Terolut mimmit

Ei jei... ei tää kroppa vaan toimi ilman teroja.. pakko se on uskoa :headwall:

Tänään tein testit..raskaustestin ja ovistestin ihan huvin vuoksi ja molemmat negoja..

Nyt sitten selailen kalenteria että koska leikin jesseä ja alotan terot. Koska tottakai tässä vaiheessa ei oo enää mitään muuta väliä kun se, että en pliiiis kärvistelis missään megamenkoissa kun ollaan egyptissä!
Jos nyt luonto hoitaa homman ja menkat alkaa ennen ku ehdin terot aloittamaan niin sitten asia on eri tottakai =)

Jahka angiinasta selviän (sellasen löysi lääkäri keskiviikkona) niin sitten alkaa amrosia kuntoon -projekti! Vähennän palstailua ja kaikenlaista stressiä raskautumisesta, ja puran tähän käyttämäni energian lenkkipolkuihin, ja terveellisempään elämään.

En jaksa enää märsätä.. en kuvitellu vajaa vuos sitten että vuoden päästä vielä ollaan yrittämässä.. en edes halua tietää missä ollaan syksyllä 2012.. pelottaa että syksyllä 2012 ollaan vieläkin yrittämässä..

Ens viikolla alkaa siis tehokuuri kun virallinen sairasloma on loppu.
tavote on saada -10kg pois jouluun mennessä. Väitän että onnistun helposti, sillä ekat 4-6kiloa on kuitenkin pelkkiä nesteitä.
Mä varustan kylppäriin jo vihkon minne otan ylös aamupainot ja mittanauhan, ja samaiseen vihkoon kerta viikossa laitan mitat ylös.
En nimittäin ala tuijottamaan pelkkää vaakaa ;)
 
Pansku tervetuloa! sivuoireet mulla olleet täsmälleen samoja kuin Hennulla, kaikkea paitsi huimausta.

ON Olen jotenkin sekoillut näiden tänne ilmoittamini kiertopäivien kanssa, eli nyt on siis meneillään tauon jälkeen taas terokierto, joka on siis järjestyksessään neljäs. Mutta tällä hetkellä mulla siis kp 51 / 25-77.

Pointti siis se, että kun syön teroja, kierto pysyy 25-27 päivässä, mutta heti kun olen ilman niin se jatkuisi varmaan ikuisuuksiin asti...Nyt taas 10 nappia teroja takana, tänään eka päivä ilman. Sivuvaikutukset pysyneet nyt aavistuksen lievempinä kuin kesällä ennen taukoa ekat 3 tero-kiertoa oli.

Voikaa hyvin, voimia!
 
Kyllä mä Aadami tuossa ihan viivan näen :)

Täällä oon onnistunut sotkee alushousut jollain :wave: en vielä tiedä millä, mutta jollain!! Eli nyt sitte odotellaan että josko se täti kurvais paikalle ihan oma-alotteisesti, eikä niin, että tarttee terot ottaa :)
Tän melkei 40päivän kierron kanssa vois vielä kuvitella elävänsä jatkossakin näet... !
 
fossiili toivon parasta sun puolesta, koita jaksaa :) paljon haleja lähettelen sulle!!!

Ambrosia85 mulla tuli kans pari päivää sitten hyvin erikoiset limat alushousuun :)???? ei ole kyllä koskaan ollut sellaista.. hmh.. toivottavasti sulla nyt alkaa kierto tai sit saat yllariplussan!

Aadami näyttää hyvinkin plussalta.. varovaisesti onnittelen täältä!

ON täällä kp 25 menossa, otin viimeisen teron toissapäivänä ja odottelen uutta kiertoa. tein tänään hyvinkin aikaisilla dpo:lla clearbluen early testin ja arvatkaas mitä.. viivat oli aluksi + merkissä hyvinkin selvät, sitten haalenivat.. lopussa kyllä vähän eroittui se plus viivan pysty viiva.. mutta!!! :/ en tiedä nyt miten tässä olis.. testailen varmaan parin päivän päästä uudestaan jos ei täti kruvaa paikalle..

tsemppiä kaikille.. ja muuten en nyt muista kuka kirjoitti että ovis ei tuu terojen oton jälkeen, mutta mä aloitin kp 14 terot ja digillä hymynaama LH-huipun merkiksi KP 16..
 
Aadami
Ei tässä vielä viitti paljon intoilla kun on noin heikko viiva ja alamahaa polttaa ja viiltää siihen malliin että menkat saattais olla tulossa.
Ja eikös se Ambrosiakin haamuillut monta päivää ja sitten tuli kuitenkin nega...

Mutta antaa tämä toivoa, kun ennen testit on olleet ihan tyylipuhtaita negoja... Kroppa saattaa sittenkin edes jotenkin toimia..

Ambrosia ja LadyB: voiskos olla kiinnittymisvuotoa??
 
Hömelö Kirjoitteletko tällä hetkellä jollakin palstalla? Tai tietääkö kukaan, minne Hömelö on hävinnyt??? Kaipailen ja huhuilen!

Voi mahtavuutta, ihania uutisia jälleen kerran :heart: Kristiina ja Fossiili ootte plussanneet, olen niin onnellinen teidän puolesta!! :heart:

Omaa napaa En tiedä, kiinostaako ketään, mutta: Täällä kaikki on hyvin. Vasta nyt parin viikon sisällä olen huomannut pienen kummun vatsalla, mulla lähtee kasvamaan tuosta pallean alta. Ihan alhaalta on täysin littana vatsa ja sentti navan alta lähtee kumpu nousemaan kohti palleaa. Pientä kutinaa tuntuu välillä, varmaankin sikiön liikkeitä Aluksi ne kutinat tuntui tuolla ihan alhaalla, mutta nyt niitä on alkanut tuntua myös tuolla kylkien kohdalla. Odotan jo kovasti, että tuntisin kunnon liikkeitä! Töitä on nyt takana kolme viikkoa ja tykännyt olen. Olen nyt viikon ajan käyttänyt äippähousuja, ei tavalliset housut vielä edes ahdistaneet, mutta jotenkin on mukavampi ja rennompi olla äippähousuissa. Töissä suhtaudutaan todella hyvin tähän uutiseen ja esimies ei anna mun nostella mitään Pari viikkoa sitten neuvolassa kuulin ekaa kertaa sydänäänet, siellä se sydän jumputtelu reilu 150 Terkan mukaan pontevat ja vahvat äänet! Vanha doppleri oli käytössä ja saatiin äänet kuuluviin heti, mutta kaveri päätti pinkaista karkuun. Meni toiselle puolelle ja saatiin sieltäkin heti kuuluviin. Tirppana oli niin vauhdikas, että häiriöääniä kuului koko ajan, kun toinen vaan myllerteli siellä, harjoitteli varmaan sitä salibandyä Rakenneultraa 13.10. odotellaan jo kovasti, siellä halutaan kuulla sukupuoli. Toivottavasti vauva suostuu näyttämään haaruksiaan, kun olen kuullut näitäkin tarinoita, että vauva on pitänyt kintut tiukasti kiinni ja sukupuolta on ollut mahdotonta nähdä. Niin ja tänään poksutaan, 17 viikkoa tuli täyteen. Hurjan nopeasti on aika mennyt, kohta jo puolessa välissä raskautta!

Nyt on vihdoinkin päätetty meidän suuri päivä 2.2. mennään maistraattiin ja vauvan ristiäisissä meidät siunataan kirkossa. Sitten keväällä pidetään juhlat kavereille, vuokrataan mökki ja pukukoodina juhlavat vaatteet, ja siellä olisi sitten kaasojen ja bestmanin järjestämää pientä ohjelmaa. Mun polttarit on marraskuussa, muuta en tiedä Sormuskin olisi mielessä, millaisen haluan. Se on aika kallis, mutta siitä en kyllä tingi... Jos en saa kunnon hääjuhlia hääpukuineen, niin sormuksen pitää olla juuri sellainen unelmien täyttymys.

"kuumeilija" ja tirppana 17+0
 
"kuumeilija" Mulla ei tilanne ihan vielä oikein selvä. Tässä nyt ollaan jo pari viikko juostu labrassa ja jos jonkinmoisella lääkärillä, koska ultrassa ei oo näkyny mitään ja epäilevät siis kohdun ulkopuoleista raskautta. Viimesellä lääkärikäynnillä ja ultrareissulla anto hyvin hyvin hyvin vähän toivoa että sinne vielä kehittyy normaaliraskaus...

Kyllä tässä meinaa järki mennä, ku joutuu vaan odottelemaan koko ajan, joko labraan pääsyä tai lääkärin hoiviin menoa. Ja tosiaan niillä ei oo mikään kiire laittaa mua mihinkään toimenpiteisiin, ennen ku kaikki on selvää, koska mun vointi on hyvä. Ja toisaalta hyväkin niin että selvitetään kunnolla mikä tilanne, eikä ruveta hutkimaan...
 
Terolut-mimmien toivelista 19.9.2011

Matte07............kp70/40?..... .27v.....2.lapsi.....yk8.......2.tero
Surya...............kp54/25-77....27v.....1.lapsi.....yk6.......4. tero
enkeli85...........kp48/?........ ..26v.....1.lapsi.....yk2........tauko
Ambrosia85.......kp43/26-?.... .26v.....1.lapsi.....yk9........tauko
rae89...............kp38/28....... .22v......2.lapsi....yk5........5.tero
macy gray........kp32/32-35... .31v.....2.lapsi.....yk21......tauko
LadyBlue..........kp27/24-42.... 28v.....1.lapsi....yk14..Tauko/polikäynti
Hennu86..........kp16/28-65.....25v.....1.lapsi.....yk6.......5. tero
Oliviaa.............kp11/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5........tauko
kultakimpale2...kp11/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9........tauko
-pansku-..........kp10/31-58......24v.....1.lapsi.....yk4........1. tero


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11....2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.tero-kierto
SenSen........16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5.....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36.........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11............
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi.....yk7......terotauko
Fossiili.........29.8... ..kp86/27-?.....32v......2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 10


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Helou ladies!

Surya Onko kiertopäivät ym. nyt ok?

LadyBlue Ovishan saattaa tosiaan tulla Terolutei syödessä, mut en usko itelleni niin käyvän :D

Terolut-kuuri - Verkkolääkärit - Etusivu - Helistin.fi

Ja vielä LadyBlue; sulla aika jännät paikat! Toivottavasti saat kunnon plussan :)

Ambrosia85 Se on oikein, ettet aio tuijotella vain vaa'an lukemia, koska mittanauha voi kertoa paljon enemmän. Mullakin painoa lähtenyt vaan 3 kg, mutta senttejä on lähtenyt jonkun verran. Just yks kaveri kysy lauantaina, että oonko alkan kuntoilee ku oon paljon pienempi ku ennen :D Tsemppiä kuntoremonttiin :)

ON: Voisin oikeastaan sanoa, että yk 7 ei varmaan tule yllätyksenä. Pupuiltu on ainoastaan keskiviikkona (kp 12), jolloin olin kaikista kostein. Tämän jälkeen oli vähän kuivempaa, mutta eilen taas lorahteli pitkin päivää... Viikonloppuna ei ollut aikaa eikä energiaa pupuilla ja Terolutit alotin nyt eilen. Toisaalta tekis niiiin mieli tikuttaa, mut en koske niihin kahteen tikkuun, jotka sattuu vielä kotona olemaan :D

Isännän pikkuvelikin 23v kyseli jo viikonloppuna, et koska hänestä oikein tulee setä. Kerroin miten asiat on, eli yritystä löytyy, mutta mun kroppa ei pelitä. Meni velipoika aika hiljaseks ja vakavaks ja ehkä oli hieman surullisenki olonen? :( Oon nimittäin päättäny, et jos meillä joskus tärppää ja saadaan se oma pikkunen, niin siitä pikkuveljestä tulee kyllä yks kummeista.
 
Heippa kaikille!

Tervetuloa uusille ja plussatuulia kaikille!

Pikaiseen viimeksi päivittelin kiertoa ja omia fiiliksiä, sen jälkeen olenkin taustalla lueskellut teidän kuulumisia, aika ei o riittäny omien juttujen päivittelyyn. :)
Mulla siis on menossa yk3, kp 18/32-75 ja ilman teroja mennään.

Fossiili, hirmuisesti jaksamista sinne, toivottavasti pian selviää mikä on tilanne!

Hennu86, meillä kans kummit jo päätetty vaikkei ei vauvasta tietookaan :) Kovasti plussatuulia teille!

Omanapailua: Viime kierto oli siis 32 päivää ja lääkäri sitä mieltä et teroja jatketaan mulla vasta sit jos kierrot alkaa uusiks venymään kun tuo oli normaali. Luulin tosissani bonganneeni viimekierrossa oviksen; puolivälissä kiertoa oli kovempia vatsakipuja päivän ja ne hävis sit heti. Noh, viime kierto oli mitä oli, makkarin puolella oli hyvinkin hiljasta kaikkien ikävien juttujen takia, joten tiedossa oli jo etukäteen ettei tärppää. Tässä kierrossa ovishommelit menikin sitten ihan pieleen (kai?). Mitään tuollaista yhden päivän kipua en oo bongannu, oletetun oviksen aikoihin ja ennen sitä ollaan kyl oltu aktiivisia isännän kanssa ja nyt on neljä päivää ollu sellasia menkkakipumaisia kipuja alavatsalla, eivät vaan ole niin kovia kuin menkkakivut (mulla tosi kivuliaat menkat). Välillä saattaa myös juilasta jomman kumman kyljen puolelta, mut kipu on tuolla alhaalla pääasiassa, sekä keskellä et välillä sivuilla. Joten, osuinko väärään viime kuussa ja nyt oliskin eka kunnon ovis, kun tuollai kipuilee? Tietämätön kun oon ja tosiaan ekaa yritetään niin ei oo tietoo (muuta kun mitä täältä palstoilta oon lueskellu... :D ). Ei oo ketään kaveria keltä ees kysyä kun on sovittu ettei puhuta kenellekään mitään et on päätetty et vauva saa tulla jos on tullakseen. Mun puolelta kun ois kyseessä 1. lapsenlapsi mun vanhemmille niin ei haluta et kaikki alkaa painosteleen ja tenttaan jos ei tärppääkään. Oon seurannu vierestä kun esim. mun serkkua on tentattu ja painostettu ja kukaan ei tienny et ne joutu käymään pitkät hoidot ennen kun onnisti. En halua samaa tilannetta itelle.

Huh huh, tulipas pitkä tilannepäivitys :) Kiitollinen olisin jos joku osais vastata noihin mun kipujuttuihin :)

Niin ja vielä piti kysyä et saapiko täällä edelleen olla, vaikka mulla ei o tietoo koska teroja joutuisin ottaan, vai pitääkö vaihtaa toisellle palstalle? :)

Ihanaa syksyn jatkoa kaikille!
 
Heissan kaikille

Miule voi taas päivittää kp 8/28 yk 6.

Viime kierrossa kärsin tosi pahoista raskausoireista ja plussa tulikin testiin vaan vuoto alkoi muutama päivä plussauksen jälkeen joten ei tullut kevätvauvaa meille:'(

Tsemppiä kaikille sitä tarvitseville!
 
Rae89 olen pahoillani, kuitenkin voit olla tyytyväinen että jotain ainakin tapahtuu sun kropassa, tuskin lohduttaa nyt, mutta myöhemmin voi sekin lohduttaa..

ON eipä ole tätiä näkynyt, terojen lopetus kp 23 ja nyt menossa kp 27.. hm? no eka terokierrossa mulla tais kestää menkkojen alkuun 5 päivää. Vähän oli eilen illalla menkkamaista kipua ja kun miehen kanssa läheisyyttä harrastettiin niin olin jo sata varma että nyt ne alkaa, mut eipä alkaneet. Käyn hakemassa tänään r-testin ja testaan varmaan aamulla tai illalla.. huomenna olis kuitenkin dpo 11, että kai se saattais näkyä jo vahvempana kuin tuo edellinen testi.. alkaa vaan ahdistamaan se pistosten aloitus jos kierto vielä venyy, niin taitaa inssi jäädä väliin.. toivottavasti venyy sitten kunnolla jos kerran venyy..

terkuin, jännäilevä LadyBlue
 
Terolut-mimmien toivelista 20.9.2011

Matte07............kp71/40?..... .27v.....2.lapsi......yk8.......2.tero
Surya...............kp55/25-77....27v.....1.lapsi......yk6........4.tero
Ambrosia85.......kp44/26-?.... ..26v.....1.lapsi......yk9........tauko
macy gray........kp33/32-35... ..31v.....2.lapsi.....yk21......tauko
LadyBlue........kp28/24-42..... 28v.....1.lapsi.....yk14.Tauko/polikäynti
enkeli85..........kp19/32-75.. ...26v.....1.lapsi.....yk3........tauko
Hennu86..........kp17/28-65......25v.....1.lapsi.....yk6.......5.tero
Oliviaa.............kp12/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5........tauko
kultakimpale2...kp12/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9........tauko
-pansku-..........kp11/31-58......24v.....1.lapsi.....yk4........1.tero
rae89...............kp9/28....... ....22v......2.lapsi....yk6..........


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11....2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.tero-kierto
SenSen........16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5.....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36.........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11............
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi.....yk7......terotauko
Fossiili.........29.8... ..kp86/27-?.....32v......2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 11


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
LadyBlue :hug: Eihän se oo sanottu, etteikö sieltä voisi vielä plussa tulla... Kuitenkin dpo 14-15 olisi suositeltava aika testata, mieluiten jopa vielä myöhempään :)

ON: Kröööh. Täällä ehkä yrittää flunssa tehdä tuloaan? Ei vaan olis nyt paljon aikaa sairastaa. Täytyis alkaa vääntää näyttöjä, et sais sihteerin ammattitutkinnon suoritettuu... 3.10. pitäis olla materiaali suunnilleen kasassa ja 19.10. on arviointi. Kiire tulee :D

Täällä pupuiltiin eilen ja edelleen on pientä kosteutta havaittavissa. Eilen myös muniksia nippaili, mutta se nyt voi johtua jo Teroluteista? Vai voisiko yksi nappi keretä vaikuttamaan? En tiedä. Ei pitäisi liikaa kuulostella. Kohta oon taas valeraskaana.
 
Terolut-mimmien toivelista 21.9.2011

Matte07..........kp72/40?..... .27v......2.lapsi......yk8.......2.tero
Surya.............kp56/25-77....27v......1.lapsi......yk6........4.tero
Ambrosia85.....kp45/26-?.... ..26v.....1.lapsi......yk9........tauko
macy gray.......kp34/32-35... ..31v.....2.lapsi.....yk21......tauko
LadyBlue.........kp29/24-42..... 28v.....1.lapsi.....yk14.Tauko/polikäynti
enkeli85..........kp20/32-75.. ...26v.....1.lapsi.....yk3........tauko
Hennu86.........kp18/28-65......25v.....1.lapsi.....yk6.......5.tero
Oliviaa............kp13/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5........tauko
kultakimpale2..kp13/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9........tauko
-pansku-.........kp12/31-58......24v.....1.lapsi.....yk4........1.tero
rae89.............kp10/28....... ....22v......2.lapsi....yk6..........


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11....2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.tero-kierto
SenSen........16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5.....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36.........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11............
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi.....yk7......terotauko
Fossiili.........29.8... ..kp86/27-?.....32v......2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 12


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Kp34/32-35 menossa ja menkkajuilinnat ovat runsastuneet ja koventuneet. Ei vuotoa, ei testin dippailua. Väsyttää ihan älyttömästi, tosin en ole saanut nukuttuakaan kunnolla. Turhauttaa koko tilanne, kun kyseessä on kystakierto. Eipä auta kuin odotella ja toivoa pikaista pääsyä uuteen hoitokiertoon.

Tsempit muille! Yritän tässä pysytellä hereillä ja hörppiä kahvia, joten viisainta kommentoida toisella kertaa. :D
 
Terolut-mimmien toivelista 22.9.2011

Matte07..........kp73/40?..... .27v......2.lapsi......yk8.......2.tero
Surya.............kp57/25-77....27v......1.lapsi......yk6........4.tero
Ambrosia85.....kp46/26-?.... ..26v.....1.lapsi......yk9........tauko
macy gray.......kp35/32-35... ..31v.....2.lapsi.....yk21......tauko
LadyBlue.........kp30/24-42..... 28v.....1.lapsi.....yk14.Tauko/polikäynti
enkeli85..........kp21/32-75.. ...26v.....1.lapsi.....yk3........tauko
Hennu86.........kp19/28-70......25v.....1.lapsi.....yk6.......5.tero
Oliviaa............kp14/?........... .23v.....1.lapsi.....yk5........tauko
kultakimpale2..kp14/31......... .24v.....2.lapsi.....yk9........tauko
-pansku-.........kp13/31-58......24v.....1.lapsi.....yk4........1.tero
rae89.............kp11/28....... ....22v......2.lapsi....yk6..........


Plussanneet: :heart:
Anni776.......11.5
Saasa..........16.4.....kp35/37-68.. .27-v.....1.lapsi....yk 11....2.tero-kierto
Chrisu..........5.5..... kp32/28-95....28v.......1.lapsi....yk 1.....3.tero-kierto
SenSen........16.5... kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11...3.tero-kierto
Namppis88...20.5....kp43/28-54.....22v......1.lapsi....yk 5.....tero-tauko
Ninni-Ilona...10.6..
"Kuumeilija".20.6... .kp33/36.........26v......1.lapsi....yk 20.....5. tero
Lilli88..........6.7......kp72/?...........23v.....1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... .kp44/42.........23v.....1.lapsi.....yk 11............
syysmyrsky...6.8.........?................22v.....1.lapsi.....yk 4
Kristiina84....10.8.....kp30/35-46....27v.....1.lapsi.....yk7......terotauko
Fossiili.........29.8... ..kp86/27-?.....32v......2.lapsi.....yk4......tauko




Jännä-klubi :confused: :popcorn:

LadyBlue dpo 13


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Aadami onko viiva vahvistunut??

Täällä tää tyttö painii ärsytyksen kanssa.
Viime viikon perjantaina JA lauantaina pyyhittäessä vaaleanpunaista ajottain, mutta ei muuta. Oliko ne menkat vai jotain muuta?
Tänään tein sitten taas rsfu:n testin pois ja sain siihen taas(!) jotain helkkarin haamua!
Huomenna marssin varmaan hakemaan clearbluen kalleimman testin mitä apteekista löytyy, testaan ja vedän kännit ja alotan ne terot.
Ihan sama meneekl häämatka verissäpäin vai ei..

Kaipa se vaan niin on, että tässä pitäis varailla aikaa gynelle jotta sais lähetettä julkiselle puolelle jonotutkimuksiin :|
 
Hei, minusta tuli Terolut mimmi ihan juuri tänään. On (uuden laskuopin mukaan) kp15/24?, ikä 38, toiveissa kolmas ja yk 3. Menin alkujaan lääkäriin nurisemaan kun ovista ei tapahdu mutta yllärinä eilen aamulla tulikin testiplussaa. Mutta sain nuo Terolutit koska kierto on melko lyhyt, varmistellaan että ovulaation jälkeen olisi riittävästi aikaa toivotun alkion kiinnittymiseen. Syön Terolutia kp.15-24. Olen täysi noviisi tässä asiassa, mitä lueskelin kirjoituksianne niin monella tuntui olevan päinvastainen ongelma, eli pitkä kierto. Monitehoinen lääke ilmeisesti?:confused:

Kirjoitelkaa ahkerasti niin saan oppia!;) Varmaan ehtiessäni lueskelen noita aiempiakin sivuja tarkemmin.
 
Hei rakkaat!
Täällä on asioita taas saatu eteenpäin. Keskiviikon labrat ei ollu noussu toivotusti :(, joten nyt sit ruvetaan hoitamaan kohdun ulkopuoleista raskautta. Ultrassa ei näkyny taaskaan mitään, ei kohdun sisäpuolella, eikä liioin ulkopuolella... Pientä limasta veristä vuotoo on parina päivänä ollu, tulee kohdusta. Kävin taas labrassa, koska nyt alkaa solusalpaaja hoito, mikä meinaa sitä että piikin saan, jonka pitäis laskee raskaushormonia. Tämän päivän labroista selviää, että voiko piikittää sitä salpaajaa jo tänään. Sairaslomaa siitä tulee, koska kivut voi olla niin kovat. Ja viikon välein seurataan hormoonin laskua. Mikä pahinta nii kolmen kuukauden karenssi vauvahommista :(. Koska ei ole tietoa mitä tuo lääke tekee sikiölle, jos raskautuu hoidon aikana. Kukaan raskaanaoleva ei halua lähteä siihen tutkimukseen mukaan, jostain kumman syystä :D. Mutta mä ilmottelen lisää, kun pääsen täältä sairaalasta pois...
Anteex kirjotusvirheet, näpyttelin kännyllä viestin :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä