Testi vaan näyttää negaa!

  • Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti
Täpinä
Eilen jo alavatsaa kipristeli ja aattelin, etä sieltä ne nyt vihdoin tulee, mut noups. Nyt kipristely poissa ja hyvää vauhtia menossa kp38/28. Ja tänäaamuna taas nega. On tää vinha vekotin tää naisen kroppa... =)
 
Heipsan!
Täällä tärppäsi :wave: eli tein eilen viidennen testin ja tuli juuri silmin havaittava toinen viiva siihen,tänään soitin neuvolaan ja pyysin päästä verikokeeseen mutta sainkin vaan lähetteen pissatestiin ja sieltä se vahvistus tuli raskaana ollaan.
Nyt tietysti pelkään että tämä menee kesken,niinkuin syksyllä meni mutta se meni kyllä todella aikaisin silloin,ei kestänyt kuin pari päivää,kun olin tehnyt positiivisen testin,niin aloin vuotamaan mutta yritän olla ajattelematta sitä ja tuo meidän pikku prinsessa pitää kyllä äidin mietteet hänessä itsessään päivät :heart:

Eli mahdollista sisko-hyvät teillä on vielä,käyn kurkkimassa teitä täällä,paljon plussa onnea kaikille :wave:
 
Masentunut
Paaaljon onnea, Gekkolille plussauksen johdosta! :hug: :heart: Saako udella, mones yrityskierto teillä oli nyt kun tärppäsi?

Minä oon luopunu jo toivosta, että plussaisin. Menkat ei oo alkanut, mut toivon, että alkais pian. Tää epätietoisuudessa olo saa riittää! Neuvolan täti ei sit päästäny mua veritestiin... Täällä kuulema virtsatestit on sen verran luotettavia, että ne näyttää kyllä oikein. Neuvolan täti epäili, et mun menkat on just sen takia myöhässä kun oon stressannut ja miettinyt tätä mun tilannetta niin kehokin on jo varautunut että raskaana ollaan. Näinhän se voi ollakkin... :\|

En mä silleesti kauheen harmissani ole tästä, tää oli tosiaan meidän eka yrityskierto vasta, niin aika ymmärrettävää ettei tärpännyt. Vaikka toki oisin sitä yli kaiken toivonu =) Seuraavassa kierrossa sit parempi tuuri. Alkais ne p*rkeleen menkat vaan sieltä nyt äkkiä... ;)

Pahoittelut Veeruska -81, kun menkat alkoi... :(

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille!
 

ISO lämpöinen voimahali sulle nimim. masentunut! :heart: Turhan kulunut klisee kun sanon näin mutta toivossa on hyvä elää....
Saanko udella oletteko kauan yrittäneet (kuukausia, vuosia)?
Haluaisin kertoa omasta tilanteestani, en masentaakseni vaan kannustaakseni jatkamaan edelleen yrittämistä.
Olen ollut ilman ehkäisyä mieheni kanssa kohta neljä vuotta ihan tarkoituksena, että lapsi tulee jos on tullakseen ja s-elämä menkattomana aikana ei ole ollut useimmiten "hiljais eloa" vaan kolmenkin vuoden jälkeen intohimo tallella....en sano kehuskellakseni vaa siksi mainitsen asian, että olemme olleet perheenlisäyksen suhteen aivan tosissaan. Arvaa monta raskaus testiä oon tehny kolmen vuoden aikana? :\| Jos laskemme kolmen vuoden ajalta menkattomina aikoina lähes joka kerta tehdyt testit...ähh, menin jo laskuissa sekasi. :headwall:
Ei se mitään vaikka niihin on mennyt rahaa kuhan vain edes yhden, yhden ainoan kerran testi ois näyttäny plussaa ja olisin ollut onneni kukkoloilla. :'( *kyyneleitä*
Sain kaksi vuotta sitten tutkimusten yhteydessä kuulla lääkärin suusta, että raskaaksi tulosi on tosi epätodennäköistä hormoonalisten sairauksiesi takia (pco, mbo ja endometrioosi). Mulle ei tule normaalisti edes menkkoja vaan ne pitää "teetättää" hormooni lääkkeillä.
Nyt olen vain alkanut masentumaan siitä, että kannattaako yrittämistä jatkaa ja klinikkojen apuihin turvata VIELÄ pari vuotta enempää ilman tulosta?? Uupunut olo ja olen antamassa melkein toivon suhteen periksi.
Kannattaako lasta yrittää esim. 5 vuotta enempää ja sit luopua toivosta ottaen adoptio lapsi?? Mitä mieltä??
Silti vakuutan itselleni joka *piip* kuukausi, että toivossa on hyvä elää!
Jos ei minulla ja minun miehellä ole tarpeeksi mahdollisuutta saada lasta niin toivon aidosti koko sydämestäni, että sinun nimim. masentunut ja kaikkien muiden testit näyttäisivät joku päivä plussaa, toivottavasti mahdollisimman pian!!! =) :heart: =)
 
Masentunut
Mua alkoi vähettää omasta puolestani, kun luin tekstiäsi, jane86. Olen kitissyt ja valittanut täällä, että kun ei plussaa tule ja tää on vasta meidän eka yrityskierto! Tosin viime vuonna sain todella aikaisen keskenmenon, mutta emme silloin vielä varsinaisesti yrittäneet. Olen todella pahoillani puolestasi, jane86, että olette joutuneet odottamaan näin kauan raskautta... Sinä jos kuka ansaitset saada plussan! :hug: Kyllä sinunkin odotuksesi vielä palkitaan, usko pois! Ihan toden totta, kyllä hävettää tämä valitukseni.. :ashamed:

Ihana juttu, kun kuitenkin jaksoit vastata viestiini, jane, vaikka sinulla itsellä on ollut vaikeaa. Paljon jaksamisia ja plussia sinulle! :heart:
 
Täpinä
Paljon onnea plussauksesta Gekkolille! Pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin. :hug:
Mulla menossa vissiin about kp 39/28 eikä tätiä kuulu kylään. Tänään TAAS nega. Tosi ihme homma! Ikinä ei oo näin myöhässä ollu. Enkä kyllä sanois, että mitenkään stressaisin raskaaksi tulemisesta, vaik oishan se erittäin toivottavaa ja hienoa. Neuvolan terveydenhoitaja sanoi, että ootetaan ens viikkoon ja sit ruvetaan tutkimaan asiaa. Vähän alkaa jänskättämään, että mikä mul oikeen on, kun tällä tavalla kroppa kikkailee... :/
 
Lyydia
Oon taustaillu tätä keskustelua viime viikolta lähtien toivonkipinää etsien. Edelleen odotan mielenkiinnolla miten teille, etenkin sinulle masentunut käy! bd bd Tulethan sitten kertomaan!

Itsellä kävi nyt sitten näin: eka yrityskierto aloitettiin tammikuun puolessavälissä ja olin muka sillä asenteella että en hermostu jos jonkun aikaa menee. Olin tuota jo vähän miettinyt että miten hedelmällisiä tässä ollaan kun ennen pillereitä oli kierrot epäsäännölliset ja nyt vielä kolmisen vuotta olen syönyt hormooneja, usein monta laattaa putkeen että oikein saa systeemin lamaantumaan. No, menkkoja ei sitten vaan kuulunut. Ja meikäläinenhän ei ollut nahoissaan pysyä, arvatkaa kuinka monta testiä paloi ja negojahan ne olivat, pirulaiset :kieh:
Oireitakin itselleni kuvittelin mutta selkeämpinä hetkinä myönsin että omasta päästä ne on lähtöisin. Mies järkevämpänä yritti toppuutella.

Toissapäivänä oli etova olo, ja yöllä sitten näin unta että oksensin ja mies sanoi unessa että kyllä sulla nyt oikeasti taitaa jokin olla... Eilisaamuna, kp 46, sitten testasin halpistestillä HAAMUN! :D aika vahvankin sellaisen, ja tänä aamuna Aconilla ihan selkeän plussan! En ollut silmiäni uskoa kun sen haamun näin, piti miehenkin monta kertaa varmistaa että on siinä viiva :eek: :) Oireet tosi lievät edelleenkin, ihan pientä etomista välillä ja nännit arat, ei kyllä juuri enempää kuin yleensäkin ennen menkkoja.

Että näinkin voi siis käydä! Olen ikionnellinen enkä ole hyvää onneani uskoa, vähän semmoinen tunne vaanii takaraivossa että ei se näin hyvin voi mennä... Mutta vaikka jotain tulisikin niin tästä plussasta ainakin voi iloita. Toivon kaikille teille odottelijoille tsemppiä ja plussaonnea :flower:
Ja jos menkat nyt alkaakin niin kyllä se vauva vielä sieltä tulee! :hug:
 
Masentunut
Voi, onnea sinulle Lyydia! :hug: Ja mukavaa, että olet seuraillut tilannettani. Mä täällä pelkään, että mikähän mulla on kun ei mitään tapahdu. Kp 54/32 menossa ja tänä aamuna TAAS nega. En edes olettanut, että tänään olisi testi voinut plussaa näyttää, mutta testasin koska tänään ollaan lähdössä viihteelle niin jotenkin vain sisäisesti huoletti. Vaan eipä tullu plussaa niin ihan rauhassa saa vetää pään täyteen! :\| No, jospa ei nyt kumminkaan, mut jotakin otan kyllä, että vähän "rentoudun"... Enpä olisi uskonut, että ihan odotan menkkojen alkamista... Ei vaan jaksaisi tätä epätietoisuutta :(

Kuinka kauan teillä on pisimmillään ollut menkat myöhässä selittämättömästä syystä? :/
 
Kiitos kaikille!

Masentunut:Meillä ollaan yritetty tätä toista n.9kk ja viime syyskuussa sain silloin sen keskenmenon eli siitä meni sit 4kk,kun tämä vauvanalku tärppäsi,esikoinen tärppäsi 3kierrosta.
Vieläkin todella epätodellinen olo,odotan jo niin vk12 saa vähän huokasta helpotuksesta ja pääsee ekaan ultraan.

Niin ja masentunut voihan se olla et se plussa sieltä vielä ilmaantuu,kun tänään pääset vähän tuulettumaan ja saat muuta mietittävää.
 
Masentunut

Mulla kyllä oli menkat tosi myöhässä molemmista lapsista, enne ku plussas..paljos noi sun kierrot tekee..yli kaks viikko myöhäskö? Mulla plussas tosiaan josku rv 7 molemmista :eek: . Eli tekee kolmisen viikkoo menkoista..Ja nyt epäilen kans vahvasti, että oisin raskaana, kp 35/28,ja nega tänä aamuna..Eikä toivooka plussasta siis vähään aikaan, jos vaikka oisinki raskaana..siis jos vanhat merkit pitää kutinsa. Todella rasittavaa..voin kyllä siis kuvitella tuntees!

Lots of :hug: . Ja toivon todella, että plussa vielä palkitsee odotuksen.
 
Masentunut
Kiitos, Gekkoli ja nelHM! :heart:

Tuntuu vain niin epätodennäköiseltä enää plussata. Taas tuli acon 10 roskishaamu.. :\| Siis, kun eilen tein sen illalla niin tänä aamuna oli haamu. Äh, pitäis hävittää heti ne testit, ettei tulis enää katsottua roskikseen.

Eilen ei sit mentykään vielä juhlimaan, mut tänään sitten. Saa jotain muuta ajateltavaa kuin vauvat ja raskaus =)
 
Onnittelut Lyydia!!! :flower: Ihanaa kun joku plussaa, se antaa toivoa muillekin. =)

Otahan rauhallisesti, masentunut, ettei sitten harmita jälkeenpäin jos kuitenkin plussaat! Sitten kun on raskaana on helposti kovin huolissaan kaikesta mitä on tullut tehtyä silloin kun ei tiennyt olevansa raskaana... Itse vedin juhannuksena nakit silmille ja plussasin heinäkuun 1. päivä. Kaiken tietämyksen mukaan sen ei pitänyt vaikuttaa sikiöön mutta herra MitäJosKuitenkin vieraili meillä melkoisen usein raskausaikana... Tsemppiä!
 
Tsemppiä Masentunut :flower: ! Miekin olen seuraillut taustalta tätä keskusteluu... mulla kanssa menkat myöhässä ja paaaljon, 9.12.06 viimeksi alkanut menkat ja sen jälkeen ei oo kuulunu! Eli taitaa tulla kohta kolme kuukautta, ja en siis ole raskaana.
Kävin terveyskeskuslääkärillä ja hän määräsi 10 pvn Terolut kuurin, jonka olen syönyt ja nyt sitten odotellaan menkkoja alkavaksi.
Että ymmärrän erittäin hyvin "turhautumisesi" kun itselläkin testejä paloi aika monta.
Ollaan yritetty heinäkuusta -06, jätin siis silloin pillerit pois ja kierto on ehkä sen takia sekaisin, ennen tätä "kuivaa" kautta kierrot oli jotain 28-36 päivää ja sitten vaan katosivat. Ihmeellinen on naisen kroppa... :headwall:
 
Iltaa
Mulle ei tullu plussaa..vaan varhainen keskenmeno :( . Kp 36/28 alko vuotaa, eli eile ja iha sairaat kivut alaselässä ja alavatsalla kans vaihtelevasti.
Toivon teille kaikille menkkansa kadottaneille PLUSSAAAAAA :heart: :heart: :heart:
 
Täpinä
Viikonloppuna täti sitten vihdoin ilmaantu paikan päälle. Eli nyt ollaan taas kartalla. Kaiken kaikkiaan menkat oli siis myöhässä kaks viikkoa, mikä on mulle aivan ennenkuulumatonta. Toivottavasti ei ikinä enää käy näin, oli aikas hermostuttavaa. Ja tosi paljo jäin miettimää tot varhaista keskenmenoa... Mut kait mulla sit vaan oli tosi myöhässä menkat.

Kaikille kuumeilijoille plussatuulia!! =)
 
Täälläkin testi vaan negaa. :wave: :'(

Eikä merkkiäkään et ois täti tulossa, tänään kp 39/n.32. Viime pe oli testi vielä nega, tänään vein lähetteellä näytteen labraan, ja sinne saa sitten tänään iltapäivällä soittaa ja kuulla jälleen negan tuloksen. :/

Ja tosiaan ärsyttävintä on tämä odottelu, vaikka sitä plussaa kuinka toivookin... :headwall: Meillä nyt yk 7 menossa... Pääsis sitten vaan pian laskeskelemaan seuvaan kiertoon... :/
 
Mä testasin eilen... veikkaan, että testi oli viallinen ekaks näytti TOSI haaleata plussaa.. ja sitten ihan selkeä Nega.. Menkkojen olis pitänny alkaa 3.3. Viimeksi kun testasin plussan. Mulla oli ihan samanlainen olo kun nytteenkin. Sellanen et menkat alkaa, nälkä ja jatkuva vessahätä.
 
Masentunut
Voi, pahoittelut sulle, nelHM :( Voimia! :hug:

Plussatuulia kaikille ei vielä plussanneille! Toivotaan paljon plussia tänne :heart:

Omaa napaa: Kp 57/32 menossa. Tänä aamuna kurkkukipeä ja nokka tukossa kun heräsin ---> Oisko flunssa tulossa. Ja sitte vielä hiivan pukkasi päälle! :/ Äh, tympii!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 14:43 Masentunut kirjoitti:
Voi, pahoittelut sulle, nelHM :( Voimia! :hug:

Plussatuulia kaikille ei vielä plussanneille! Toivotaan paljon plussia tänne :heart:

Omaa napaa: Kp 57/32 menossa. Tänä aamuna kurkkukipeä ja nokka tukossa kun heräsin ---> Oisko flunssa tulossa. Ja sitte vielä hiivan pukkasi päälle! :/ Äh, tympii!
Mullahan tuli kans hiiva. Eikä kyl oo oikeestaan koskaan..en ees muista millo viimeks..esikoista oottaessa tais iha alussa olla jotain..mut pitkä aika.
joko oot pyytäny verestä testii? Pakkohan sun ois pian saada, hullukshan tuos tulee, ku menkat ei vaa ala..tiedän tunteen!!!
Plussapuhuri nyt sulle, ja muillekin tietty :heart: :heart: :heart: :heart:
 
oon täältä taustalta kans seurannu tätä keskustelua, ja kovasti toivonu, et plussia tulee! "masentunut", ite oon sitä mieltä, et jos haamun saa testiin (oli se sit roskishaamu tai heti haamu), niin olet raskaana, sillä raskaushormoonia on erittynyt ja plussaa näyttää :) toivon kovasti, kovasti, että olet kohta odotuspuolella! tsemppiä kaikille!
 
kuupää
Minullaki on nyt 8 päivää myöhässä ja kaks negaa testattu. Voi hyvinki olla että ovulaatio on ollu myöhässä, koska aiemmin murehdin sitä, kun ei ollu juuri lämmöt koholla. Nyt on lämpöä jo enempi. (Aamulla mittasin kainalosta vessakäynnin jälkeen 36,75 ja iltapäivällä 36,87.)
 

Yhteistyössä