Terolut mimmit

MacyGray en tiedä miksi oli välipäiviä pistämisessä ja miksi luovutettiin jo kp 12? Aion kyllä nyt puhua lääkärille tosta mun myöhäisestä ovulaatiosta ja kysyä voisinko pistää nuo loput puregonit clomien kanssa. Mulla siis seuraava kierto menee 2 x 50mg clomifen kp 3-7 ja sit taas kp 10 ultra. Ajattelin, nyt kun varaan sitä aikaa sinne ultraan, sanoa jo hoitajalle että onko sitä ultraa ihan pakko sillon kp 10 tehdä ja tekis sen vasta kp 12-13. Ei se mene ihan niin, että jokaisella ihmisellä ovis olis kp 12-14 .. huoh! tuntuu niin tyhmältä tuo lääkärien toiminta :/ vaikka ne kyllä varmasti tietää paremmin kuin minä?!?

Toivottavasti sulla menee kaikki hyvin ja saat pian se nyytin syliisi, kyllä tässä itsekin alkaa jo kärsivällisyys loppua. Vaikka hoidot vasta niin aluillaan.

Plussatuulia kaikille!
 
Matte07 Onnitteluja :)

Pientä päivitystä täältä päin välillä...

Torstaina kävin TAAS labrassa ja nyt hCG oli 13, vielä ens viikolla pitää käydä antamassa verta. Kuiviin ne mut meinaa imiä :D

Tuossa viime viikolla miehelle sanoin että vielä 2,5 kk pitää oottaa että pääsee taas vauvahommiin, mies siihen tokas että kultaseni ENÄÄ 2,5 kk :heart:. Ja oikeesti aika menee kyllä tosi nopsaan. Mulla on aina lasi puoli tyhjä ja miehellä puoli täys :D, sen takia myö kait ollaan niin hyviä yhessä!
Nyt on pari päivää menny aika sumussa, jotenkin kauheen itkunen olo ollu. Ja oon kyllä itkenykkin, viime viikkojen tapahtumat varmaan nyt vasta niinku pääsee valloilleen, oonkin ihmetelly miten rauhallinen oon ollu. Ehkä oon tajunnu, ettei mun tarvii koko ajan olla rohkee ja "esittää" että kaikki on ok.
Ai nii, yx työkaveri mua jo onnitteli. Oli kuullu mun ystävältä (joka siis tietää missä mennään), että oon raskaana. Huono homma vaan se, että ei ollu kertonu koko juttua sitten sille. Ku tosiaan luuli että kaikki kääntyy vielä hyväx. Ja olihan mun sille sitten kerrottava miten asiat on. Se oli jotenkin tosi outo tilanne... Ystävä sai sekä mut että työkaverin tosi pahaan tilaan. En kumminkaan siitä itteeni ottanu, mies tosin loukkantu tosi paljon, koska ajatteli että ei tarvii erikseen sanoa että asiasta ei tarvii muille huudella. Ja ystävä kyllä tajus että teki todella väärin ja lupas ettei kysele multa enää asioista, vaan saan itte sille kertoa ku siltä tuntuu... Olipas sekavasti selitetty :D, mutta toivottavasti jotain selkoo saitte
 
Phuuh, sain soitettuu kunnalliseen ja torstaina ois lääkäri-aika :)
Terkkari jotain puhu että verikokeita ainakin otettas ym, ja en tiedä miks mulla on olo että tossa kunnallisella hommat toimis paremmin ku mehiläisessä :whistle: ... ainakin toi oma terkka joka ottaa soitot niin oli huomattavasti enemmän mukana ku se mehiläisen oma gyne!

Ja kyllä mä mielummin meen terkkariin tohon 2km päähän ja tarvittaessa sairaalaan yhtä pitkälle ku se että ajan tohtorin vastaanotolle sen 45min per suunta!
 
Terolut-mimmien toivelista 10.10.2011

Matte07..........kp47/40?..... .27v......2.lapsi......yk9.....2.tero
Ambrosia85.....kp64/26-?.... ..26v.....1.lapsi......yk9.......tauko
Oliviaa............kp32/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5.......tauko
kultakimpale2..kp23/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9.......tauko
rae89.............kp29/28....... ...22v......2.lapsi....yk6..........
SL.................kp25/30-48......29v......1.lapsi.....yk6........2.tero
Surya.............kp24/25-77.......27v.....1.lapsi.....yk7........5.tero
LadyBlue........kp19/24-42........28v.....1.lapsi....yk15..4.tero, 1.IUI
macy gray......kp19/31-35... ...31v.....2.lapsi.....yk22....OI3
Hennu86........kp11/26-70.......25v.....1.lapsi.....yk7......6.tero
marica30........kp7/30-33........30v.....4.lapsi.....yk4......1.tero
-pansku-........kp5/27.............24v.....1.lapsi.....yk5......2.tero
Fossiili.............?/?................32v.....2.lapsi..tauko yrityksestä


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11...2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
SenSen.......16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk7.....terotauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

macy gray dpo 4


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
LadyBlue > Mulla on kontrolli ollut Clomien loppumista seuranneena päivänä ja sitten on jatkettu pistoksilla. Tehottoman kuuloista tuo sinun hoitamisesi. Meillä on polilla se tavoite, että kierron hoidoista otetaan kaikki irti eli panostetaan viimeiseen asti. Pistosten annostusta sitten nostetaan tarvittaessa, jos ei muuten ala edistystä tapahtua. Mulla ovis tapahtui kevään kierroissa (Clomit + Fostimon) kp17 ja kp19 vaikka follin kasvu edistyi hitaasti. Jos lääkärilläsi ei ole motivaatiota panostaa enemmän, niin sinuna ainakin harkitsisin vakavasti hoitavan tahon vaihtoa. Kannattaa ainakin keskustella, sillä tuollainen on ajan ja rahan haaskausta. Järjetöntä luovuttaa noin aikaisessa vaiheessa kiertoa. Ihan vihastuttaa puolestasi. :kieh:

Ambrosia85 > Hienoa! Siitä se homma lähtee etenemään. :)

Voisin pikakelata seuraavat 10 päivää. :D Piinaavaa tämä piinailu, mutta jospa nämä päivät tästä kuluisivat.
 
Hei naisille. Olen lukenut tätäkin ketjua tasaisesti, mutta kirjoittaminen on työn alla. On ollut pakko siirtää ajatukset johonkin muuhun, kun kierron laskemiseen (vaikka tottahan se on aina mielessä...). Onnea ja tsemppiä kaikille!
ON Toinen Tero-kuuri loppui lauantaina, jonka jälkeen odotellaan ja ihmetellään.. Toivottavasti tässä kuussa ovuloin, vaikkakaan usko on jotenkin mennyt hetkittäisesti kaikkeen.. (tulee ainakin yllätyksiä jos on tullakseen). Kuitenkin kierto on ollut paljon kivuttomampi kuin ennen Teroja, joten toivossa on hyvä elää :)
 
MacyGray olikohan tolla mun vuodolla kuitenkin jokin syy siihen kierron keskeyttämiseen? vituttaa kun oli eri lääkäri.. mulla oli ekoilla kerroilla sama ja se oli jotenkin parempi ja otti asiat vakavammin.. Mulla alko viikonlopun jälkeen uudestaan ruskehtava vuoto, sitä tulee aika reippaasti, kipuja ei ole. Huomenna soitan IVF-hoitajalle ja kyselen tästä, olen viime vuorokausien aikana tikuttanut ovista, mutta ei ole ollut hymynaamoja. Tämä kierto tais mennä ihan perseelleen. Saapa nähdä tuleeko täti taas vähään aikaan edes kylään jos nyt tihkuttaa jo limakalvon pois? Aion myös jutella huomenna hoitajan kanssa tästä aikataulusta ultrien suhteen, josko voisi vaikuttaa jollain tavalla asiaan?

En nyt muiden kirjoituksia jaksa sen kummemmin kommentoida, tervetuloa uusille ja tsemppiä kaikille. Yritän kirjoitella vaikka viikonloppuna paremmin..
 
LadyBlue > Vuoto voi hyvinkin olla syy hoidon keskeytykseen. En tiedä miten se hoitoa haittaa, mutta kai se viestii jostain ongelmasta. Toivottavasti seuraava kierto menee sitten hyvin.

Niin juu, munhan piti taustailla. :D Ihan vaan kommentoimaan tulin. :whistle: Omassa navassa ei mitään mainittavaa, kai. Piianailun alussahan tässä ollaan, niin en uskalla innostua.
 
Auttakaa viisaammat... Ensimmäisen Tero-kuurin aikana mulla alkoi kuukautiset TP 8. Nyt Terot on loppuneet viisi päivää sitten, eikä mulla ole minkään valtakunnan kuukautisoireilua. Alkuviikosta oli hirveetä polttelua kohdun seudulla (ihan uusi kipu mulle), mutta kuukautissärkyjä tai muita oireita (hirveän valkovuodon lisäksi) ei ole. Koska mun pitäisi ruveta niitä kuukautisia viimeistään kaipailemaan? Luin jostain palstalta, että saattaa mennä kymmenenkin päivää ennenkuin alkavat, vaikka itse uskottelin, että parissa päivässä alkaa vuoto.
 
Matte07 Onnittelut!

SL Tekstisi on ihan kuin mun suusta/päästä =) Samoissa ihmettelyn ja "tuskailun" fiiliksissä todellakin ollaan. Tsemppiä!

marica30 Tervetuloa

ON Yhtäkkiä menkat kehiin kp 24... en käsitä onko normaalia että nyt kierto meneekin näin lyhyeksi...(23 päivää)? Inhottavat olotilat myös jälleen - turvottaa, itkettää jne. Eikä hajuakaan ovuloinko.

Ja mulle voi siis päivittää: (Kiitos Hennu86:flower:)
kp4/23-77.......27v.....1.lapsi.....yk8........ 6.tero

Valoa päiviinne Ihanat Naiset :heart:
 
PhuH!
Pitäiskö tonne listaan päivittää että tää sittenkin oli terokierto? Yritin olla terokierroton, mutta eihän tästä mitään näyttäny tulevan?
Eilen siis vika nappi napattu ja nyt sitten odotellaan.

Kävin tänään siellä lääkärillä!
Koska mulla mm gyne käynnistä niin hetki aikaa niin ei tehty mitään gyn.tutkimuksia, vaan lääkäri kyseli niitä näitä ja teki labraan lähetteen.
Lisäks ois pitäny olla ukko mukana - oisivat voineet ajanvarauksessa sanoa siitä ku vielä erikseen kysyin että mites mies, onko tarvetaa olla mukana?

Ja koska eivät sanoneet että ois hyvä olla, niin tuumittiin ettei sitä varmaan sitten tartte siellä juurikaan.
Noh, onneks kyse ei oo sen isommasta (vielä) kun että ukon pitää naamansa siellä näyttää, että saa labrat vetämään :)

Huh ku on hyvä mieli!
 
Terolut-mimmien toivelista 13.10.2011

Ambrosia85.....kp67/26-?.... ..26v.....1.lapsi.........yk9........terokierto
Matte07..........kp50/40?..... .27v......2.lapsi......yk9.....2.tero
Oliviaa............kp35/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5.......tauko
rae89.............kp32/28....... ...22v......2.lapsi....yk6..........
SL.................kp28/30-48......29v......1.lapsi.....yk6........2.tero
kultakimpale2..kp26/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9.......tauko
LadyBlue........kp22/24-42........28v.....1.lapsi....yk15..4.tero, 1.IUI
macy gray......kp22/31-35... ...31v.....2.lapsi.....yk22....OI3
Hennu86........kp14/26-70.......25v.....1.lapsi.....yk7......6.tero
marica30........kp10/30-33........30v.....4.lapsi.....yk4......1.tero
-pansku-........kp8/27.............24v.....1.lapsi.....yk5......2.tero
Surya............kp4/23-77.......27v.....1.lapsi.....yk8........6.tero
Fossiili.............?/?................32v.....2.lapsi..tauko yrityksestä


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11...2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
SenSen.......16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk7.....terotauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

macy gray dpo 7

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
SL
Niin taas menkat alkoi eilen illalla... jotenkin kauhean mälsää joka kerta todeta, että ei... ei vieläkään..

Voisin päivittää omia tietojani eli kp 2/30-48......29v......1.lapsi.....yk7........ 3.tero

Mun täytyy kyllä nyt tässä kierrossa alkaa tikuttaa tota ovista ihan heti kun kuukautiset ovat loppuneet, niin sais tosiaan tietää, että oliko se mun toukokuun ovis-plussa ainut koko tänä vuotena :(

Onko kukaan koskaan tilannut esim. Amazon.com sivuilta noita ovistestejä? Kuinka kauan sieltä kestää tuotteen tuleminen Suomeen?

Voimia ja isoja, hyviä tuulia kaikille!!! :heart:
 
Kiitos kaikille onnitteluista :)
kyllä tää nyt siltä näyttäis että pikkuinen matkassa pysyy
viime kerralla kun tosiaan meni kesken ihan alku metreillä.

olen tässä ihmetellyt mikä on ollut yhdistävä tekijä maaliskuiseen raskauteen...ja eilen illalla sitten tajusinkin että hei molemmilla kerroilla mun elämään on tullut jotain uutta ja jännää johon olen keskittänyt ajatukseni.
siis maaliskuussa oppisopimuspaikkani vaihtui ja nyt aloitin uudessa työpaikassa,
liekö sillä osuutta asiaan kun en ole ressannu vaavelia :)
tosin molemmilla kerroilla on ollu ihan mahti oviksetkin :D ja muissa kierroissa en ole ovista ollenkaan edes bongannu hmm

meilleppä sit pitäisi tulla ensi kesänä perheenlisäystä sit oikeen kaksinkertasesti...
tammani nimittäin ultrattiin tiineeks viime kuussa :D

kaikille kovasti plussa tuulia ja tarra sukkia <3
 
no jos nyt tänne kanssa...

Aijaa.com - 8890143.jpg

:whistle:

tero-kuuri loppu keskiviikkona, ja koskaan ei oo menny yli 5päivän terojen lopetuksesta että menkat alkaa.
Menkkaoloja ei ole - Puoliltapäivin tuli pyyhittäessä kerran jotain rusehtavaa + pikkuhousun suojaan, sen jälkeen ei mitään.

Voisko tää olla kiinnittymisvuotoa?
Voiko r-testi reagoida jossei oo kiinnittyny? tai siis.. tuottaako kroppa hcG:tä jossei kiinnittymistä ole tapahtunut?
 
Ambrosia85 > Raskaushormonia alkaa erittyä, kun alkio kiinnittyy. Kiinnittymisvuodon tuloon voi kyllä hetki mennä ja siitä se rusehtava tuhrumaisuus johtuukin. Minkä merkkinen tuo testi on ja milloin ovis oli? Minä nään tuossa haamulaisen, joten lähettelenpä nyt ison purkillisen punaista väriä ja jättituubin vauvaliimaa. :)

Taidan pitää testipäivän keskiviikkona. Silloin on muistaakseni dpo13 eli ehkä jotain voisi näkyä. Tukilääkitystä jatkan ainakin vielä perjantaille. Ohjeessa lukee kaksi viikkoa, mutta en uskalla lopettaa ihan niin lyhyeen. Parista lisäpäivästä tuskin on haittaa. Jännittää. Tekisi mieli dipata aamulla LH-testi, mutta en uskalla. Äiti tulee aamulla hoitamaan lasta päiväkodin loman vuoksi, enkä halua vahingossakaan jättää piinailustani mitään merkkejä.
 
Testi on iherbistä tilauksen mukaan tarttunut testi. Oviksesta ei ole mitään tietoa.. kattelin toista pinoa niin 10.10:ttä oon kirjoittanut näin "loppuviikosta mulla ovistestit näytti vahvahkoa plussaa, mutta nyt negaa"..
En siis oo jäntillisesti yrittänyt tikuttaa ovista kun mennnään jo näillä kiertopäivillä.
Oon siis testaillu davidin testeillä, eli ne nyt ei koskaan oo mulla mitään järin vahvaa näyttänytkään.

Macylle tsemppejä äidin kyläilyyn! Varmasti kuitenkin kiva että lapsi ja isoäiti saa laatuaikaa yhdessä :)
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 :heart:

ON: Täällä aloitettu lauantaina toistaiseksi viimeinen terokuuri. Petipuuhia oli viime viikolla ainoastaan kp 12, joten tässä(kään) kierroksella ei tulla pilvilinnoista alas. Gyneaika pitäisi vaihtaa sieltä marraskuun alusta joulukuun alkuun, joten aika maltilla tässä nyt mennään.

Viime yönä näin unta, että sain kahteen r-testiin plussat. Oltii kyllä niin onnesta soikeina... Ja oli jotenkin niin todentuntuinen uni. Pettymys oli herätä todellisuuteen.

Plussapuhureita meille kaikille :)
 
Terolut-mimmien toivelista 18.10.2011

Ambrosia85.....kp72/26-?.... ..26v.....1.lapsi.........yk9........terokierto
Oliviaa............kp40/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5.......tauko
rae89.............kp37/28....... ...22v......2.lapsi....yk6..........
kultakimpale2..kp31/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9.......tauko
LadyBlue........kp27/24-42........28v.....1.lapsi....yk15..4.tero, 1.IUI
macy gray......kp27/31-35... ...31v.....2.lapsi.....yk22....OI3
Hennu86........kp19/26-70.......25v.....1.lapsi.....yk7......6.tero
marica30........kp13/30-33........30v.....4.lapsi.....yk4......1.tero
-pansku-........kp11/27.............24v.....1.lapsi.....yk5......2.tero
Surya............kp7/23-77.......27v.....1.lapsi.....yk8........6.tero
SL.................kp7/30-48......29v......1.lapsi.....yk7........3.tero
Fossiili.............?/?................32v.....2.lapsi..tauko yrityksestä


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11...2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto
SenSen.......16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk7.....terotauko
Matte07........8.10........kp45/40?..... .27v.....2.lapsi.....yk9.....2.tero


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

macy gray dpo 12

Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
pikaisesti vain omaa napaa : kp 15 tänään ja tulihan se tiputteluvuoto taas kehiin:kieh: terot pitäs aloittaa tänään,mahtaakohan noi terot auttaa tähän vaivaan?? ovista ei oo ollu vielä..jos menee saman kaavan mukaan kuin viime kierto niin ovis tuli vasta kp 28! tiputteli silloin kp 13 lähtien vajaan 2 viikkoa.. ja kierron pituudeksi tuli 46 päivää ainakin..

hieman meinaa epätoivo iskeä minuun jo..:(
 
marica30 En tiedä, miten Terolut vaikuttaa tohon tiputteluvuotoon? Jos sulla ei nyt ovista kerkeä tulemaan parin päivän sisään, niin ei sitä välttämättä tule sitten ollenkaan. Noin kp 28 sulla pitäisi jo alkaa menkat, jos terot toimivat niin kuin pitääkin. Mulla terojen kanssa kierron pituus 27-28 päivää, ilman niitä 60-70 päivää. Yleensä viimeisestä terosta menee kaksi välipäivää ja kolmantena alkaa vuoto. Sinänsä oon onnellisessa asemassa, ettei tartte yli viikkoa odotella vuotoa viimeisen teron jälkeen...
 

Yhteistyössä