Terolut mimmit

Tänään ollu testattomuuspäivä. Katellaan maanantaina vaikka uusiksi :)

Tuli vaan mieleen että entä jos kyse onkin ollut kokoajan oviksesta?

Jos la-su yönä sain selkeen ovisplussan testiin. Naama on kukkinut yhtä pahasti ku terolutkierroissa ja himot ollu hillittömät.

Pahoinvointia se ei ehkä selitä, mutta esim nyt on pahoinvoini vähentynyt ja vatsasta nippaillu.

Ja eilen luin että naisella on HCG-hormonia lähes aina veressä sen 10UItä niin ehkä noi testit on vaan ollu niin herkkiä, että siks oon saanu vaan haamuja?

Ei liene edes mikään mahdottomuus että häästressi ois siirtänyt ovista...

ja nyt on aika turha enää ees ovistestejä tehdä koska naamakin on tasaantunut entiselleen :D
 
Ambrosia85 Hyvinkin mahdollista, että kyseessä olisi saattanut olla myös ovis...? Toisillahan myös pahoinvointi liittyy ovikseen.

Mun kropassa ei taida olla ollenkaan sitä r-hormonia, koska mulle ei edes herkkiin testeihin ilmesty ei niin yhtään mitään. Ei edes viivan paikkaa :) Se on toisaalta lohduttavaa, niin ei herää turhia toiveita... :)

kultakimpaleelle KP1-pahoittelut :hug:
 
Moimoi!

Kultakimpale pahoittelut tädistä :hug:

ON tänään tuli postissa kirjallisena tiistain ja keskiviikon ultrauksen ja labran tulokset. Kirjaan ne teille tähän, nii voidaan sitten yhdessä spekuloida :)

6.9.11 Tullut kätilölle 13 viikolla alkuraskauden ultraääneen. BD 44 ollut vielä raskaustesti negatiivinen. Nyt ultraäänessä ohut 6,5mm endometrium. Raskaustesti virtsasta kuitenkin positiivinen. Otetaan seerumin hCG.

7.9.11 HCG yllättäen 1800 joten todennäköisesti kyseessä oireeton sammumassa oleva extra. Siirretään potilas gyn pkl:n hoitoon. HCG seuranta riittää, seuraava kontrolli viikon kuluttua.

Näin siis luki.

Samassa kuoressa tuli sit lappu tuolta gyn pkl:ltä että ovat siirtäneet mulle varattua aikaa, että sen sijaan lääkäri soittaa 15.9.11

Hassua tässä on se että ei mulle sieltä oo mitään aikaa annettu, mitä ne vois siirtää :D. Soitan sinne ens viikolla ja kysyn että pitääkö mun nyt käydä ensin labrassa, ennen ku se lääkäri mulle soittaa. Vai haluaako se vaan jutella hauskoja mun kanssa :D :D

Nii ja tuo endometrium kanssa mietityttää. Vähän sitä tossa googlailin, mutta en saanu vielä ainakaan oikein selvyyttä asiaan. Pitänee jatkaa kaivelua :)

Ja sitten vielä sellanen juttu että... Rinnathan oli tossa jonkun aikaa aikasta kipeet, hetkeksi hellitti ja nyt taas ovat kovin hellänä :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Fossiili, mun käsittääkseni Endometrium tarkoittaa ihan sitä kohdunsisäistä limakalvoa mihin alkio kiinnittyy ja mikä vuotaa kuukautisten aikana pois mikäli alkio ei ole kiinnittynyt.

Kovasti toivoisin sulle pientä vielä kohtuun kasvamaan ja että olisi vain ollut ujoa sorttia alkuun! :hug: Toivottavasti asiat selkiintyy!
 
Fossiili: Kovin on kummallista tuo lääkärikieli, tsemppiä selvittelyihin!

ON: Juuri kun pääsin valittelemasta, että kierto meinaa venyä, niin menkat saapuivat! Kiva, kierto jäi vain 35 päivään. Minulle voi päivittää kp 3/30-41, YK 5. Uutta yrityskertaa kohti positiivisin mielin. :)
 
Terolut-mimmien toivelista 12.9.2011

Matte07...........kp63/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
enkeli85...........kp43/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Ambrosia85......kp36/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp31/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp25/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp30/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp9/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Surya.............kp7/25-27.....27v......1.lapsi....yk6.......4. tero
Oliviaa............kp4/?..........23v.....1.lapsi....yk5.........tauko
kultakimpale2..kp4/31........24v.....2.lapsi....yk9.........tauko
Nancy.............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?......31v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 3


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Fossiili Endometrium tarkoittaa juu kohdun limakalvoa. Sulla paksuus taitaa olla ihan ok? Mulla oli keväällä kp 60 noin 8 mm (?) ja gyne sanoi, että pitäis olla jo paljon paksumpi, kun kp:t paukku noin isoilla lukemilla. Toisaalta hyvä, ettei kasvanut ylisuureksi.

solunetti: KOHTU (uterus)

Inhottavaa, kun tilanteeseen ei ole vieläkään tullut selvyyttä : /

ON: Täällähän aloitetaan tulevana sunnuntaina taas Terolutit... "Tulevaa ovista" ei vielä ennakoi oikein mikään. Ehkä vähän kosteutta havaittavissa ja pari kertaa päivässä tuntuu pieniä nippasuja alavatsalla.
 
hellurei ja hellät tunteet!
Hirveessä flunssassa kirjottelen ja plääh - tein sunnuntai-aamuna testin, jonka tulkitsin negaksi. jotain näky mutta liekö sitten viivanpaikka. ARHG.
Tästä taitaa tulla taas sarjassamme megakierto.
En tiedä alottaisko sitä nyt terot vai ei, vai antaisko nyt kierron oikeesti venyä vaikka tähtitieteelliseksi asti?

Marraskuussa meille tulee vuosi täyteen ja sitten ois "lupa" suunnata hoitoihin päin.

Miten se käytännössä menee? Varaanko ajan gynelle mehiläiseen jolla oon aikaisemmin käynyt (en siis sille samalla päähän taputtajalle - välissä kävin toisenkin tädin luona) joka tekee lähetteen kunnalliseen sairaalaa tutkimuksiin sekä mulle ja miehelle vai soitanko itse tuohon sairaalaan?

Yksityiselle puolelelle jos mentäsiiin niin sittenhän sinne "pääsis" soittamalla, mutta koska meillä jo vuos kohta vierähtänyt niin otetaan se kunnallinen.
Lienee vissiin vähän halvempikin?

Toki siinä vaiheessa mua pelottaa ettei kunnallinen suostu mua tutkimaan ylipainon takia, mutta ei kai ylipaino estä esim munatorvien aukiolotutkimusta?

Mutta joo, mä painun takaisin peiton alle ja yritän olla ajattelematta (mitään) koska just tällähetkellä ajatus ei lennä eikä toimi.


Tsemppejä sinne!
 
Terolut-mimmien toivelista 13.9.2011

Matte07...........kp64/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
enkeli85...........kp44/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Ambrosia85......kp37/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp32/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp26/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp31/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp10/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Surya.............kp8/25-27.....27v......1.lapsi....yk6.......4. tero
Oliviaa............kp5/?..........23v.....1.lapsi....yk5.........tauko
kultakimpale2..kp5/31........24v.....2.lapsi....yk9.........tauko
Nancy.............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?.......32v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 4


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Hei! :wave:

Saiskos tänne tulla mukaan? :)

Eli tässä kierrossa olisin alottelemassa terolutkuuria ja olisi mukava päästä jutteleen ja jännäileen teidän kanssa, miten ne mahtaa auttaa raskautumistoiveisiin.
Aika moni näyttäis raskautuneen jo toisella tai kolmannella terokierrolla, eli jospa meilläkin olisi toivoa!

Tiedot siis: Kp4/31-58, 24v, 1. lapsi, yk 4, 1. tero-kierto

Sen verran vielä tietoja, eli tänään kävin uä-tutkimuksissa ja selvis, ettei ole PCOS, mutta hieman sen tyyppisesti monirakkulaiset munasarjat ja luonnollisestikin kierrot ihan pyllyllään, eli epäsäännölliset.

Onko teillä ollut jonkinmoisia sivuvaikutuksia kyseisestä lääkkeestä? Kiinnostaisi tietää, mitä on mahdollisesti luvassa.

Kaikille toivotan oikein kovia plussapuhureita!! :)
 
-pansku- tervetuloa joukkoon, toivottavasti et viihdy kauan ;) monestihan raskautumisen ongelma on kiertojen epäsäännöllisyys ja siten myös ovulaation epäsäännöllisyys, joten terot tuovat monesti kiertohin sitä säännöllisyyttä. Toivottavasti sulla myös toimii ja saat toivotun plussan pian. Vinkkinä, ei kannata stressata liikaa lapsentekoa, se vaikuttaa myös negatiivisesti..

Fossiili minä täällä niin toivon, että olisit raskaana :) jospa ne viikot vaan oli niin aluillaan!

Ambrosia85 jos menette hoitoihin/tutkimuksiin yksityiselle niin kannattaa mennä suoraan klinikalle, esim. se väestöliitto ja onhan niitä muitakin. Jos kunnalliselle, niin voivat laittaa myös yksityiseltä kunnalliselle lähetteen tai sitten jos olet kärsivällinen niin voit mennä omaan terveyskeskukseen, mutta sitten voit suosiolla unohtaa että pääset hetimiten tutkimuksiin :/ itse menisin ykistyiselle gynelle ja pyytäisin sieltä kunnalliseen lähetteen tai jos rahaa on niin sit ihan yksityisenä tutkituttaisin kaikki. Eipä meilläkään silti kauaa tarvinut tutkimusten ja hoitojen alkua kunnallisella odotella, kunhan ensin saatiin se poli aika :D

ON vähän on tutut tunteet siitä, että ei tässä ainakaan olla raskaana vielä, mahaa turvottelee ja paineen tunne kasvanut kohdussa.Teroja 3 jäljellä ja sit sitä saa odotella että mitenköhän käy?? puregonin käyn hakemassa vasta päivää ennen pistosten aloittamista.. toivotaan nyt ainakin, että kierto ei veny, jotta ei mene inssi ohi :/ mulle vois muuten korjata listaan: kp 21

paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille ja lähetän kaikille plussatuulia täältä :)
 
LadyBlue Kiitos :) Toivon todella, että tästä olisi apua, mutta toki olen sillä varauksella, ettei niin välttämättä tule käymään. Ressiä ei suuremmasti ole vielä, vaikka hankala sitä on näin itse arvioida, kun keho voi silti olla eri mieltä...

Onko ihan ok, että alottaa terot tiettynä päivänä, kuten lääkäri on määrännyt, vai kannattaako tosiaan tikuttaa ovista ja aloittaa vasta kun on varma oviksen tapahtuneen?? Uskaltaako sitä muuttaa alotuspäivää lääkärin määräämän päivän vastaisesti? Ihan kujalla ollaan.. Haluaisin kuitenkin, että tästä olisi apua eikä menis ihan harakoille koko homma...

Kiitos, jos joku jaksaa vastata! :)
 
-pansku- > Tervetuloa! :wave: Jos haluat kuuristasi parhaan hyödyn, niin suosittelen noudattamaan lääkärin antamaa ohjetta. Ovis tulee kyllä, jos on tullakseen. Tärkein on saada kierto säännöllistymään ja oviskin sen myötä oikeaan aikaan. Plussatuulta!

Täällä elellään piinaavaa loppukiertoa. Viime kierrosta möllöttämään jäänyt kysta ilmeisesti poksui ja ovis on vihjaillut, mutta en yhtään tiedä missä tilanteessa kiertoni on. Flunssakin on kiusana kolmatta viikkoa, joten tässä vain odottelen toipumista ja uuden kierron alkua. Femarit on jo odottamassa, Puregonit käyn sitten tarvittaessa.
 
Terolut-mimmien toivelista 14.9.2011

Matte07...........kp65/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
enkeli85...........kp45/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Ambrosia85......kp38/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp33/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp27/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp22/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp11/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Surya.............kp9/25-27.....27v......1.lapsi....yk6.......4. tero
Oliviaa............kp6/?..........23v.....1.lapsi....yk5.........tauko
kultakimpale2..kp6/31........24v.....2.lapsi....yk9.........tauko
-pansku-........kp5/31-58....24v.....1.lapsi....yk4.........1. tero
Nancy.............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?.......32v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 5


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Teretulemasta -pansku- :wave: Minäkin aiemmin kokeilin, että alkaisin syömään teroja vasta "ovulaation" jälkeen eli yk 3-4 alotin ne kp 16-17. Nyt aion tämän ja seuraavan kierron aloittaa kiltisti kp 15. Jokainen tietysti tyylillään :)

ON: Täällä kosteus lisääntyy entisestään... Ihan kuin olisi koko ajan kiihottuneessa tilassa, vaikka väsymyksen takia halut ovatkin kadoksissa. Taitaa tämäkin kierto mennä ihan vain ihmetellessä...

muoks. Ja vielä -pansku- niitä sivuoireita kyselit... Mulla oli 3 ensimmäistä tero-kiertoa hirveimmät; munasarjojen jatkuva jomotus, alavatsan nippailu, mieli maassa, turvotus, finnit, huimaus, pahan olon kohtauksia...Tuli toiveikkaana ajateltua niiden olevan raskausoireita, mutta ei... Nyt neljäs terokuuri (aloitin kp 52?) meni oikeastaan ilman mitään oireita. Rankka turvotus iski sitten menkkojen alettua; muuten sopivat housut ei meinan mahtua kiinni ja rintsikoitakin olis tarvin isompia. Varmaan yhellä vaatekoolla turposin. Onneksi tilanne helpottui, kun vuoto loppui :) Nyt on taas niin kevyt olo :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivitellääs taas vähän kuulumisia...

Eilen siis kävin labrassa, ja tänään aamulla jo soittivat, että iltapäivästä uudestaan. Ja huomenna sitten lääkärille. Ottivat tänään neljä putkiloa verta, tiiä sitten mitä kaikkee ne niistä tutkii. Sano hoitaja aamusella, että pitää olla syömättä, jos joutuu tekemään jotain toimenpiteitä (?). Huomenna sitten selviää enemmän, toivottavasti :D. Näin meillä...

Ai nii ja terppatuloo -pansku-, mulla ei isompia sivuvaikutuksia teroista tullu, pikkasta enemmän finnejä, ku normaalisti, mutta ei onneksi häiritsevästi. Mutta oon tässä huomannu, että mulla on kaikki vaivat ja lääkkeitten syömiset oireettomia/sivuvaikutuksettomia :D, niinkuin nyt tämä epäilty kohdun ulkopuolinen raskauskin.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vastauksista! Huh, kaikkea sitä voiki tulla, mutta kuulostaa aika samalta, mitä mullakin on ollu ennen menkkoja, paitsi ei oo ollu pahoinvointia tai huimausta, mutta mielenkiinnolla odotan, tuleeko nyt sitten jotain uusia oireita :D Finnejä on nyt jo ihan riittämiin... eli muutama lisää ei tunnu enää missään!
 
Terolut-mimmien toivelista 15.9.2011

Matte07...........kp66/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
enkeli85...........kp46/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Ambrosia85......kp39/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp34/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp28/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp23/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp12/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Surya.............kp10/25-27.....27v......1.lapsi....yk6.......4. tero
Oliviaa............kp7/?..........23v.....1.lapsi....yk5.........tauko
kultakimpale2..kp7/31........24v.....2.lapsi....yk9.........tauko
-pansku-........kp6/31-58....24v.....1.lapsi....yk4.........1. tero


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?.......32v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 6


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
-pansku- Toivottavasti sulle ei tule sivuvaikutuksia :)

Fossiili Kylläpä sinuu juoksutetaa : / Toivottavast tilanne selviäis nyt edes jompaan kumpaan suuntaan!

ON: Heh, pakko kopsata toisesta pinosta, millain keskustelu käytii eilen isännän kanssa :D

Isäntä: "Hm, koskas sie sen tikuttelun alotat?"
Mie: "Ai minkä tikuttelun?"
Isäntä: "No sen ovistikuttelun"
Mie: "Aaa, enks mie oo muistan kertoo? En tikuta enää" :D
Isäntä: "Aha... No ehkä sie oot sanon, en muista. No mistäs myö sit tiietää, et koska on otolliset hetket hommailla?"
Mie: "Seurataan limoja eli otollisia hetkiä olis hommailla just nyt" :D :D

Oli siis hyvä esileikki ;) :D Miestä nimittäin yleensä mun mielestä enemmänki ärsytti noi testailut, mut huomas näköjään heti, kun jotain olennaista puuttuu "normiarjesta" :) Ja tosiaan otollisimmat päivät on nyt loppuviikosta, koska sunnuntaina alotan taas Terolutit ja sen jälkeen ei kyllä enää ovista tule.

Toisaalta ihanan stressitöntä tällain, kun ei tartte tikutella :)
 
kiitos vastaukseta LadyBlue varmaankin mennään yksityiselle gynelle ja pyydetään kunnalliselle puolelle lähete.. ei tässä sentään mikään "kiire" oo :D
Muuten oltais jo varmaan marssittu yksityiselle tutkimuksiin jos ois kiire ja ois rahaa liikaa ;)

-panskulle tervetuloa!

Ite kärvistelen pusutaudissa ja ihan ihme herkkyys päivä ollu tänään. Itkustanu jo kolmesti ja parkunu saman verran :D
Ihan hirveen kamalan tunnon tuskat siitä että eilen lääkärissä vastasin "en ole raskaana" kun kysyivät sitä röntgeniin lähettäessä.. oisinhan mä voinut sanoa että "en ole tietääkseni".. ttu ttu ttu! ja ei, en tosiaankaan tiedä olenko vai enkö. Testiä teen vasta loppuviikosta tai ens viikosta..
 
Viimeksi muokattu:
Jep, tänään sit kävin siä lääkärissä. Ja ronklattiin ihan kunnolla :D

Ultrauksessa ei näkyny oikein mitään. Sano että jotain merkkejä raskaudesta on, mutta ei löytäny ruskuaispussia, saatika sikiötä... Ja sitten ne labrat, tiistain arvot oli 3630 ja eiliset 4090. Ei kuulemma oo noussu niin paljon ku normaaliraskauteen kuuluu. Mutta ei sulkenu pois sitä mahdollisuutta, että sinne vielä kehittyy normaaliraskaus. Mutta ens viikolla taas labraan ja perjantaina lääkäriin, joka sit ultraa, again :D

Mulla kun on vointi hyvä, ei kipuja eikä mitään vuotoja nii katellaan rauhassa kuinka tää etenee. Jos kipuja ilmaantuu, nii särkylääkettä kehiin ja jos pahenee niin sitten lääkäriin.
 
Fossiili Onneksi vielä on toivoa!! Mulla olis jo varmaan järki lähtenyt tossa tilanteessa :D Olisi ihanaa, jos siellä olisi etenemässä normaali raskaus ja pääsisitte vihdoinkin kunnolla iloitsemaan siitä plussasta.

Isännälle toissapäivänä sanoin, että minuu pelottaa ihan älyttömästi se, että jos tässä joskus raskaaks tulee, niin hyvin voi mennä kesken... Koko ajan raskaustoiveet alkaa mennä vaan pidemmälle... Vuosi sitten ajattelin, että kyllä tässä on jo lapsi sylissä loppuvuodesta 2011. Sen jälkeen ajatukset muuttuivat niin, että kyllähän tässä raskaaksi tullaan vuoden 2011 aikana. Nyt ajattelen niin, että hyvällä säkällä vuonna 2013 meillä on oma lapsi... Näin sitä ajatusmaailma muuttuu!
 
Terolut-mimmien toivelista 16.9.2011

Matte07............kp67/40?..... .27v.....2.lapsi.....yk8.......2.tero
enkeli85............kp45/?........ ..26v.....1.lapsi.....yk2........tauko
Ambrosia85.......kp40/26-?.... .26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89...............kp35/28....... .22v......2.lapsi....yk5........5.tero
macy gray........kp29/32-35... .31v.....2.lapsi.....yk21......tauko
LadyBlue..........kp24/24-42.... 28v.....1.lapsi....yk14..Tauko/polikäynti
Hennu86..........kp13/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Surya..............kp11/25-27.....27v.....1.lapsi.....yk6.......4. tero
Oliviaa.............kp8/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5........tauko
kultakimpale2...kp8/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9........tauko
-pansku-..........kp7/31-58......24v.....1.lapsi.....yk4........1. tero


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11....2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.tero-kierto
SenSen........16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5.....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36.........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11............
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi.....yk7......terotauko
Fossiili.........29.8... ..kp86/27-?.....32v......2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 7


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä