Testi vaan näyttää negaa!

  • Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti
No, itsellä lämpökäyrien mukaan oli ovis kp15 ja nyt on kulunut jo 17 päivää ja nega tuli... Menossa siis kp32/30-41. Kyllä se olisi jo positiivista näyttänyt, kun testikin oli se Apteekin oma, joka on kai herkimmästä päästä...Eli mietin vain, että onko lämmöt nousseet ilman ovista esim. munasarjakystien vuoksi... :/

msptzille tosi paljon onnea! :flower: :heart: Tällaiset uutiset aina piristää!
 
ja minä ensimmäistä kertaa tässä kierrossa tikuttelin, ensin "harjoitusmielessä" kp 7, 8 ja 10, noista haaleat viivat eli negaa. kp 12 oli vähän leveämpi ja tummempi, tiedä sit mitä se oli sillä aina kp 20 asti tuli tosi haaleita/ haaleampia viivoja. Sit kp 21 ja 22 sain "kutakuinkin" samanlaiset kontrollin kanssa ja kp 23 enää hyvin haalea.
Mut lauantaina tehty nega raskaustestissä sit kertois että en vissiin ovuloinutkaan?! vai?
Eilen huvikseni kokeilin taas ovistestiä, niin nyt se sit antoi niin hailakan viivan ettei meinannu erottaa. ÄH!
 
rentunruusu: ei se vaikka ovistestiin saa viivan ja hommailee silloin niin takaa et tulis raskaaksi. Kun luin jostain että ei ovulaatio tapahtuisi aina vaikka paksu viiva testiin tulisikin!

Että olet voinut ovuloida ja jostain syystä munasolu ei ole hedelmöittynyt.
Tai et.

Näin mä käsittäisin tilanteen =)
 
no menkat alko silloin kun olivat tasan kuukauden myöhässä kun oli joku jo kysynyt kuulumisia..:(
nyt ovat tulleet vain joka toinen kuukausi..
yrittäminen on alotettu alusta.nyt ootellaan vaan..
laihuttaakkin pitäisi..jostain kun saisi kunnon kimmokkeen.
 
Kiitos onnitteluista! Mä tein 6 testiä ennenkuin uskoin tuon ihan todeksi. Hassua että Euromarketin halpa RFSU:n testi mistä en ole kuullut mitään hyvää, antoi herkimmin plussan. Kokeilin myös Apteekin raskaustestiä ja siihen tuli ihan haalea viiva joka tummui vasta sen jälkeen kun testiä ei enää pitäisi lukea. Satsasin myös Clearbluen testiin ja siinä viiva oli TOSI haalea, olisinko mahtanut sitä edes huomata jos en olisi tiennyt etsiä. Seuraavana päivänä RFSU antoi sellaisen viivan että lopetin testaamisen. :) En hehkuta täällä tämän enempää kun tiedän miltä se tuntuu... Mutta miljoonasti tsemppiä teille kaikille!!! :hug:
 
DoB
Täällä kp 32/28 ja oon testannut jo kolme negaa. Kierto ollut tosi säännöllinen ja siksi ihmetyttää miksi nyt on näinkin myöhässä. Tätiä ei näy, öisin mahassa juilii mutta muuten ei ole havaittavissa raskausoireita. Kovasti toivotaan omaa pientä nyyttiä, elän toivossa että se plussa sieltä vielä tulee :heart:
 
samaa podetaan täälläkin; nyt kp 42 eikä näy menkkoja. Turvottaa, alavatsakivut jne. Kolme negaa testannut tässä kierrossa. Tänään viimeksi. Nyt kimpaannuin niin että soitin heti aamulla yksityiselle lekurille ja sain ajan tohon tunnin päähän! Selviääpähän suuntaan tai toiseen mitä siellä juilii, ja jos on kiertohäiriö vaan niin toivon saavani vähän "apuvirtaa" lääkemuodossa kierron starttaamiseen.

Tsemppiä muillekkin välitilaan jumittuneille! :flower:
 
moro taas.

En oo raskaana. Ekaks lekuri tosin epäili kohdun ulkopuolista, mutta ultran ja verikokeen jälkeen totes että "tuon ikäisillä naisilla on yleistä, että minipillereiden jälkeen tarvitaan hormonaalinen kierron uudelleen käynnistys". Vanhaksi käydään haukkumaan...
Ne kaikki mitä mä luulin raskausoireeksi olikin tän vanhan koneenrakkineen epäonnistuneita starttausyrityksiä!
Mielenrauha maksoi 78 euroa (lekuri+labrat+ultra) kela-korvausten jälkeen, ei paha yksityisen taksaksi.
Ja jos tästä kymmenen päivän Terolut-kuurilla saa itsensä vielä toimintakykyiseksi niin helppo homma eikä maksa kuin vitosen se aski.

Ihanan kevyt olo kun sai varmuuden, vaikkakin olisin kyllä mieluummin ottanut niitä toisenlaisia uutisia lekurilta.

Tsemppiä muille, ja paljon plussia!
 
Täällä kanssa testit näyttää negaa :( Menossa vasta kp 29/24-28, mutta ovisplussa tikutettu ja ultralla bongattu kp 10. Eli sen mukaan kierron olisi pitänyt jäädä 24 päivään, nimittäin mulla on vain kerran ollut 28 pv kierto ja silloin ovisplussa oli vasta kp 14.

Järki sanoo että kyllähän se testissä näkyisi jos siellä jotain olisi, mutta kun on vuosi jo yritetty ja siitä saakkaa kun mulla on menkat olleet ovat ne aina olleet säännölliset. No odotellaan, odotellaaan...

Tietääkö kukaan muuten onko ne terveyskeskuksen testit herkempiä kuin kotitestit vai kuinka?

Muoks. sieltähän ne tuli :ashamed:
 

Yhteistyössä