Terolut mimmit

Hei vaan!

Täällä ollaan viikko vuodettu, saa nähä kauanko vielä vuodan... Ehkä on runsaampaa vuotoa, kun menkoissa, mutta ei onneksi elämää haittaavaa. Kipuja on ollu vaihtelevasti. Sunnuntaina oli kovimmat kivut, mutta ne hoitu hyvin kotona lääkkeillä. Muuten olo on hyvä :), mikä on ehkä tärkeintä. Eilen kävin taas labrassa, ja tänään soittivat tuloksista ja hormoni oli jo alle 300, eli hurjan hyvin laskenu. Vielä ens viikolla labraan, luulen että sitten jo hormonit on nollassa tai jopa mun tuurilla miinuksella :D

Taidan nyt käydä harvemmin täällä kommentoimassa, mut käyn kyllä lukemassa teidän kuulumisia. Tiiä sitten että pitäskö mut siirtää taustailijoihin sinne joulukuun loppuun asti, ku sitten olis taas lupa ruveta yrittämään :). En ees teroja rupee syömään ennen ku tääs yritys alkaa, enköhän mä pärjää ilman tätiä sinne asti jos ei luomuna ala :D. Eihän sinne oo enää kauaa aikaa.

Jos jotain hyvääkin, nii ei tarvii nyt stressata menkoista, että tuleeko vai ei :), eikä tarvii vahata ovistestejä. Saatika jännittää r-testien kanssa. Voi ottaa ihan rauhassa ;)

Mutta kaikille muille kovasti plussatuulia :heart:
 
Hei!
Ajattelin minäkin tänne mukaan ilmoittautua.
Eli minulla todettu PCO jo teininä, ja Teroja tullut syötyä useampi kuuri aiemmin, mutta nyt söin useamman vuoden putkeen Yasmineita ja oli toki ihanan tasainen kierto. Pillerit lopetin 3 kk sitten, menkkoja ei ole kuulunut ja eka Terolut-kuuri olisi tarkoitus aloitella nyt maanantaina. PCO:n takia gyne määräsi Terot kymmenen päivän kuurina aina kerran kolmessa kuukaudessa. Vuosi pitäisi mennä näin ja katsellaan sen jälkeen, mitä tehdään ja missä mennään. Kova yritys meillä menossa ja miehen kanssa lasta hirmuisesti toivottaisiin. Clearblue heitti haamun viikko sitten, sen jälkeen toisella merkillä nega ja sitten clearbluella haamujen haamu... Empä noihin haamuihin uskonut, mutta turha toivo nousi silti... Terot nyt ma käyntiin, ja toivon, että niillä myös jotain tapahtuu.. (kokemusta myös siitä, ettei terot käynnistä vuotoa...)
 
Fossiili mukavan positiivinen viesti, harmi että sulle kävi niin.. toivottavasti vielä saat nyytin syliin.. :) paljon haleja ja tsemppistä ja stressitöntä aikaa!

Hennu86 toivottavasti tämä kierto toisi sulle plussan. Jospa se gyne sulle ne clomit määräisi? pyydät vaan jos ei se ite hoksaa!

ON eilen oli kontrolli ja paljon oli rakkuloita, mutta säälittävän kokoisia.. 8-10mm vasemmassa, piikittely jatkui perjantai-sunnuntai 75 yksikköä/päivä ja maanantaina taas seuranta. Jos ei ole tarpeeksi isoa rakkulaa, niin sitten ei ole inssiä. Lääkäri tuumas, että josko menis sitten ens kierto vielä kokeilulla clomifen-puregon yhdistelmä ja sit jos ei vastetta, niin suoraan IVF. Sain aikaa jutella miehen kanssa ja päädyttiin siis siihen, että inssiä kokeillaan vain sen kerran ja jäädään odottelemaan IVF-hoitoja. Lääkäri sanoi, että päästään varmaan vuoden alussa hoitoihin?!? Eli pitäkäähän peukkuja, että puregon saisi vauhditettua mun kropan toimimaan maanantaihin mennessä :)

MacyGray
mites sulla noi follit on kasvanu? Paljonko se folli ruukaa kasvaa päivässä, mietin vaan jos nyt oli 8-10mm kokosia, niin paljonko pitäs olla maanantaina. Mun lekuri sano, että jos follit olis sellasta 16mm maanantaina niin inssi olis keskiviikkona?
 
LadyBlue > Polilla lääkäri sanoi, että follit kasvavat 1-2mm/vrk. Hyvin siis ehtivät sinullakin kasvaa. Joskus käykin niin, että hoidon alussa kasvu on hidasta ja ottavat sitten loppukirin. Toivoa on. Pidetään peukkuja! =)

Vilja-Vilhelmiina > Tervetuloa! :wave: Aika ihmeellinen on kuuriesi ohjeistus, jos kerran kolmessa kuukaudessa popsit sen 10 päivänk uurin Teroja. Yleensä se määrätään kolmelle perättäiselle kierrolle aluksi ja tarvittaessa jatketaan. Usein se kolmen kierron kuuri säännöllistääkin kierrot ainakin joksikin aikaa. Sinuna tarkistaisin vielä tuon ohjeen ja kysyisin perustelut erikoiselle ohjeistukselle, jos todellakin tarkoitti tuota 10pv:n kuuri joka kolmas kuukausi.

Oliko tuo testisi se CB:n plussatesti? Sen haamuihinhan ei ole luottamista, kun ovat niin tulkinnanvaraisia. Vain kontrolliviivan levyinen testiviiva on haamu ja nekin ilmeisesti saattavat olla vääriä. Suosittelen Apteekin omaa ja sitten Prismassa ja Cittareissa myynnissä olevaa Pregcheck-testiä, joka on ilmeisesti sama kuin tuo apteekin oma. Vain hinta on halvempi. :D

Oma napa: Neljäs pistos meni eilen ja tänään on alkanut olla ovisoireita. Ehkä tässä kierrossa on toivoa "aikaisesta" oviksesta. Huomenna on kontrolli. Mies lähtee taas työreissulleen aamulla, joten toivon oviksen olevan joko huomenna tai sitten venähtävän vähintäänkin tuonne torstaille. Silti olisi kiertopäivien osalta vielä ihan mukavissa lukemissa. Eilinen ovistestin viiva oli vielä haalea. Tänään täytyy yrittää ehtiä dippaamaan kaksi testiä ennen iltaa ja ehkä huomenna sitten vielä yksi ennen kontrollia.
 
macy gray : Jep, tuolla ohjeistuksella pitäisi mennä. PCO:n takia ei oikeastaan ole toivoakaan, että kierto tasaantuisi - tasaista kiertoa mulla ei ole ollut ikinä koskaan edes vähää aikaa. Terot nyt lähinnä, jotta edes tyhjennysvuoto tulisi, muuten kun ei mitään näytä tapahtuvan. Ja juu, CB:n maineesta nyttemmin kuullut ja vahingosta viisastuneena siirryn toisiin testimerkkeihin, sitten joskus kun taas tuntee minkäänlaista tarvetta testailla. Kai minä olen jo jotenkin valmiiksi asennoitunut siihen,että vaikeaksi tämä menee joka tapauksessa meillä...

Parempia ovulaatio- ja plussatuulia teille muille :)
 
MacyGray onko sulla ollut koskaan tuhruttelua puregonin aikana, mulla alko eilen tulla hieman veristä vuotoa ja jatkunut tänään. Lisäksi olo on kauhea, pyörryttää, maha sekaisin ja meinasin oksentaa. Meinasin jo jättää tämän päivän viimeisen piikin pistämättä, mutta tuttu sairaanhoitaja sulki oireden perusteella ainakin hyperin pois, koska ei mulla ole mitään suoria hyperi oireita. Huomenna seurantaultra, taidan olla saikulla jos olo ei parane, kirjoittaakohan ne siellä polilla saikkulapun?
 
Hei, täällä lääkäri määräsi ettei teroja kun vasta kp 35 jos ei menkat ole itsestään alkanut! Eka teen tietty testin! Mulla oli kp 8 laproskopiassa eikä endoa löytynyt ja johtimet olivat auki! En tiedä onko ovista ollut mutta valkovuotoa on ollut kp15 lähtien... Menkka juilintaa ollut kahtena päivänä ja jomotusta ala mahassa..
 
Gyne laitto lähetteen labroihin (kilppari, keltarauhas ym). Mut nyt en tiedä. Mä en halua! Mä en tiedä haluanko mä oikeasti ottaa selvää mikä mussa(tai miehessä) on vikana. Mä en tiedä olenko vielä valmis noihin.

Mutta ei kai se oo paha jos lykkää vaikka vielä puolella vuodella?

Miten tässä näin kävi :( ?
 
Aadami
Ambro sä olet vielä nuori joten sulla ei ole vielä mikään kiire tutkimuksiin.
Tosin, hommaan voi tulla tehokkuutta ja nopeitakin tuloksia jos juttua vähän avitetaan.

Se että yritystä on takana esim. se "kriittinen" vuosi ei vielä tarkoita sitä että kummassakaan olisi mitään vikaa.

Ite olen vain niin malttamaton, että olisin jo valmis vaikka mihin hoitoihin. Mulla on ne verikokeet jo otettu ja kaikki arvot oli ok. Seuraavaksi pitäis mennä torvien aukiolotutkimukseen ja sperma-analyysiin. Ite oon menossa ens kierrolla tuohon tutkimukseen, mutta miehen saaminen näytettä antamaan on vielä työn alla...:stick:
 
surkeita kuulumisia. Ei niin mitään ollut kasvanut. Surkeita rupulaisia ja kierto meni poikki :/ sinne meni 200 € taivaan tuuliin. Ensi kierrosta Clomifen 50mg x 2 /vrk ja sama rumba.. jos ei vieläkään kasva, niin sit IVF suoraan.. vittu tätä elämää ja pahoinvointi jatkuu, saikulla olen ja niin olen varmaan huomennakin. Kaikki turhaa! Anteeksi, mutta olo on paska ja mitäänsanomaton, tuntuu niin pahalta. Vaikka mies yritti lohduttaa, että kyllä me vielä nyytti saadaan. Nyt tuntuu, että ei saada! Verinen vuotokin vaan jatkuu ja gyne ei siihen osannut oikeen mitään sanoa, se voi olla joki endopesäke vaan joka vuotaa?
 
SL
Heippa kaikille!

Ilmeisesti Terolutit eivät haittaa ovistestejä? Itse syön elämäni ensimmäisen kerran Teroluteja 10mg 16.-25.kiertopäivinä. Toisen Tero-kuurin aloitin 3 päivää sitten. Ensimmäisen Terolut kuurin jälkeen menkat oli tasan sen 28 päivää. Heh.

Mutta luulen, etten ovuloi juurikaan koskaan. Ensimmäisen kerran ostin ovistestejä toukokuussa ja silloin bongasin oviksen, mutta en raskautanut siitäkään huolimatta. Kiertoni on vaihdellut 30-48 kiertopäivää, jonka vuoksi gyne sitten kehoitti minua aloittamaan nuo Terot.

Mietin vain tässä, että syönkö "turhaan" noita Teroja jos en edes ovuloi...
Toukokuun jälkeen päätin, etten nyt tikuta ovista ollenkaan, että tärppää jos tärppää... No ei oo tärpännyt ja sitten heinäkuussa taas aloin tikuttaa ovista ja ei mitään... Nyt 1.tero-kuurin jälkeen tikutin ovista 11-17 kiertopäivinä, ja ei mitään... Plääh.

Miten tälläinen asia kuin lisääntyminen voikin olla näin hankalaa... huoh!
Ja kaikki muut ympärilläni vaan "pamahtelee" tuosta noin vaan raskaaksi..

Minut voisi myös lisätä listalle, eli 19.kp/30-48.....29v....1.lapsi....6 yk.....2.Tero
 
Heippa kaikille! :wave:

Minä otan ja siirryn takavasemmalle. Mulla tosiaan menkat säännöllistyi niin, että terojen käyttöä ei ole tiedossa jatkossa. Iso kiitos kaikille kun jaksoitte vastailla mun kysymyksiin silloin kun tähän pinoon liityin, teistä oli tietämättömälle paljon apua. Kovasti plussatuulia kaikille! :whistle:
 
LadyBlue > Ekaa kertaa käytin nyt Puregonia eikä häiritseviä oireita tullut. Vähän vatsa oireili, mutta ei hyperin oireisiin viittaavaa kuitenkaan. Tihkutteluakaan ei ole ollut. Ikävää, että sulla ei lääkkeistä ollut apua. :hug: Millä annoksella ne nyt sitten olivatkaan? Onko teillä ollut puhetta lääkkeiden vaihtamisesta? Tuli mieleen auttaisiko Femar folleja kasvuun paremmin ja ehkä siinä Puregonin annostuksessakin on vielä korjaamista. Kunpa sulla saataisiin hienosäädettyä tuo lääkitys niin, että pienokainen saisi alkunsa. Tsemppiä! On varmasti musertunut fiilis nyt, mutta tilannetta aikasi surtuasi porskuta vaan toiveikkaana kohti uusia mahdollisuuksia. Eiköhän se onnistuminen jossain häämötä. :hug:

Ambrosia85 > Kyllähän sitä asioita selvittelemään lähtiessä miettii kuinka kykenee ottamaan uutiset vastaan. Sulla varmaan on nyt vaan sellainen paniikki tuon tutkimusasian kanssa kuin monilla raskauduttuaan. Se uusi pelottaa ja mietityttää kuinka tästä selviääkään vaikka vielä vähän aikaa sitten on ollut ihan varma siitä mitä tahtoo. Tutkimukset ja hoidot etenevät sen mukaan mihin itse olet valmis miehesi kanssa. Jos koet tarvitsevasi hieman aikaa, niin lykkää tutkimuksiin menoa. Tilannetta se ei muuta, mutta joskus nämä asiat ottavat oman aikansa. Tsemppiä! :hug:

Vilja-Vilhelmiina > Todella kummallinen ohjeistus. Tietääkseni kaikilla muilla on ollut ohjeistus niin, että 10 päivän Terokuuri n. kp15 alkaen ja kolmessa peräkkäisessä kierrossa. Sitten saatetaan pitää tauko ja katsoa alkaako kierrot pelittää vai jatketaanko toinen kolmen kierron kuuri perään. Uskallan heittää vahvan veikkauksen, että tuolla saamallasi ohjeistuksella ei kiertoja säännöllistetä vaan ehkä jopa sekoitetaan kroppaa entisestään. Toivon kyllä parasta!

enkeli85 > :wave: Mukavaa, että porukasta oli apua. Poikkeahan kertomassa kuulumisia. :)

marica30 > Tervetuloa!

SL > Sulla on sen verran iso vaihtelu kiertojen pituuksissa, että ovistestailua pitäisi jatkaa aika kauan. Lisäksi LH-huippu saattaa karata ohi, jos testaa vain kerran päivässä ja on tärkeää löytää testi, joka itsellä näyttää plussan selkeänä. Teroja pitäisi popsia ainakin kolme kiertoa ennen kuin kierrot alkavat pelittää säännöllisinä itsekseen. Siihen asti oviskin tulee miten sattuu. Kärsivällisyyttä. :) Mukavan aikaisin olet Terot saanut avuksi, joten ehkä piankin voi jo onnistaa. Itselläni kolmas Terokierto natsasi, mutta se meni varhaisesti kesken. Toivoa on. Tsemppiä ja plussatuulta!

Omat kuulumiset ovat hyvät. Eilen oli kontrolli ja ultrassa näytti varsin hyvältä. Toiselta puolelta löytyi n. 17mm folli ja limis oli jo n. 11mm paksuinen. Illalla sitten tuikkasin viimeisen kerran Puregonia ja tänään oli Pregnylin vuoro. Unohdin kysyä milloin aloitan Luget, joten siitä varmaankin pitää huomenna soitella. Yleensä on ollut ohje aloittaa irroitusta seuraavana iltana, mutta itse mieluummiin aloittaisin vasta seuraavana. Ovis kun tapahtuu 36 tunnin sisällä Pregnylistä ja h-hetken ollessa lähellä tuota maksimia alkaa Luget jo ennen sitä h-hetkeä. Toisalta luulisi lääkärienkin tietävän, mutta heilläkin näkyy olevan aika erilaisia näkemyksiä. Lugejen annostus nimittäin muuttui eikä enää tarvitse laittaa aamulla ollenkaan.

Nyt siis odottelen miestä kotiin kellistettäväksi ja sitten yritän piinailla piinaamatta. Luget on kahdelle viikolle, joten tavoitteeni on odottaa testaamattomana alkaako vuoto viimeistään kolmantena päivänä kuurin loppumisesta. Tuskin onnistun, mutta hyvähän se on haasteita olla. :D
 
SL
Muuten, mietin tässä, että voiko nuo Terolutit aiheuttaa herkästi keskenmenoja? Mietin, että jos hedelmöittynyt munasolu saapuu kohtuun juuri kun kuukautisten pitäisi alkaa, niin eihän se reppana munasolu pysty kiinnittymään kohtuun, jos se seinämä huuhtoutuu pois...

Mulla on ollut tammikuusta asti tuo kuukautiskierto 30-48. Viime vuoden joulukuussa lopetin e-pillereiden käytön.

Kaikkea sitä joutuukin elämässään miettimään, en olisi koskaan uskonut, että tällainen asia voisi olla näin hankalaa.

En tiedä teenkö tästä asiasta itselleni liian suuren jutun... Menen 10.päivä ortopedin poliklinikalle ja luulen, että siellä tekevät mulle polvien magneettikuvauksen.... nooh, tässä tietysti ajattelen, että uskallanko antaa kuvauttaa polviani vielä kun ei tiedä jos vaikka tässä kierrossa onni olisi ja tärppäisi elämän ihmeenalku :) heh. Mulla olisi tuolloin 10.päivä kiertopäivä 25 menossa, eli viimeisen Terolutin otan ja alan odottelemaan kuukautisia...
 
MacyGray mulla oli puregon 75iu kp 4-7 ja sit vielä lisää 75iu kp 9-12 ja kasvua ei tosiaan ollut, vain 8-10mm oli. Rakkuloita oli paljon. Seuraava kierto siis clomifen x 2 kp 3-7 ja seuranta taas kp 10. Clomeilla olen saanut sen yhden hienon follin sillon kesällä, joten jospa noi clomit nyt toimis. Hankala tuolla polilla kun lääkäri oli taas eri. Meillä oli ekan kaks kertaa tosi hyvä tyyppi ja maanantaina seurannassa oli herra ylilääkäri, joka oli jotenkin niin tylykin :/ nyt muuten tuntuu että jotain tuolla kasvaa.. aion ottaa ens kerralla puheeksi uudestaan, että onko järkeä ultrata jo kp 10 kun mulla on ollut digeillä LH-huiput kp 14-17 välillä... eilen talletuksia tehtiin ja toivon että siellä joku riepulainen irtoaisi.. ei nähdä työmatkojen takia miehen kanssa 5 päivään joten vähän ankeaa sekin..
 
LadyBlue > Oliko tuohon pelkkään piikittelyyn joku peruste? Miksi pistämisessä on välipäivä? Toivottavasti saat palata Clomeihin tai ainakin aloitella niillä, kun ne kerran toimivat. Aikaisilla kiertopäivillä on kyllä periksi annettu, jos siinä kp12-13 on lopetettu lääkitys. Mulla oli kevään hoitokierroissa molemmissa ovis n. kp20(+) eli kp14 vielä follit ihan vaiheessa. Yksi silti saatiin molemmilla kerroilla irti. Fostimonia silloin pistin Clomikuurin jatkona.

SL > Ei ne Terot keskenmenoja aiheuta tai siis estä kiinnittymistä. Oma keltarauhanen sitten huolehtii siitä, ettei vuoto ala. Ihan huoletta voit olla. :)

Tänään tai huomenna pitäisi olla ovis. On aika huono olo Pregnylin takia, mutta paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Kipuiluja on nyt ollut ovikseen vihjaten, mutta muuten ei oikeastaan tunnu siltä. Jospa tässä silti pääsisi peittojenheilutusfiilikseen. :D
 
SL
Tää on kyllä hyvä kun on tällainen keskusteluketju olemassa, jossa voi kysyä teiltä muiltakin samojen asioiden kanssa painivilta ihmisiltä. Ja saada ymmärrystä myös itselleen näistä asioista. Ja etenkin kun täällä tuntuu olevan ihmisiä, joilla on todella tätä kokemusta ja tietoa näistä asioista. Se tuo tietyllä tapaa rauhaa mielelle :)

ISO KIITOS TEILLE!!!! :heart:

Toivottavasti jokaiselle hyvät tuulet puhaltelisivat pian! :)
 
Heipä hei!

Täällä olis sitten kp 1/27 ja yk 5 sekä 2.terokierto! Eli Terolutit auttoi mulla kierron lyhentämiseen! Nyt lähetään siis ihan hyvillä mielin tähän kiertoon ja kattellaan, josko se ovis tulis ja sitten varmistellaan hyödyntäminen moneen kertaan, ettei ainakaan siitä jää kiinni!! :D

Plussatuulia Naiset! :)
 
Täällä on nyt kp16/31-35 ja dpo1. Vähän on vielä Pregnylistä huonohkoa oloa, mutta saatiin kyllä ovis hyödynnettyä. Lämmöt olivat jo eilen illalla nousseet ja kipuiluja oli päivän aikana paljon, joten viimeistään aamulla on h-hetki ollut. Irroituspiikistä ovikseen menee keskimäärin 36 tuntia, joten sikälikin täsmää. On ihan hyvä mieli, varsinkin kun saatiin miehen kanssa puhuttua asioista taas lisää. Nyt sitten vain odotellaan. Kiertopäiviä tarvitsee seurailla vain sen verran, että tiedän lopettaa tukilääkityksen kahden viikon käytön jälkeen. Saa nähdä kuinka maltan pysytellä enemmän taustalla täällä palstalla ja pitää testit kaapissa. Siinä dpo10 alkaa varmaan poltella jo kovastikin ja pari päivää myöhemmin testit jo suorastaan huutaa kaapista kutsuvasti. :D No, jäitä nyt kuitenkin hattuun ja hyvillä mielin odottelemaan. Jospa tämä nyt viimein onnistuisi.

SL > Niinpä! Tästä pinosta olen itsekin saanut paljon, niin tietoa kuin vertaistukeakin. :)

-pansku- > Hienoa, että kierto lyhentyi. Toivotaan nyt oviksen tulevan ihanteelliseen ajankohtaan ja loppupäänkin sujuvan mukavasti. Onnea uuteen kiertoon!
 
Macylle taas kiitokset . Sä oot vaan niin korvaamaton!

Mä aloitin taas terot.
Soittelin myös gynelle joka määräs labrat.
Mutta nyt sit ajattelin että meen KUNNALLISEN kautta. Tässä kuitenkin reipas vuos kuukausissa jo menty. Noh, mulla on labrat vetämässä mehiläisessä, ja ajattelin et soitan jokatapauksessa omahoitajalle ja kysyn mitä pitäis tehdä.
Saanhan mä tarvittaessa mehiläisessä todistuksen mun potilashistoriasta jos eivät usko yrityksen kestoa :)

mehiläisen gyne vaan ois torppaamassa suoraan naikkarille hormooniklinikalle, mutta se tietäs sitten ajamista helsinkin harva se viikko.
Kunnalliselta todennäköisesti lähettäisivä tohon viereiseensairaalaan jossa myös saadaan tutkimuset aluille. Ois hieman helpompi käydä kontrolleissakin siinä vieressä kun lähteä ajamaanyli 60km suuntansa.

Mutta toistaseks mä odottelen terojen purevuutta.

Hassua - rupesin nyt ihan aktiivisesti käyttämään ovistikkuja pois ja nyt kun on viides teropäivä, niin controlliviiva on todella selkeä :O
 
Hei kaikki! Sain eilen Terolutit korjaamaan epäsäännöllistä kiertoani. Huomasin muutama tunti tabletin ottamisen jälkeen oloni hirveän ahdistuneeksi, siitä muutaman tunnin kuluttua en tehny muuta kuin itkin ja nyt vielä seuraavana aamunakin olo normaalia "tunteellisempi". Voikohan Terolut aiheuttaa tällaista ylitunteellisuutta? En tosiaankaan ole kuukausiin itkenyt muuten kuin ilosta, eikä ole oikeastaan mitään hätää.
Toinen teoriani Terolutin sivuvaikutusten ohella on, että tiedän varsin hyvin että kyseistä lääkettä käytetään myös vauvatoivetapauksissa, ja poden melkoista vauvakuumetta. Mies on asiasta eri mieltä ja 'riitelimme' (tai no, minä puhuin suuni puhtaaksi ja mies oli nöyränä :D ) eilenkin asiasta pitkään.

Apuaa, onko jollakin toisella terolut aiheuttanut mielialan herkistymistä?
 
Vai voisikohan tässä olla jostain ihan muusta hormoniheilahteluja aiheuttavasta asiasta kyse.. normaalisti olen vuotanut verta koko ajan, lähes tauotta, kuukaudet läpeensä mutta nyt vuotoa ei ole näkynytkään yli viikkoon, vaikka eilen vasta tosiaan oli kauan odotettu lääkäriaikani ja sain nuo terot. Hmm.. :heart:
 
heips ja anteeks etten ole kerenny käydä yhtää päivittelemässä tietojani kun on tää elämä ollu yhtä pyörremyrskyä.

eli tällä hetkellä olis kp 45 ja menkkojakin on kerenny jo parit väliin.
teroja ei ollu tässä kierrossa ja tiistaina sitten testasinkin kun oon tässä ollu kipeenä ja jotenkin yli tyyni olo mutta oon saanu ihan hirmusesti aikaseks väsymyksestä huolimatta.
noh plussahan sieltä sitten tuli :)

en oo uskaltanu kertoo vielä kellekkään saatika soittaa edes neuvolaan kun viimeks kävi miten kävi.
aika näyttää miten tää nyt sit menee.
viikkoja olis nyt menkoista laskettuna 6+3...toivotaan ny parasta ja josko sitä uskaltais jo ens viikolla rimpauttaa neuvolaa
 

Yhteistyössä