Moikka tytsyt.
Jaksamista ja plussatuulia kaikille alkaneeseen syksyyn! Mulle voi päivittää:
kp3/25-27........27v......1.lapsi....yk6.......4.tero
Eli pidin gyniksen ohjeesta 3. terokierron jälkeen tauon jotta nähtiin tulisiko menkat normaalisti. no eipä tietenkään tullut vaan kierto venyi ja paukkui (kunnes hermostuin), joten terot jatkuu nyt sitten kiltisti ainakin 6kk. vituttaa. nyt seuraa siis kiukuttelua:
Tiedän että olen tässä asiassa todella kärsimätön, mutta en siis jaksa uskoa ollenkaan että yhtäkkiä nyt sitten edes terojen avulla kiertoni alkaisikin toimia ja jostain ilmestyisi ovulaatiokin... Ultrassa näkyy terveet munasarjat, ei mitään poikkeavuuksia - onneksi, täydet sympatiani teille joilla on munisten kanssa ongelmia tai murheita. Gynis käski siis popsia nyt terolutteja 6kk, olla tekemättä mitään ovistestejä ja "unohtaa koko asia, niin kyllä se siitä". MIKSI olen kuitenkin ihan varma, että 6kk päästä ollaan edelleen täsmälleen samassa tilanteessa. Turhauttaa!!
Gynis myös innokkaasti esitelmöi mulle siitä, kuinka "olet niin nuori, ettei sun pitäisi tällaisesta valittaa" ja "kuule jotkut yrittää lasta 10 vuotta". Ei varsinaisesti niinkuin parantanut just mun oloa.
Mitään taikatemppua normaalin kierron käynnistymiseen ei varmasti ole, mutta silti mietin nyt sitä, että missä vaiheessa kannattaisi sitten kääntyä jo jonkun muun kuin tämän gynekologin puoleen?? Tämä gynis sanoi mulle ihan suoraan, että hän ei edistä meidän asiaa mitenkään, ennen kuin olemme yrittäneet 12 kk. (nyt "yritetty" 6kk), mutta sehän on juuri se murhe, että ei päästä edes yrittämään kun ei mussa mikään toimi!!
Kiitos ja anteeksi tää avautuminen. Onneksi tää palsta on olemassa.
Halaus kaikille samanlaisen turhautumisen ja "olen viallinen"-ajatusten kanssa kamppaileville.