Aadami ja
Fossiili, iiiiisot halit teille molemmille!! Voi että
Todella surkeaa : /
Fossiili, kerro, kun/jos haluat takaisin listalle...
Ambrosia85 Negapahoittelut :hug: Tosta en tiedä, tarvitseeko miestä ottaa ensimmäisellä kerralla mukaan sinne gynelle? Ite en ajatellut omaani ottaa marraskuun alussa. Tod.näk. siellä vaan sitten selviää, mitä jatkossa edetään vai edetäänkö mitenkään...?
Nyt oon laiska ja kopsaan toisesta pinosta...
ON: Tänne ei mittään. Tissikipu pahenee, mutta tätä oli havaittavissa jo viime kierrossa. Rintsikkaostoksille täytyis suunnata...
Huoh. Tuli ruokiksella itku, kun työkaveri kysyi, että karppaanko nykyään. Siin sit vaatimattomasti sanoin, etten vedä mitään tiukkaa linjaa, mut oon yrittän vähentää hiilareita ja on vähä painooki tippun ja senttei lähten vyötäröltä...
Sitten toinen työkaveri alkoi tuttuun tyyliinsä paasaamaan siitä, että pitäisi vain syödä 5-6 kertaa päivässä ja pieniä annoksia. Ei tartte vähentää mitään hiilareita jne.
Tähän jo totesinkin kyyneleet silmissä, että olen ihan terveydellisistä syistä vähentänyt ylimääräisiä hiilareita/sokereita ja tämän ansiosta vatsa kiittää ja kroppa muutenkin. Joku kysyi, että mitkä on terveydelliset syyt, johon pystyin vain toteamaan, ettei noi hormonit oikein pelaa. Sit veti hiljaseks tää, joka vannoo Painonvartijoiden ohjeistukseen...
Vielä en ole niin "sinut" tän jutun kanssa, että pystyisin työkavereille koko totuuden kertomaan
Siinähän nyt sit ihmettelevät, että mikä hormonihäiriö mulla on...