Terolut mimmit

Voi Fossiili, minä niin jännään täällä sinun puolesta! Uskon minäkin, että on vielä niin pikkuinen, ettei näy ruudussa. Meilläkin piti lääkärin suurentaa moninkertaisesti, että sai 6+2 sen näkyviin :D TSEMPPIÄ, HYVIÄ UUTISIA SIELTÄ TULEE!

T: pahoinvoiva Kristiina ja Onni 7+2
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ja paljon onnea plussanneille ja plussatuulia muille :)

Mulle vois kans päivitellä uutta yrityskiertoo, täällä menossa kp5/32-75.. Josko tuo kierto tuosta nyt alkaisi pikku hiljaa tasaantuun. Mä oon vaan taustaillu nyt kun ollut niin paljon kaikkea, mutta jatkossa yritän ehtiä palstaileenkin useemmin.

Ihanaa alkavaa syksyä kaikille! :D
 
fossiili sulla on vaan viikot liian aikaisessa, toivotaan että pikkuinen on siellä kyydissä, jotainhan on pakko olla kun raskaustesti näyttää plussaa.

ON tässä viikonlopun pähkäilin tulevaa inseminaatiota ja laskin päiviä ja tajusin, että jos mun kierto on taas sen 32-34 päivää, niin mahdollisen inssin aikaan olen reissun päällä ja tätä ei voi edes perua. Aikani mietin ja tänään hain apteekista terolutit ja aloitin kp 14. Näin saan kierron lyhenemään ja uuden kierron ajoissa alkamaan. Gyneikin polilla kysyi syönkö teroja nyt ja kun sanoin, että en niin sanoi, että voi syödä myös jos tuntuu kierrot venyvän.

En vaan halua ottaa riskiä, että inssi kusee vain ja ainoastaan kierron pituuden vuoksi. Turhaa sit tulee piikiteltyä yms.

Mulla varmaan munasarjat tehtailee munasoluja oikein urakalla, hirvee jomotus on molemmilla puolilla ja maha turvoksissa, ovista tikuttelin tänään, mutta ei tullut hymynaamaa. Vinkkinä muuten kaikille, että tilasin amazon.gb:sta clearbluen digiovistestejä ja 20kpl testitikkua makso vain 27 € ja ostin samalla clearbluen raskaustestejä (2kpl/pkt) 8 €.. aikapaljon halvempaa kuin suomessa.

tsemppiä kaikille..
 
LadyBlue Ihan hyvä, että pystyt Terolutien avulla lyhentämään kiertoasi, ettei mene inssi sivu suun. :) Toivottavasti ensimmäinen inssi toisi sen plussan sitten!! Minkähän verran tommoset hoidot maksaa, jos saa udella....?

Tuli muuten mieleen, kun sanoit tosta munasarjojen jomotuksesta, niin mulla ei oo tapahtunut yhtään mitään moneen viikkoon... Muutama kuukaus meni niin, että alavatsaa/muniksia jomotti päivittäin, nyt ihan hiljaiseloa... Onkohan hormonitoiminta lopullisesti pysähtyn..?

Viimeisen kerran on kunnolla ollut tuntemuksia silloin 6.8., kun ensin alkoi koskemaan ylävatsaa, sen jälkeen kipu siirtyi alavatsaan ja kohdistui lopulta oikeaan munasarjaan... Kaksin kerroin sai olla. Mitä jos siellä pamahti joku kysta? Eikös ne ole yleisiä PCO-tyyppisissä munasarjoissa...? Tiedä näitä. Sen jälkeen ei kuitenkaan ole ollut tuntemuksia suuntaan eikä toiseen.
 
Terolut-mimmien toivelista 7.9.2011

Matte07............kp58/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
Surya...............kp42/25........27v......1.lapsi....yk5........tauko
enkeli85...........kp38/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Oliviaa.......... ..kp34/?..........23v.....1.lapsi....yk4.........tauko
kultakimpale2...kp32/31........24v.....2.lapsi....yk8.........tauko
Ambrosia85......kp31/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp26/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp20/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp15/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp4/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Nancy.............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?......31v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:



Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Heippa hei.. Tosiaan kp32/ 30-31 menossa.. maanantaina tein testin ja puhdas nega se oli! Menkka kipuja on ollut tänään välillä ja eilen myös sekä olo että kohta alkaa.. Endo kivut oli myös tässä muutama päivä sitten joten en usko että plussaa tässä kierrossa tulee! :( yrityskerta 10álkaa siis keskenmenon jälkeen nyt kun vaa menkat alkais.. Mutta jos laskee siitä koska alettiin yrittää pikkukakkosta niin olis jo mennyt nyt vuos ja 1kk.. :/ Alkaa tuntumaan toivottomalta!:(
 
Moikka moi!

Lääkäri soitti ja en muista enää puoliakaan mitä hää puhu :(
Eli raskaushormonia oli reilu 1700, mikä ei juurikaan kerro mulle mitään. Mutta kohdunulkopuolinen raskaus olisi siis kyseessä, mikä on sammunut tai sammumassa, kun miettii sitä ultraustakin, jossa ei näkyny oikein mitään. Tästä eteenpäin oon Naistentautien Poliklinikan asiakas, viikon välein testataan raskaushormoni ja katotaan miten se rupee laskemaan tahi nousemaan.

Jotenkin puhelun aikana olin niin pihalla, ettei tullu mieleen kysellä oikein mitään. Oon nyt sitten googletellu kaikenlaisia juttuja esim. kuinka nopeesti voi ruveta yrittämään uudelleen. Toisaalta pitänee varmaan oottaa sen aikaa, ku tämä tilanne on ohi ja sitten taas ruveta syömään teroja :(

Emmä aatellukkaan että raskaaksi tuleminen kovin helppoa olisi, mutta että pitää mennä sitten ihan melkein sinne ääripäähän asioitten ja tuntemuksien kanssa...
 
Hei!
Tänne tulen kuikuilemaan, kun olen hieman pihalla...
Sain tänään Terot käyttööni ja käskyn aloittaa kuuri heti. Meneillään KP 33/28 ja tarkoitus oli estää kuukautisten alkaminen tästä kierrosta (jos nyt olivat alkamassakaan) ja siirtää ne sitten Tero-kuurin verran eteenpäin. Mutta mulle ei jäänyt päähän, miksi näin? Lääkäri ultrasi vasemmasta munasarjasta 3 sentin kystan ja oikeasta useita +/- 15 mm follikkeleja.
Onko nyt siis niin, että yritetään saada Teroilla tuo ovulaatio tulemaan ja vasta sen jälkeen mahdolliset menkat (pysykää pois!) vai siirretäänkö menkkoja +10 päivää ja sitten odotellaan +14 päivää seuraavaa ovista?
Jos mulla olisi nyt kierto aivan kohdillaan, niin seuraava ovishan olisi noin 9 päivän päästä.. Mä oon sekaisin...

Niin ja kiitos avustanne jo etukäteen.. Meille syntyi huhtikuussa vaavi rv 19+3 ja tämä sekoilu oli jotenkin viimeinen niitti tässä lisääntymisyrityksessämme..
 
Viimeksi muokattu:
Heips kaikille terotytöille!
Tulisin tänne teidän pinoon hetkeksi kuokkimaan ja kysymään yhtä asiaa: onko kenelläkään vuoto alkanut kesken terokuurin ja miten silloin pitäisi toimia? Mun kierto venyi yli 45pväiseksi ja sain gyneltä ohjeeksi aloittaa terot. Tänään 7. teropäivä ja vuoto alkoi lievänä. Syön teroja annoksella 1tabl/pvä. Oon ymmärtänyt et nyt voin lopettaa terojen syömisen ja odottaa et vuoto alkaa kunnolla? Kun tarkoitushan oli saada oma kierto käyntiin ja nyt se tuntuisi tapahtuvan niin ei kai tarvitse syödä 10 pvä:n kuuria loppuun? Kiitos etukäteen vastauksista!
 
fossiili uskon että meni puolet asioista ohi ymmäryksen.. ihan hirveää, oon tosi pahoillani. Vielä toivon, että sulla oli vaan viikot liian aikaiset ja siellä olisikin pieni ihminen kasvamassa :) paljon haleja sulle ja voimia!

Missa-76 en kyllä yhtään osaa sanoa miksi lääkäri tahtoisi estää kuukautisten tulon.. ? olen pahoillani aikaisesta synnytyksestäsi.. toivottavasti asiat selviää ja jaksat jatkaa yritystä :) paljon tsemppejä!

Hennu86
me ollaan nyt lapsettomuuspolin asiakkaita, niin joka käynnistä maksetaan se polimaksu eli 27 € ja lääkkeet itse, yhden inssin hinnaksi tulee noin 150-200 € lääkkeet maksaa eniten, 4 päivän pistokset maksaa vajaan 100 €... mut mitäpä sitä ei maksaisi tästä..
 
Fossiili ja Missa76 :hug:

Katie85, mulle neuvo lääkäri samassa tilanteessa syömään kuurin loppuun. Totesi vaan että hyvät on omatkin hormonit jos kesken terojen alkaa vuoto.

Muille murusille kertoisin että ultrassa näkyi tänään pieni poika. :) Kaikki oli hyvin ja sormet ja varpaatkin tallessa :heart:
 
Fossiilille paljon jaksamisia. :hug: Tosi inhottava tilanne... Oon tosi tosi pahoillani! Onneksi sait edes jonkinlaisen selvyyden kuitenkin asiaan ja kunhan kaikki tuo menee ohi niin katse vaan eteenpäin. <3 Taas muistuttelemassa itellekin, että kaikkea voi käydä.

Ambrosialle onnea rouviintumisesta! :)

ON: Täällä taitaa taas kierto venyä. Viime kiertokin venyi yli neljäänkymppiin, jos nää alkaa tälleen venyä ilman plussaa, niin pakko kai on taas aloittaa terot ja yrittää tasata niillä kierrot. Fiilikset vaihtelee aika paljon, välillä tuntuu, että ei tästä tuu ikinä mitään, mutta sitten taas pystyy pitämään ajatukset sellaisina, että vauva tulee jos tulee ja vielä on turha hätäillä. Ja pelottaa koko ajan, että kuka läheinen seuraavaksi ilmoittaa raskaudestaan. :( Vaikka tottakai pitää olla onnellinen toisten puolesta.
 
Terolut-mimmien toivelista 8.9.2011

Matte07............kp59/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
Surya...............kp43/25........27v......1.lapsi....yk5........tauko
enkeli85...........kp39/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Oliviaa.......... ..kp35/?..........23v.....1.lapsi....yk4.........tauko
kultakimpale2...kp33/31........24v.....2.lapsi....yk8.........tauko
Ambrosia85......kp32/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp27/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp21/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp16/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp5/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Nancy.............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?......31v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:



Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Voi fossiili sua :hug: aivan tajuttoman ilkeän ikävää.. toivottavasti kuitenkin kaveri on siellä missä pitää, mutta ujo ja pieni, eikä siksi näkynyt!

Mietin vaan että miten se menee "laskuissa" jos kierrot heittelee tyyliin 27-80 ja oot tehny negatestin esim kp35 ja teet positiivisen kp80. Miten ne tossa vaiheessa otaa neuvolaan tai miten itse arvioi lasketun ajan ?

Katie85 Mulle taas lääkäri sanoi näin, että jos vuoto alkaa kesken kuurin, niin lopetetaan terot kesken. =)




:kieh: haamua haamun perään... vai onko vika siinä että about jokainen testi on eri merkkinen?

Kävin tossa kauppakeskusken yhteydessä olevassa apteekissa tarkotuksena ostaa digitesti, mutta ei! Tuolla kaupungin uusimmassa ja hienoimmassa ei ollu kuin onni-testejä. ei MITÄÄN muita :LOL:

Veikkaan vahvasti että oon saanu vaan kemiallisia tuloksia ja täti varmaan pärähtää paikalle pian.. vai pitäskö se ottaa terot taas käyttöön?
 
Kiitos kaikille ihanille :heart:

Pieni toivo meillä vielä on, mutta katotaan nytten vielä, että mitä ne kaikki labratulokset sanoo ja niin poispäin...

Ambrosia vaikka sanoin että olin testannu negan kp44, nii siitä huolimatta katto rv:t viimesistä menkoista, siis neuvolassa. Sanoin het kätilölle tiistaina että, ne viikot ei pidä sit ollenkaan paikkaansa. Ja juurikin noitten mun menkkojen takia, tuli nopeesti kutsu ekaan ultraan.
 
Mullahan meni ekan raskauden alku suurin piirtein samalla lailla. Rv:t oli muistaakseni lähempänä 17 ja ultrassa selvis todelliset rv.t. Mitkä ei ollu lähelläkään tuota :).
Mutta nekin katottiin silloin viimesistä menkoista...
 
Moikka tytsyt.

Jaksamista ja plussatuulia kaikille alkaneeseen syksyyn! Mulle voi päivittää:
kp3/25-27........27v......1.lapsi....yk6.......4.tero

Eli pidin gyniksen ohjeesta 3. terokierron jälkeen tauon jotta nähtiin tulisiko menkat normaalisti. no eipä tietenkään tullut vaan kierto venyi ja paukkui (kunnes hermostuin), joten terot jatkuu nyt sitten kiltisti ainakin 6kk. vituttaa. nyt seuraa siis kiukuttelua:

Tiedän että olen tässä asiassa todella kärsimätön, mutta en siis jaksa uskoa ollenkaan että yhtäkkiä nyt sitten edes terojen avulla kiertoni alkaisikin toimia ja jostain ilmestyisi ovulaatiokin... Ultrassa näkyy terveet munasarjat, ei mitään poikkeavuuksia - onneksi, täydet sympatiani teille joilla on munisten kanssa ongelmia tai murheita. Gynis käski siis popsia nyt terolutteja 6kk, olla tekemättä mitään ovistestejä ja "unohtaa koko asia, niin kyllä se siitä". MIKSI olen kuitenkin ihan varma, että 6kk päästä ollaan edelleen täsmälleen samassa tilanteessa. Turhauttaa!!

Gynis myös innokkaasti esitelmöi mulle siitä, kuinka "olet niin nuori, ettei sun pitäisi tällaisesta valittaa" ja "kuule jotkut yrittää lasta 10 vuotta". Ei varsinaisesti niinkuin parantanut just mun oloa.

Mitään taikatemppua normaalin kierron käynnistymiseen ei varmasti ole, mutta silti mietin nyt sitä, että missä vaiheessa kannattaisi sitten kääntyä jo jonkun muun kuin tämän gynekologin puoleen?? Tämä gynis sanoi mulle ihan suoraan, että hän ei edistä meidän asiaa mitenkään, ennen kuin olemme yrittäneet 12 kk. (nyt "yritetty" 6kk), mutta sehän on juuri se murhe, että ei päästä edes yrittämään kun ei mussa mikään toimi!!

Kiitos ja anteeksi tää avautuminen. Onneksi tää palsta on olemassa.

Halaus kaikille samanlaisen turhautumisen ja "olen viallinen"-ajatusten kanssa kamppaileville.
 
Fossiili paljon voimia tuleviin päiviin! Jospa kaikki kääntyis viellä iloksi!

Mua pelottaa tehdä testi.. huomenna meen ostamaan jos ei oo alkanut.. Edelleen siis menkat loistaaa poissaolollaan! En haluis nähdä negatiivistä testiä!
Oireita periaatteessa vois olla pieni menkkajomotus ja välillä nivusissa, mutta samalla koko ajan sellainen olo että menkat alkaa iiihan just. Kasvot on tosi lämpimät ihan kun olis lämpöä..eilen vihlas kovasti mahasta kun nousin ylös. MUTTA ne menkat voi tulla vaikka miettisinkin oireita.. joten.. ääh..
 
tänään se hymynaama sitten pötkähti ruutuun ja ovis siis kp 16. Viimeksi ollaan sunnuntaina siimahäntiä talleteltu ja nyt töiden jälkeenhän se piti myös. Yhden asian vain polilla gyne sanoi, joka jäi mietityttämään. Sanoi, että ovistestit on siinä mielessä rahastusta, että todellisuudessa kun ovistesti näyttää plussaa on monesti jo myöhäistä aloittaa yhdynnät, vaan yhdyntä olisi pitänyt olla edellisenä vuorokautena että siitä olisi hyötyä.. mitäs muut on mieltä ja oletteko kuulleet aikaisemmin lääkärin suusta tuollaista. Tokihan ovis-paketissa lukee, että kertoo hedelmällisimmät päivät ja että LH-huipun jälkeen 24-48h irtoaa munasolu, mut mites kun alan ekspertti sanoo toista?

Mut voi laittaa piinailijoihin jos tahtoo :D
 
Surya ihanku mun (nykyään entisen) gynen suusta..

Mä oon syksystä 2009 käyny samalla gynellä.
Yritystä oli siis 8/2009 - 3/2010
Yritys alko uudestaan 11/2010 ja tässä sitä mennään..


Koko tän 2 vuoden aikana oon käyny gynellä 6 kertaa ja aina on taputtanut päälakea "kyllä se siitä"

Suurimpia järjen jättiläisiä
"nauti siitä jossei tule kuukautiset"
"kyllä sä puolen vuoden päästä olet raskaana"

Ajattelinkin tosiaan että gyne lähtee nyt vaihtoon.
Marraskuussa tulee täyteen virallinen vuosi, ja mies itse ehdotti että lähdetään tutkimaan missä vika on.

ja gyne menee juurikin siksi vaihtoon etten jaksa enää sitä pään silittelyä, vaan haluan että mut otettais vihdoin ja viimein tosissaan!!
 
Hassua kyllä miten erilaisia gynejä voi olla :)

Se kenen luona mie kävin nii sano että jos ei kolmen kierron jälkeen tärppää nii kehitellään muuta, ja sit siirryttiinkin lapsettomuusklinikan asiakkaiksi. Oon sitä mieltä, että gyne vaihtoon, jos vähänkään vähättelee tilannetta.

En osaa noihin ovistestien rahastuksiin oikein ottaa mitään kantaa :) Mutta hyvä tietää tuokin, että on jo vähän myöhäistä pupuilla kun on plussan saanut. Ja tämähän meinaa vaan sitä etä peittoja pitää heilutella jatkuvasti, ettei ovis mene ohi.

ON raastavaa oottaa taas aikaa labraan ja sit taas ootellaan tuloksia. Vielä kun mennään vähän hämärän rajamailla, nii olis kiva saada asioihin selkeyttä. On se lopputulos sitten mitä tahansa. Jos ulkopuolinen, nii kovasti jo haluais päästä uuteen kiertoon. Ja jos siellä jollain ihmeen kaupalla pikkunen vielä kyydissä on, nii sekin kyllä kelpaa :) :heart:
 
Surya Tuo turhautumisvaihe on todella tuttu! Suosittelen vaihtamaan gyneä. Mulle onneksi lupailtiin tarkempia tutkimuksia, kunhan olen syönyt kaikki 6 Terolut-kuuria, joista siis enää 2 nyt jäljellä. Gyne ei myöskään yhtään vähätellyt ikääni tai sitä, että yritys oli silloin keväällä niin alussa. Tosin mullahan on munasarjoissa niitä rakkuloita, muttei se tee mielestäni tilanteesta yhtään sen pahempaa kuin mitä sinulla on... Olenkin miettinyt, että mie sentään tiedän syyn, miks mun kroppa ei toimi, mutta moni muu joutuu elämään epätietoisuudessa kuukaudesta toiseen. Että sinällään mulla ei pitäis olla mitään valittamista... Suosittelen siis, vaihda gyneä :) Jokuhan siellä mättää, kun et ovuloi eikä sitten tietysti menkat tule ilman apuja. Ja hokasinpa tuossa, että meillä sama yk menossa :)

Ambrosia85 Ootko saanu viivaa vahvistumaan? :)

Fossiili :hug:

kultakimpale2 Teitkö testin?

LadyBlue Miepä lisäilen sinut jännä-klubille! :) Jeij.

ON: Huoh. Eilen hedelmällinen ystäväni totesi minulle: "Ehkä sun kannattais pitää taukoa niistä Teroluteista. Vaikken asioista mitään tiedä, niin uskon, että sun kroppa alkaa pelittämään ilman niitäkin ja saatte vauvan paremmin alulle". Mie en oikeasti enää tiedä, miten yrittäisin sille asian selittää... Taidanpa etsiä jonkun hyvän artikkelin netistä ja linkittää sen hänelle... Vittu.

Täällä nyt noin muuten ensimmäinen siteetön päivä eli tädin vierailu on ohi ja turvotuskin alkaa häviämään :) Jos tässä kohta taas tuntis ittensä hehkeäksi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 9.9.2011

Matte07............kp60/40?......27v......2.lapsi.....yk8.......2.tero
enkeli85...........kp40/?..........26v....1.lapsi......yk2........tauko
Oliviaa.......... ..kp36/?..........23v.....1.lapsi....yk4.........tauko
kultakimpale2...kp34/31........24v.....2.lapsi....yk8.........tauko
Ambrosia85......kp33/26-?.....26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89..............kp28/28........22v.....2.lapsi.....yk5........5.tero
macy gray.......kp22/32-35....31v....2.lapsi....yk21........tauko
LadyBlue.........kp17/24-42...28v......1.lapsi...yk14...Tauko/polikäynti
Hennu86.........kp6/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Surya.............kp4/25-27.....27v......1.lapsi....yk6.......4. tero
Nancy.............kp?/29...........................................


Plussanneet: :heart:
Anni776.....11.5
Saasa........16.4.....kp35/37-68...27-v......1.lapsi...yk 11..2.tero-kierto
Chrisu........5.5.....kp32/28-95....28v.....1.lapsi...yk 1...3.tero-kierto
SenSen......16.5...kp29/26-32...25v.....1.lapsi...yk 11..3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54...22v.....1.lapsi...yk 5....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6....kp33/36.........26v.....1.lapsi....yk 20....5. tero
Lilli88...........6.7......kp72/?...............23v....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö.........15.7....kp44/42.............23v....1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky......6.8.........?...............22v......1.lapsi......yk 4
Kristiina84.....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi......yk7...terotauko
Fossiili.........29.8.....kp86/27-?......31v.....2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 0


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 

Yhteistyössä