Oon taustaillu tätä keskustelua viime viikolta lähtien toivonkipinää etsien. Edelleen odotan mielenkiinnolla miten teille, etenkin sinulle
masentunut käy! bd bd Tulethan sitten kertomaan!
Itsellä kävi nyt sitten näin: eka yrityskierto aloitettiin tammikuun puolessavälissä ja olin muka sillä asenteella että en hermostu jos jonkun aikaa menee. Olin tuota jo vähän miettinyt että miten hedelmällisiä tässä ollaan kun ennen pillereitä oli kierrot epäsäännölliset ja nyt vielä kolmisen vuotta olen syönyt hormooneja, usein monta laattaa putkeen että oikein saa systeemin lamaantumaan. No, menkkoja ei sitten vaan kuulunut. Ja meikäläinenhän ei ollut nahoissaan pysyä, arvatkaa kuinka monta testiä paloi ja negojahan ne olivat, pirulaiset :kieh:
Oireitakin itselleni kuvittelin mutta selkeämpinä hetkinä myönsin että omasta päästä ne on lähtöisin. Mies järkevämpänä yritti toppuutella.
Toissapäivänä oli etova olo, ja yöllä sitten näin unta että oksensin ja mies sanoi unessa että kyllä sulla nyt oikeasti taitaa jokin olla... Eilisaamuna,
kp 46, sitten testasin halpistestillä HAAMUN!
aika vahvankin sellaisen, ja tänä aamuna Aconilla ihan selkeän plussan! En ollut silmiäni uskoa kun sen haamun näin, piti miehenkin monta kertaa varmistaa että on siinä viiva
Oireet tosi lievät edelleenkin, ihan pientä etomista välillä ja nännit arat, ei kyllä juuri enempää kuin yleensäkin ennen menkkoja.
Että näinkin voi siis käydä! Olen ikionnellinen enkä ole hyvää onneani uskoa, vähän semmoinen tunne vaanii takaraivossa että ei se näin hyvin voi mennä... Mutta vaikka jotain tulisikin niin tästä plussasta ainakin voi iloita. Toivon kaikille teille odottelijoille tsemppiä ja plussaonnea :flower:
Ja jos menkat nyt alkaakin niin kyllä se vauva vielä sieltä tulee! :hug: