Testi vaan näyttää negaa!

  • Viestiketjun aloittaja Masentunut
  • Ensimmäinen viesti
Masentunut
Minuakin lohduttaa, kun saa puhua tästä kohtalotoverin kanssa. Kun ei mies niin hyvin ymmärrä, vaikka kyllä sitäkin kovasti harmittaa ne ainaiset negat. Siksi se kielsikin mua enää tekemästä testejä seuraavaan viikkoon... :eek: Taitaa olla liikaa vaadittu minulta... Ku tämmönen testien tuhlaaja olen ;)

Mä ajattelin, että pitäsikö mennä teetättämään raskaustesti verestä ens maanantaina... Tekeeköhän ne sitä jos on vaan vähä yli viikon menkat myöhässä? :/

Siitähän se ainakin selviäis eikä tarttis enää miettiä ja pohtia.

Tosi kiva kuitenkin kun saa täällä jutella sun kanssa, Mspitz! :hug: :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2007 klo 22:44 Masentunut kirjoitti:
Minuakin lohduttaa, kun saa puhua tästä kohtalotoverin kanssa. Kun ei mies niin hyvin ymmärrä, vaikka kyllä sitäkin kovasti harmittaa ne ainaiset negat. Siksi se kielsikin mua enää tekemästä testejä seuraavaan viikkoon... :eek: Taitaa olla liikaa vaadittu minulta... Ku tämmönen testien tuhlaaja olen ;)

Mä ajattelin, että pitäsikö mennä teetättämään raskaustesti verestä ens maanantaina... Tekeeköhän ne sitä jos on vaan vähä yli viikon menkat myöhässä? :/

Siitähän se ainakin selviäis eikä tarttis enää miettiä ja pohtia.

Tosi kiva kuitenkin kun saa täällä jutella sun kanssa, Mspitz! :hug: :heart:
En tiedä mitä vaaditaan että saa sen verikokeen, meillä neuvolassa oli puhe vain virtsanäytteestä. Ehkä kannattaa soittaa ja kysyä millainen käytäntö siinä on. Meillä mies kyllä onneksi ymmärtää ja jännittää mun mukana. Ja kantaa testejä mulle töistä tullessaan. ;) Vähän väliä tulee tekstaria että mikä tilanne ja mikä olotila. Sille on kyllä ihan yhtä iso "pommi" kuin mullekin jos tässä nyt huonoja uutisia tulee. Vaikka pitäis varmaan ajatella ettei se maailma tähän kaadu, uusia yrityksiä tulee. Toivottavasti vain ei tule paljon tällaisia odotusaikoja kun ei tiedä mistä on kysymys... Helpompi jos vain tylysti alkais menkat silloin kun niiden aika on. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 14:01 Masentunut kirjoitti:
Voi, oon pahoillani menkkojen alkamisesta, Mspitz :( :hug:

Ensi kerralla sit parempi onni mukana!

Saa nähdä miten mulla käy... :/
Kiitos. Mä olen täällä kuulolla kuitenkin, tule kertomaan sitten...! b d
 
Mspitz :attn:
Mulla oli vähän sama juttu ja stressi kun alettiin toista yrittää kun esikoinen täytti 8kk:tta. En kanssa halunnut että tulis liian iso ikäero lapsille ja että ois sit seuraa toisistaan kun täällä metsässä asutaan. No vuos meni yrittäessä eli nyt tulee 2vuoden ja 5 kk:n ikäero. Olen kuitenkin siinä mielessä tyytyväinen, että sai esikoisen kanssa viettää laatuaikaa kunnolla ennenkuin toinen tuli. Nyt ei sitten enää koskaan ole sitä tilannetta että voisi vaan yhdelle antaa ns. "kaikkensa" =)
Ja kyllä mä uskon että leikitkin sitten löytyvät vaikka ikäero nyt on toi yllämainittu. Hyvää jatkoa sulle ja nauti näistä hetkistä vielä mitä saat viettää ainokaisesi kanssa =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2007 klo 16:46 uskis kirjoitti:
Mspitz :attn:
Mulla oli vähän sama juttu ja stressi kun alettiin toista yrittää kun esikoinen täytti 8kk:tta. En kanssa halunnut että tulis liian iso ikäero lapsille ja että ois sit seuraa toisistaan kun täällä metsässä asutaan. No vuos meni yrittäessä eli nyt tulee 2vuoden ja 5 kk:n ikäero. Olen kuitenkin siinä mielessä tyytyväinen, että sai esikoisen kanssa viettää laatuaikaa kunnolla ennenkuin toinen tuli. Nyt ei sitten enää koskaan ole sitä tilannetta että voisi vaan yhdelle antaa ns. "kaikkensa" =)
Ja kyllä mä uskon että leikitkin sitten löytyvät vaikka ikäero nyt on toi yllämainittu. Hyvää jatkoa sulle ja nauti näistä hetkistä vielä mitä saat viettää ainokaisesi kanssa =)
Kiitos, kyllä tämä tästä. Oikeassa olet, esikoiselle ja minulle tämä aika on ihan spesiaalia kuitenkin. Toisaalta tässä on ollutkin vähän haikea olo kun olen ajatellut että pian poika "menettää" ainutlaatuisen asemansa. Ollaan halittu ihan hurjan paljon viime päivinä. Kyllä sitä muutenkin tehdään,
mutta nyt on tainnut pojan kiintiökin tulla täyteen... :whistle: No. Me täällä sitten jatketaan yrittämistä ja toivomista. Mä uskon että meille suodaan lapsi sitten jos ja kun aika on oikea, välillä on vain niin vaikea odottaa.

Tulinpa muuten aika uskomattoman kipeäksi, vatsa ja selkä polttaa ihan hulluna ja pää jomottaa. Jää tuo henkisen puolen sureminen ihan toisarvoiseksi kun yrittää jaksaa touhuta pojan kanssa. Hyvä niin.
 
Hei!
Minulla myös sama ongelma eli menkat on myöhässä viikon ja kolme testiä oon tehny ja kaikki ollu negoja :( ,toista yritetään,esikoinen 05/06,synnytyksen jälkeen en ottanut ehkäsyä eli halutaan toinen heti perään,syyskuun lopulla sain keskenmenon,raskaus oli aivan alussa,se oli kyllä kova kolaus mutta onneksi tuo meidän pikku neiti vie ajatuksia pois tapahtumasta,mulla onkin ollut synnytyksen jälkeen aivan sekaisin menkat ja kävin jo terveyskeskuslääkärillä juttelee niistä ja toivoin hormoonipillereitä mut ei antanut,verikokeita otettiin mut ne oli kaikki aivan normaaleita,nyt päätinkin et meen vielä tässä yksityisellä käymään ja nyt jo senkin takia,et nyt ne menkat jäi vallan pois,siis tuli ennen tätä jopa 4 päivän välein,jollei nyt vielä se toinen viiva siihen raskaustestiin jostain tupsahda,oireita on paha olo mut oon miettiny,et mahdanko kuvitella nekin vaan,on tää ihmisen elämä välillä ihmeellistä :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 23:26 Gekkoli kirjoitti:
Hei!
Minulla myös sama ongelma eli menkat on myöhässä viikon ja kolme testiä oon tehny ja kaikki ollu negoja :( ,toista yritetään,esikoinen 05/06,synnytyksen jälkeen en ottanut ehkäsyä eli halutaan toinen heti perään,syyskuun lopulla sain keskenmenon,raskaus oli aivan alussa,se oli kyllä kova kolaus mutta onneksi tuo meidän pikku neiti vie ajatuksia pois tapahtumasta,mulla onkin ollut synnytyksen jälkeen aivan sekaisin menkat ja kävin jo terveyskeskuslääkärillä juttelee niistä ja toivoin hormoonipillereitä mut ei antanut,verikokeita otettiin mut ne oli kaikki aivan normaaleita,nyt päätinkin et meen vielä tässä yksityisellä käymään ja nyt jo senkin takia,et nyt ne menkat jäi vallan pois,siis tuli ennen tätä jopa 4 päivän välein,jollei nyt vielä se toinen viiva siihen raskaustestiin jostain tupsahda,oireita on paha olo mut oon miettiny,et mahdanko kuvitella nekin vaan,on tää ihmisen elämä välillä ihmeellistä :headwall:
Lykka till, gekkoli, toivottavasti onnistaa! Olen pahoillani tuon keskenmenosi vuoksi, usein olen miettinyt miten siitä itse mahtaisin selvitä. Nytkin oli ihan riittävän kova kolaus kun menkat alkoi viikon myöhästymisen jälkeen. Onneksi testit näytti koko ajan negaa, se sentään vähän lohduttaa. Tänään oli kyllä hieman paha olla kun tapasin erään samassa synnytysvalmennusryhmässä olleen naisen ja hän odotti jo seuraavaa... *kateudesta vihreänä* :(
 
Masentunut
Erittäin paljon plussaonnea myös sinulle, Gekkoli! Peukkuilen sulle! =)

Olet sinä kyllä aika ihana ihminen, Mspitz, kun jaksat ja viitsit täällä muita noin kovasti kannustaa! :hug:

Saat minut hyvälle tuulelle :heart:

Omaa napaa: Menkkoja ei oo kuulunu... ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 21:45 Masentunut kirjoitti:
Erittäin paljon plussaonnea myös sinulle, Gekkoli! Peukkuilen sulle! =)

Olet sinä kyllä aika ihana ihminen, Mspitz, kun jaksat ja viitsit täällä muita noin kovasti kannustaa! :hug:

Saat minut hyvälle tuulelle :heart:

Omaa napaa: Menkkoja ei oo kuulunu... ;)
Äläs nyt tuuleta, ihan tässä nolostuu... :ashamed: Jotenkin sitä vaan elää niin mukana muidenkin odotuksissa kun itsellä liippasi niin liki ja sitä on kauan toivonut. Mutta iloinen olen jos saan jonkun täällä hyvälle tuulelle! :D Ja mitä pidemmälle sun menkat myöhästyy niin sitä enemmän toivon sulle +++plussaa+++!!! bd bd =)
 
Masentunut
Taas testasin negan tänä aamuna :( Nyt on varmaan jo pakko uskoa, että ei sitä pikkuista vielä tuolla masussa ole. Pakko lopettaa testailu, kun menee niin paljon testeihin rahaa...

Pitää tässä ruveta niitä menkkoja odottelemaan... Toivottavasti alkaisivat pian.. Kp 44/32 menossa. Piiiiitkä kierto :/

Äläs nolostele, Mspitz ;) Mukavaa on ollut kanssasi jutella! :heart:
 
Masentunut
Entäs jos ei osaa olla kärsivällinen? Mä en ainakaan osaa... :\| Kun niin kauheesti haluis sen plussan siihen testiin niin pakko vaan aina ostaa testi ja toivoa, että tähän testiin tulee se kaivattu plussa!

Jotenkin vaan tuntuu uskomattomalta, että voisin vielä plussata, kun menkat ovat jo kohta 2 viikkoa myöhässä. Ei siihen oikeen jaksa enää uskoa... :(

Ärsyttävää, kun mua tämmöisessä jännityksessä on pidetty jo yli kaksi viikkoa! Onko mitään järkeä?!? :kieh:
 
mulla nyt menkat myöhässä, kaks viikkoo, oon tehnyt jo 4 selvää negatiivista testiä..eikä kuulu eikä näy..missä mättää?? ikinä mulla ei oo ollu ku max.viikon myöhässä eli siis kierto on 30-33päivää, soitin tänään äitiysneuvolan terkalle, ja sano vaan et testaile vaik uudestaan viikon päästä, kun kävin nyt maanantaina tekemässä sen testin..antaa niinku turhaa toivoo :eek: :/ kun tiedän et en oo kuiteskaan raskaana olishan se testi jo näyttänyt plussaa...ja sano vaan et odotellaan nyt pari kuukautta, että mulla voi olla sekasin elimistö, kun sain marras-joulukuun vaihtees alkuraskauden keskenmenon viikoilla 7, mut mulla tullu tässä välissä yhet normaalit menkat, eli ne viimeset alkoi 9.1, mun synttäri päivänä :D
 
Tein kans neljännen testin eilen ja nega :headwall: kaks viikkoa menkat myöhässä,eikä mitään tuntemuksia nyt,ei sitä et olis raskaana tai et menkat alkais,no niillä menkoilla ei nyt niin väliä olis mut tää epätietoisuus on niin turhauttavaa :'( esikosta ei ollu mitään tällästä,menkat jäi pois ja plussa tuli testiin sillon heti ja sama oli tästä kesken menneestäkin,no toivottavasti me kaikki saadaan pian tietää miten meijän käy ;)
 
mulla sama juttu kun sulla GEKKOLI , kans menkat kaks viikkoo myöhäs, eikä mitään tuntemuksia niistä tai raskaudesta..ei ollut kyllä tytöstäkään mitään raskausoireita, ja heti tuli testiinj selvä plussa, keskenmenossa mikä oli n.7viikoilla tuli haamu...käännyn kyllä lääkärin puoleen kohta.. :\|
 
Masentunut
Heippa hei!

Tänään mullakin kaksi viikkoa myöhässä. Kp 46/32 siis... :/ Tää epätietoisuus on tosi tympeetä. Mulla on ollu hieman nippailuja vastassa, vähän kuin menkkakivut... Tosi lieviä silti.

Tsemppiä kaikille! Toivotaan, että plussat vielä kaikilla testiin pärähtää ;)
 
mulle kävi niin että edellisen synnytyksen jälkeen menkat kun alkoi, tulivat ensin 38 päivän välein. ja sitten loppuivat. tein testin, toisenkin jne ja sitten tuli pari haamua. ja minähän siitä innoissani varasin jo alkuraskauden ultrankin. oksetti, heikotti ja väsytti.

ja sitten tulikin vuoto, pari viikkoa testin jälkeen. eli kuukauden heitti kierto (tai tuli aikainen alkuraskauden keskenmeno toisinsanoen).

mutta ehkäpä se joskus tärppää, kunhan tuo kierto vähän asettuisi. nytkin heittää muutamalla päivällä viimekiertoon.

plussaonnia teille, toivottavasti en masentanut. toivoa on niin kauan kuin menkkoja ei näy.
 
möykky
toisen lapsen kanssa menkat myöhässä 14 päivää ja silkkaa negaa. Pientä raskausoireen tuntumista kyllä oli sen kahden viikon jälkeen, vein varmaan 6 kertaa virtsa näytteen terveyskeskukseen ja aina vaan negaa. Hermot meinas mennä mutta lopulta se plussa perähti testeihin tk:ssa ..haamuna kylläkin.

Tsemppiä kaikille menkkoja tai plussaa odottaville!!! Minun tuttava joutui odottomaan rv 9:lle, jotta sai plussan testeihin. Joillain kuulema voi mennä jopa 5 kuulle saakka, ennen kuin hcg arvot nousevat :headwall: :headwall: siinä vasta plussan odottamista :LOL:
 

Yhteistyössä