Matte07 Onnitteluja
Pientä päivitystä täältä päin välillä...
Torstaina kävin TAAS labrassa ja nyt hCG oli 13, vielä ens viikolla pitää käydä antamassa verta. Kuiviin ne mut meinaa imiä
Tuossa viime viikolla miehelle sanoin että
vielä 2,5 kk pitää oottaa että pääsee taas vauvahommiin, mies siihen tokas että kultaseni ENÄÄ 2,5 kk :heart:. Ja oikeesti aika menee kyllä tosi nopsaan. Mulla on aina lasi puoli tyhjä ja miehellä puoli täys
, sen takia myö kait ollaan niin hyviä yhessä!
Nyt on pari päivää menny aika sumussa, jotenkin kauheen itkunen olo ollu. Ja oon kyllä itkenykkin, viime viikkojen tapahtumat varmaan nyt vasta niinku pääsee valloilleen, oonkin ihmetelly miten rauhallinen oon ollu. Ehkä oon tajunnu, ettei mun tarvii koko ajan olla rohkee ja "esittää" että kaikki on ok.
Ai nii, yx työkaveri mua jo onnitteli. Oli kuullu mun ystävältä (joka siis tietää missä mennään), että oon raskaana. Huono homma vaan se, että ei ollu kertonu koko juttua sitten sille. Ku tosiaan luuli että kaikki kääntyy vielä hyväx. Ja olihan mun sille sitten kerrottava miten asiat on. Se oli jotenkin tosi outo tilanne... Ystävä sai sekä mut että työkaverin tosi pahaan tilaan. En kumminkaan siitä itteeni ottanu, mies tosin loukkantu tosi paljon, koska ajatteli että ei tarvii erikseen sanoa että asiasta ei tarvii muille huudella. Ja ystävä kyllä tajus että teki todella väärin ja lupas ettei kysele multa enää asioista, vaan saan itte sille kertoa ku siltä tuntuu... Olipas sekavasti selitetty
, mutta toivottavasti jotain selkoo saitte