Terolut mimmit

varmaan vaan missasit sen, jos et testannut aamulla ja illalla. Sehän kuulostaa hyvältä jos kierto on nyt sellasta 29 päivää. Itse kävin gynellä edellispäivänä ja sain terojen lisäks myös clomit, eli nyt on sit oikee hormonisirkus meneillään... Hyvä uutinen oli se, että munasarjat kuulemma ennemminkin multi- kuin polykystiset eli ei ihan pco vaan vähän lievempää. Ovisoireita on terojen kanssa ollut ihan selvästi mut eipä vaan silti oo tärpänny. Toivotaan että clomit luo jonkun superovulaation eikä munasolu pääse uimareita karkuun :D
 
Heii!

Ihanaa löytää muita terolutin käyttäjiä!!
Aloitan nytten seuraavasta kierrosta niiden käytön.

Taustaa: Vuosi yritetty lasta. mulle siis olisi toinen raskaus. edellisestä suhteesta on jo yksi lapsi. Mutta tulikin pieniä mutkia matkaan kun kävin tuossa gynellä joka sanoi että mulla olisi endometrioosi ja antoi terolut kuurin avuksi nyt. Ja niin paljon niistä lukeneena alan olemaan epätoivoinen. auttaako ne vai vaikeuttaako ne. Nyt tästä kierrosta tikutin ovulaation kp16 eli mulla on jotain toimintaa kyllä :D Nyt sitten odotellaan menkkojen alkua. Jos alkaa... Toivottavasti ei. mutta niin monta negaa tehneenä en osaa ajatellakkaan positiivistä testiä :/

edellinen raskaus kävi todella helposti. ensimmäisestä kierrosta pillereiden jälkeen.

tsemppiä meille!! :))

-Nele
 
Tsemppiä Neleliis! Kyllä mä luulen että lääkäri tietää mitä tekee kun määräsi ne sinulle, jos kerran on tietoinen että raskautta toivotaan. Luulen että paljon siitä mitä niistä kirjoitetaan on lähinnä urbaanilegendaa. Ja tietty riippuu myös yksilöstä että mihin tarkoitukseen ja "vaivaan" ne määrätään. Tuuthan sitten kertomaan että auttoivatko :)
 
Tsemppiä neleliis! :)
Terolut lähinnä on sillon, kun oma kroppa ei toimi kunnolla, säännöllistämään kiertoja, lopettamaan välivuotoa, yms :) jos oviksen oot bongannut, menkkojen pitäis itsellään alkaa 14vrk päästä oviksesta, ja teroilla 2viikonsisässä vikasta jos ei ovulaatiota oo tullu :) teroluthan ei siinä mielessä auta raskaaksi tuloa, että vaikuttais ovikseen, moni luulee et terolutit auttaa siinä, kun ne auttaa sitä kautta et säännöllistää kierron ja antaa mahiksen kropalle alkaa toimia oikein :) hyvä kun oot bongannu oviksen ni nyt toivon ja peukutan plussaa sinne!

bumpy, ihana kuulla sustakin! :) toivotaan et clomit auttais! :)

Joo mä luulen, ja toivon et vaan missasin sen... :) tosin olo on ettei sitä plussaa kuitenkaan tuu tässä kierrossa.... mut on tässä aikaa :) tänään testasin negan raskaustestillä, ihan huvin vuoksi kun niitä testejä nyt on :D oletetusta oviksesta olis kai se dpo11-12, joten eipä se mitään vielä näyttäis. Mä tosin kiljun riemusta, jos kierto nyt jää siihen 29 tienoolle, koska ikinä oo kroppa toiminu sit niiiin hyvin :D tosin toikin nyt on se teroilla avustettu, et saa nähdä jos joutuu joskus kokeileen ilman... :)
 
Saa nähdä tuliko tää viesti nyt edes oikeaan paikkaan, ekaa kertaa täällä kirjottelen. Sellasta olisin kysynyt että onko täällä ketään muita joilla olisi alkanut vuoto ENSIMMÄISEN TEROLUT TABLETIN jälkeen? Mulle lääkäri määräs Terolutit aloitettavaks kierron 15pvä ja niitä pitäs syödä 24 päivään asti.. ehdin ottaa yhden pillerin jonka jälkeen seuraavana aamuna alkoi kirkas verinen vuoto ja nyt olen ottanut jo neljänä päivä tabletin ja vuoto jatkuu aina vaan... Lääkärin kanssa ei moisesta ollut mitään puhetta enkä äkkiseltään löytänyt asiasta keskusteluakaan.. Kiitos jo etukäteen jos joku aiheeseen vastaa :)
 

Yhteistyössä