran jälkeen ihan hirveästi :ashamed: Nimim. kokemusta on...
ON: Mä aloitin toissapäivänä oviksen tikuttelun, eikä ainakaan viellä ole testiviiva ollut lähelläkään kontrolliviivan vahvuinen. Tietääkö joku, että voiko se jotenkin hankaloittaa, koska en pysty testaamaan joka päivä samaan aikaan :/? Teen nimittäin vuorotyötä ja töissä en todellakaan ala ovista tikuttelemaan..